Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING RESOURCES
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000070790
Tytuł oryginału: Zasoby marketingowe przedsiębiorstwa jako źródło przewagi konkurencyjnej.
Tytuł w wersji angielskiej: Enterprise marketing resources as a source of competitive advantage
Autorzy: Danuta Szwajca.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2012
Opis fizyczny: , 267 s., bibliogr. 266 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 378)
Uwagi: Rozprawa habilitacyjna
Słowa kluczowe polskie: zasoby marketingowe ; przedsiębiorstwo ; konkurencyjność przedsiębiorstw
Słowa kluczowe angielskie: marketing resources ; enterprise ; enterprises competitiveness
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.
Dostęp BCPŚ:


2/5
Nr opisu: 0000076811
Tytuł oryginału: Wykorzystanie narzędzi finansowych BEP i ROI w zarządzaniu zasobami marketingowymi - możliwości i ograniczenia.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Finanse we współczesnych procesach kreowania wartości. Red. Wiesława Caputa, Danuta Szwajca. Warszawa : CeDeWu Wydaw. Fachowe, 2008, s. 191-203, bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe polskie: model progu rentowności ; BEP ; stopa zwrotu z inwestycji ; ROI ; zasoby marketingowe
Słowa kluczowe angielskie: Break Even Point ; BEP ; Return on Investment ; ROI ; marketing resources
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.02 124092


3/5
Nr opisu: 0000080876
Tytuł oryginału: Zasoby i kompetencje marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności przedsiębiorstwa.
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing resources and competences in formation of global company competitiveness
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Zarządzanie restrukturyzacją w procesach integracji i rozwoju nowej gospodarki. Red.: R. Borowiecki, A. Jaki. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw, Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Kraków : Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw Uniwersytetu Ekonomicznego, 2008, s. 163-171, bibliogr. 20 poz.
Słowa kluczowe polskie: przewaga konkurencyjna ; globalizacja rynku ; zasoby marketingowe ; kompetencje marketingowe ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; szkoła zasobowa
Słowa kluczowe angielskie: competitive advantage ; market globalisation ; marketing resources ; marketing competences ; enterprises competitiveness ; resources-based theory
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


4/5
Nr opisu: 0000039343
Tytuł oryginału: Zasoby marketingowe jako źródło konkurencyjności w polskich przedsiębiorstwach.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstw w warunkach globalnej gospodarki światowej. Konferencja, Katowice, 23-24 listopada 2006 r. Praca zbiorowa. Pod red. Wiesława M. Grudzewskiego. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : [Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Jęzków Obcych], 2007, s. 157-164
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo ; zasoby marketingowe ; konkurencyjność przedsiębiorstw
Słowa kluczowe angielskie: enterprise ; marketing resources ; enterprises competitiveness
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.01 121828


5/5
Nr opisu: 0000028509
Tytuł oryginału: Zasoby marketingowe w polskich przedsiębiorstwach.
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing resources in Polish enterprises Diagnosis attempt
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Nowoczesność przemysłu i usług. Doskonalenie zarządzania jako źródło przewagi konkurencyjnej. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarządzania. Politechnika Śląska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2006, s. 319-329, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: zasoby marketingowe ; przedsiębiorstwo ; konkurencyjność ; przewaga konkurencyjna
Słowa kluczowe angielskie: marketing resources ; enterprise ; competitiveness ; competitive advantage
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie