Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING OF EDUCATIONAL INSTITUTIONS
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000110095
Tytuł oryginału: Strategie marketingowe placówek oświatowych i ich modele.
Tytuł w wersji angielskiej: The patterns of the marketing strategies of the educational institutions
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka. Red. Jan Wnuk, Jakub Ryśnik. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Bielsko-Biała : Wydaw. Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2010, s. 225-239, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-83-928226-5-3
Słowa kluczowe polskie: marketing placówek oświatowych ; rynek edukacyjny ; model strategii marketingowych ; segmentacja rynku
Słowa kluczowe angielskie: marketing of educational institutions ; educational market ; model marketing strategies ; market strategy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


2/3
Nr opisu: 0000110343
Tytuł oryginału: Cykl działań marketingowych szkoły.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Przejawy i formy nowoczesnego zarządzania i komunikacji społecznej. Pod red. Mariana Duczmala, Tadeusza Pokusy. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2008, s. 173-178, bibliogr. 6 poz.
ISBN: 978-83-88980-64-0
Seria: (Monografie i Opracowania ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
Słowa kluczowe polskie: marketing placówek oświatowych ; rynek edukacyjny ; szkoła
Słowa kluczowe angielskie: marketing of educational institutions ; educational market ; school
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


3/3
Nr opisu: 0000110339
Tytuł oryginału: Źródła finansowania placówek oświatowych w dobie eurointegracji.
Autorzy: Barbara Trzaska, J. Dzieńdziora.
Źródło: W: Ekonomiczno-społeczne problemy współczesnego zarządzania i komunikacji. Pod red. Mariana Duczmala, Tadeusza Pokusy. Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarządzania i Administracji, 2008, s. 54-61, bibliogr.
ISBN: 978-83-88980-69-5
Seria: (Monografie i Opracowania ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu)
Słowa kluczowe polskie: marketing placówek oświatowych ; finansowanie ; program edukacyjny ; Unia Europejska
Słowa kluczowe angielskie: marketing of educational institutions ; financing ; education program ; European Union
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


stosując format:
Nowe wyszukiwanie