Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING INNOVATION
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000122586
Tytuł oryginału: Innowacyjno¶ć branży TSL według klasyfikacji OECD
Tytuł w wersji angielskiej: Innovation in TSL industry according to OECD classification
Autorzy: Edyta Przybylska, M. Kruczek, Zbigniew Żebrucki.
¬ródło: -Przeds. Zarz. 2016 t. 17 z. 12, cz. 2, s. 421-434, bibliogr.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Systemy logistyczne w gospodarowaniu. Red.: Krzysztof Witkowski, Sebastian Saniuk
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 1733-2486
e-ISSN: 2543-8190
Słowa kluczowe polskie: branża TSL ; innowacja ; metodologia OECD ; innowacja produktowa ; innowacja procesowa ; innowacja organizacyjna ; innowacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: TSL industry ; innovation ; OECD methodology ; product innovation ; process innovation ; organizational innovation ; marketing innovation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/6
Nr opisu: 0000101188
Tytuł oryginału: Marketing communication with generation Y - advertising, games and social networking.
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Marketing identity: explosion of innovations. Conference Proceedings from International Scientific Conference "Marketing Identity 2014: Explosion of Innovations", Smolenice, Slovak Republic, 4th-5th November 2014. Eds.: Jozef Matus, Dana Petranova. Trnava : [Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius], 2014, s. 298-309, bibliogr. 9 poz.
ISBN: 978-80-8105-666-6
Seria: (Marketing Identity ; 1339-5726)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: advergaming ; pokolenie Y ; reklama w grach komputerowych ; gra towarzyska ; innowacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: advergaming ; generation Y ; in-game advertising ; social game ; marketing innovation
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


3/6
Nr opisu: 0000102306
Tytuł oryginału: Research methodology of innovative behaviour.
Autorzy: Piotr Weryński.
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2015
Opis fizyczny: , 153 s., bibliogr.
ISBN: 978-83-7930-950-4
Liczba arkuszy wydawniczych: 7
Słowa kluczowe polskie: zachowania innowacyjne ; innowacja marketingowa ; matryca potrzeb marketingowych ; przedsiębiorca ; klient ; sektor MM¦P ; budowanie marki
Słowa kluczowe angielskie: innovative behaviour ; marketing innovation ; matrix of marketing needs ; entrepreneur ; customer ; MSME sector ; brand building
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


4/6
Nr opisu: 0000091810
Tytuł oryginału: Kapitał ludzki jako Ľródło innowacji marketingowej w sektorze MM¦P.
Autorzy: Joanna* Tokar.
¬ródło: W: Perspektywy rozwoju przedsiębiorczo¶ci w warunkach niepewno¶ci i ryzyka. Red. M. Matejun, K. Szymańska. Politechnika Łódzka. ŁódĽ : Wydaw. Politechniki Łódzkiej, 2013, s. 37-44, bibliogr. 26 poz.
ISBN: 978-83-7283-539-0
Seria: (Monografie Politechniki Łódzkiej ; [nr 2055])
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: sektor MM¦P ; kapitał ludzki ; kapitał intelektualny ; innowacja ; innowacja marketingowa ; marketing innowacji ; matryca potrzeb marketingowych ; rozwój organizacji
Słowa kluczowe angielskie: MSME sector ; human capital ; intellectual capital ; innovation ; marketing innovation ; marketing of innovation ; matrix of marketing needs ; organizational development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


5/6
Nr opisu: 0000080292
Tytuł oryginału: Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Procesy i strategie.
Autorzy: Agata* Hilarowicz, Adam Lech.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 58-74
Słowa kluczowe polskie: strategia innowacji ; innowacja procesowa ; innowacja produktowa ; innowacja marketingowa ; innowacja organizacyjna
Słowa kluczowe angielskie: innovation strategy ; process innovation ; product innovation ; marketing innovation ; organisational innovation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


6/6
Nr opisu: 0000076778
Tytuł oryginału: Innowacyjno¶ć jako determinanta konkurencyjno¶ci przedsiębiorstw
Autorzy: Monika Żelichowska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSHumanitas, Zarz. 2009 nr 1, s. 46-55, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: konkurencyjno¶ć ; przewaga konkurencyjna ; innowacja produktowa ; innowacja procesowa ; innowacja organizacyjna ; innowacja marketingowa ; przedsiębiorstwo innowacyjne
Słowa kluczowe angielskie: competitiveness ; competitive advantage ; product innovation ; process innovation ; marketing innovation ; organisational innovation ; innovative enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie