Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING DECISON
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000030867
Tytuł oryginału: Metody statystyczne w analizie rzetelności i trafności narzędzi pomiarowych.
Autorzy: R. Piszczek, Ewa* Tkocz-Piszczek.
Źródło: W: Systemy wspomagania w zarządzaniu środowiskiem. IV Międzynarodowa konferencja naukowa, Mala Fatra, [5-7 września] 2007. Warszawa : Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", 2007, s. 88
Organizator: [Katedra Podstaw Systemów Technicznych Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Śląskiej w Gliwicach]
Seria: (Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa ; R. 58, nr 6 0860-6846)
Uwagi: Pełny tekst na CD-ROM
Słowa kluczowe polskie: model statystyczny ; decyzja marketingowa ; narzędzie pomiarowe
Słowa kluczowe angielskie: statistical model ; marketing decison ; measuring instrument
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.411


stosując format:
Nowe wyszukiwanie