Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 69



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/69
Nr opisu: 0000126129
Tytuł oryginału: Marketing i jako¶ć usług medycznych w dobie nowych technologii.
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing and quality of medical services in the times of new technologies
Autorzy: Małgorzata Nadziakiewicz.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci. Etyka - technika - społeczeństwo. IV Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 27-29 wrze¶nia 2018 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. IV International interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, 2018, s. 87
ISBN: 978-83-945539-6-8
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Katedra Etyki i Etyki Stosowanej. Wydział Filozoficzny. Uniwersytet Mateja Bela
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług medycznych ; marketing ; nowe technologie
Słowa kluczowe angielskie: quality of medical services ; marketing ; new technologies
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/69
Nr opisu: 0000120973
Tytuł oryginału: Klasyczne i współczesne koncepcje marketingowe w ¶wietle zmian w otoczeniu organizacji.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Autorytet biznesu. 5. Pod red.: Łukasz Poborek. Warszawa : Wydaw. Fundacji Biznesu i Nauki, 2017, s. 153-166, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-946145-7-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: marketing ; reklama ; promocja ; tożsamo¶ć marki ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; advertising ; promotion ; brand identity ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/69
Nr opisu: 0000120181
Tytuł oryginału: Nowoczesne koncepcje marketingowe i instrumenty promocji w XXI wieku.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Marketing XXI wieku. Red. Olga Smalej. Lublin : Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017, s. 69-77, bibliogr. 14 poz.
ISBN: 978-83-65046-07-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: marketing ; reklama ; promocja ; tożsamo¶ć marki
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; advertising ; promotion ; brand identity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/69
Nr opisu: 0000114923
Tytuł oryginału: Public relations in the marketing of product innovations
Tytuł w wersji polskiej: Public relations w marketingu innowacji produktywnych
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2016 nr 3, s. 49-63, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: marketing innowacji ; public relations ; media relations ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: marketing of innovation ; public relations ; media relations ; marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


5/69
Nr opisu: 0000103895
Tytuł oryginału: Design and coding an integrated Facebook web application.
Autorzy: M. Piontek, Aleksandra Werner, Małgorzata Bach.
¬ródło: W: Internet in the information society 2015. 10th International conference proceedings, September 24-25th, D±browa Gónicza, Poland. Eds. Maciej Rostański, Piotr Pikiewicz, Paweł Buchwald. D±browa Górnicza : University of D±browa Górnicza, 2015, s. 199-208, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-83-64927-40-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: media społeczno¶ciowe ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; reklama ; marketing ; marketing mediów społeczno¶ciowych
Słowa kluczowe angielskie: social media ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; advertising ; marketing ; social media marketing
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/69
Nr opisu: 0000091205
Tytuł oryginału: Corporate social responsibility versus marketing - theoretical and practical perspective
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Hum. Resour. Manage. Ergon. 2013 vol. 7 nr 1, s. 100-114, bibliogr. 30 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
p-ISSN: 1337-0871
e-ISSN: 1338-4988
Słowa kluczowe polskie: społeczna odpowiedzialno¶ć biznesu ; marketing ; zasoby ludzkie ; warto¶ci korporacyjne
Słowa kluczowe angielskie: corporate social responsibility ; marketing ; human resources ; corporate values
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


7/69
Nr opisu: 0000089029
Tytuł oryginału: Działania marketingowe jako determinanty kosztów w cyklu życia produktu
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing actions as determinants of costs shaping in the product life cycle
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 66, s. 79-89, bibliogr. 15 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marketing ; cykl życia produktu ; koszty marketingu
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; product life cycle ; marketing costs
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


8/69
Nr opisu: 0000089477
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze procesy.
Autorzy: Aneta Aleksander.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 133-144, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing ; plan marketingowy ; proces innowacyjny ; komunikacja marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; marketing plan ; innovative process ; marketing communication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


9/69
Nr opisu: 0000092547
Tytuł oryginału: Marketing self-diagnostic tool for SMEs - assumptions of the project
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: -J. Positive Manage. 2013 vol. 4 no. 1, s. 92-109, bibliogr. 28 poz.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-103X
e-ISSN: 2392-1412
DOI:
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; marketing ; potrzeby marketingowe ; relacje biznesowe ; społeczno¶ć naukowa ; ¶wiadomo¶ć marki ; strategia marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; marketing ; marketing needs ; business relationships ; scientific community ; branding awareness ; marketing strategy
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-ND
Dostęp on-line:


10/69
Nr opisu: 0000089481
Tytuł oryginału: Słownik terminów innowacyjnego przedsiębiorcy.
Autorzy: Piotr Weryński, Aneta Aleksander, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna Tokar.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 168-189, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: innowacyjno¶ć ; przedsiębiorstwo ; marketing ; rozwój przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; enterprise ; marketing ; enterprise development
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


11/69
Nr opisu: 0000073682
Tytuł oryginału: Funkcjonowanie witryn internetowych jako narzędzia marketingowego w przedsiębiorstwach przemysłowych.
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Innowacje w zarz±dzaniu i inżynierii produkcji. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarz±dzania Produkcj±, 2012, s. 884-892, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: marketing ; narzędzia marketingowe ; efektywno¶ć ; wyszukiwarka internetowa ; strona internetowa
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; marketing tools ; efficiency ; search engine ; website
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


12/69
Nr opisu: 0000075697
Tytuł oryginału: Marketing activities of metallurgical enterprises in the process of gaining competitive advantage
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Mach. Design 2012 vol. 4 nr 1, s. 27-32, bibliogr. 12 poz.
p-ISSN: 1821-1259
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo hutnicze ; rynek ; klient ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical enterprise ; market ; client ; marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


13/69
Nr opisu: 0000070744
Tytuł oryginału: Marketingowe aspekty działań zwi±zanych z wdrażaniem innowacyjnych technologii ¶rodowiskowych.
Autorzy: Jolanta Baran.
¬ródło: W: Opracowywanie i wdrażanie innowacyjnych technologii ¶rodowiskowych stosowanych na zwałowiskach odpadów powęglowych. Podstawy teoretyczno-metodyczne i przykłady praktyczne. Praca zbiorowa. Pod red.: J. Ł±cznego, J. Baran, A. Ryszko. Radom : Wydaw. Naukowe Instytutu Technologii Eksploatacji - Państwowego Instytutu Badawczego, 2012, s. 163-175, bibliogr.
Słowa kluczowe polskie: technologia ¶rodowiskowa ; marketing ; ekoprodukt ; marketing lateralny
Słowa kluczowe angielskie: environmental technology ; marketing ; ecoproduct ; lateral marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 135437


14/69
Nr opisu: 0000072112
Tytuł oryginału: Marketingowo-logistyczne zarz±dzanie procesami zamawiania i realizacji zamówienia klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing-logistics management processes and completion of order customer
Autorzy: Ewa Stawiarska.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2012 nr 1, s. 29-51, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: marketing ; logistyka ; zarz±dzanie procesami biznesowymi ; realizacja zamówienia
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; logistics ; business process management ; order fulfillment
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


15/69
Nr opisu: 0000077887
Tytuł oryginału: Proces kształtowania tożsamo¶ci organizacyjnej przedsiębiorstwa w następstwie sytuacji kryzysowych. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Aneta Aleksander.
Miejsce i rok obrony: Zabrze, 2012
Opis fizyczny: , 235 k., bibliogr. 249 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Organizacji i Zarz±dzania.
Promotor: dr hab. Agata Stachowicz-Stanusch
Słowa kluczowe polskie: marketing ; zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; tożsamo¶ć organizacyjna ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi ; zarz±dzanie sytuacj± kryzysow±
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; enterprise management ; organizational identity ; human resources management ; crisis management
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4910 + DVD


16/69
Nr opisu: 0000070195
Tytuł oryginału: Przedsiębiorstwo hutnicze po restrukturyzacji. Dynamika zmian w krajowym sektorze hutniczym w latach 1992-2010. Wyd. 2 popr. i rozsz.
Tytuł w wersji angielskiej: A metallurgical plant after restructuring
Autorzy: Bożena Gajdzik.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2012
Opis fizyczny: , 432 s., bibliogr. 400 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 351)
Uwagi: Rozprawa habilitacyjna
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo hutnicze ; restrukturyzacja przedsiębiorstwa ; hutnictwo ; zarz±dzanie wiedz± ; zarz±dzanie zmianami ; marketing ; społeczna odpowiedzialno¶ć biznesu
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical plant ; enterprise restructuring ; metallurgy ; knowledge management ; changes management ; marketing ; corporate social responsibility
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Dostęp BCP¦:


17/69
Nr opisu: 0000086779
Tytuł oryginału: Wpływ opakowania na wybór produktu przez konsumenta na przykładzie zabawek
Tytuł w wersji angielskiej: Effect of packaging for consumer product selection based on toys
Autorzy: Radosław Wolniak, M. Zadura.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 111-124, bibliogr. 13 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: opakowanie ; konsument ; marketing ; preferencje konsumenta ; funkcja opakowania
Słowa kluczowe angielskie: package ; consumer ; marketing ; consumer preferences ; function of package
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


18/69
Nr opisu: 0000110326
Tytuł oryginału: Marketing a efektywno¶ć zarz±dzania szkoł± publiczn± w warunkach niepewno¶ci.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Public management 2011. Funkcjonowanie organizacji publicznych w dynamicznym otoczeniu. II Międzynarodowa konferencja naukowa. T. 2. Red. Jarosław Wołejszo, Arkadiusz Letkiewicz. Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie. Szczytno : Wydział Wydaw. i Poligrafii Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 381-392, bibliogr. 23 poz.
ISBN: 978-83-7462-296-7
Słowa kluczowe polskie: szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


19/69
Nr opisu: 0000110357
Tytuł oryginału: Marketing a efektywno¶ć zarz±dzania szkoł± publiczn± w warunkach niepewno¶ci.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Kooperacje organizacji publicznych. T. 2. Red. Witold Kieżun, Arkadiusz Letkiewicz, Jarosław Wołejszo. Szczytno : Wydaw. Wyższej Szkoły Policji, 2011, s. 343-355, bibliogr. 23 poz.
ISBN: 978-83-7462-302-5
Słowa kluczowe polskie: szkoła publiczna ; organizacja niedochodowa ; otoczenie organizacji ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: public school ; non-profit organization ; environment of organization ; marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


20/69
Nr opisu: 0000078549
Tytuł oryginału: Marketing audit as an innovative tool of business development support.
Autorzy: Aneta Aleksander, Anna* Sworowska.
¬ródło: W: Theory of management 3. The selected problems for the development support of management knowledge base. Ed. S. Hittmar. Faculty of Management Science and Informatics. University of Zilina, Institute of Management by University of Zilina. Zilina : EDIS - Publishing House of the University of Zilina, 2011, s. 65-70, bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe polskie: marketing ; audyt marketingowy ; przedsiębiorstwo ; sterowanie
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; marketing audit ; enterprise ; control
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


21/69
Nr opisu: 0000110090
Tytuł oryginału: Marketingowe aspekty zarz±dzania organizacj± non profit.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Społeczne, marketingowe i innowacyjne aspekty kreowania zmian w organizacjach. Pod red. Dariusza Fatuły. Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydaw. AFM, 2011, s. 33-52, bibliogr.
ISBN: 978-83-7571-149-3
Słowa kluczowe polskie: organizacja non-profit ; marketing ; finansowanie działalno¶ci
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; marketing ; financing activities
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


22/69
Nr opisu: 0000065683
Tytuł oryginału: Działalno¶ć marketingowa w procesie komercjalizacji technologii Studium dobrych praktyk promowania innowacji technologicznej przez organizacje akademickie oraz wynalazców
Autorzy: Ewa Stawiarska.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2010 nr 2, s. 123-139, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: marketing ; promocja ; innowacja ; uczelnia techniczna
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; promotion ; innovation ; technical university
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


23/69
Nr opisu: 0000110324
Tytuł oryginału: Efektywno¶ć działań marketingowych w organizacjach sektora publicznego.
Tytuł w wersji angielskiej: The effectiveness of marketing activities in public sector organisations
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Public management 2010. Prakseologiczne aspekty zarz±dzania we współczesnych organizacjach publicznych. Praca zbiorowa. T. 1. Pod red. Witolda Kieżuna, Leopolda Ciborowskiego, Jarosława Wołejszo. Wydział Zarz±dzania i Dowodzenia Akademii Obrony Narodowej [et al.]. Warszawa : Akademia Obrony Narodowej, 2010, s. 198-207, bibliogr. 25 poz.
ISBN: 978-83-7523-094-9
Słowa kluczowe polskie: organizacja niedochodowa ; sektor publiczny ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: non-profit organization ; public sector ; marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


24/69
Nr opisu: 0000110359
Tytuł oryginału: Jako¶ć jako efekt działań marketingowych w sektorze publicznym.
Tytuł w wersji angielskiej: Quality as the effect of marketing activities in the public sector
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Zarz±dzanie jako¶ci± - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarz±dzania Jako¶ci±. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 235-243, bibliogr. 6 poz.
ISBN: 978-83-929209-4-6
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć ; sektor publiczny ; marketing ; placówka o¶wiatowa
Słowa kluczowe angielskie: quality ; public sector ; marketing ; educational institution
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


25/69
Nr opisu: 0000054677
Tytuł oryginału: Kompleksowo¶ć obsługi klientów w przedsiębiorstwach produkcyjnych w ujęciu marketingowo-logistycznym
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Gosp. Mater. Logist. 2009 R. 61 nr 12, s. 2-7
p-ISSN: 1231-2037
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo produkcyjne ; przedsiębiorstwo hutnicze ; marketing ; logistyka ; obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; klient
Słowa kluczowe angielskie: manufacturing company ; metallurgical enterprise ; marketing ; logistics ; customer service ; logistic customer service ; client
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.488


26/69
Nr opisu: 0000080898
Tytuł oryginału: Marka i reputacja firmy jako zasoby kreuj±ce zaufanie klientów.
Tytuł w wersji angielskiej: Brand and corporate reputation as customer trust-building assets
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewno¶ć i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 645-655
Słowa kluczowe polskie: marka ; reputacja firmy ; marketing ; relacje z klientem ; zrównoważona marka
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; marketing ; relationships with customer ; balanced brand
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


27/69
Nr opisu: 0000109871
Tytuł oryginału: Marketing jako efektywne podej¶cie do zarz±dzania placówk± o¶wiatow± w dobie kryzysu ¶wiatowego.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Decyzje rynkowe w obliczu kryzysu. Wybrane aspekty. Pod red. Dariusza Fatuły. Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 113-122, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-7571-039-7
Słowa kluczowe polskie: marketing ; szkoła publiczna ; segmentacja rynku
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; public school ; market segmentation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


28/69
Nr opisu: 0000109873
Tytuł oryginału: Marketing placówek o¶wiatowych - strategie, modele.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Strategie marketingowe na wybranych rynkach. Aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit. Praca zbiorowa. Pod red. Krystyny ¦liwińskiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009, s. 69-91
ISBN: 978-83-7246-588-7
Seria: (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )
Słowa kluczowe polskie: marketing ; segmentacja rynku ; szkoła publiczna ; strategia marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; market segmentation ; public school ; marketing strategy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


29/69
Nr opisu: 0000117572
Tytuł oryginału: Procedury marketingowe, a bezpieczeństwo rynkowe przedsiębiorstwa.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Współczesne dylematy bezpieczeństwa - teoria i praktyka. Red. Jan Pięta, Bogusław Purski. Warszawa : Wydaw. Naukowe Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa i Ochrony, 2009, s. 126-133, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: bezpieczeństwo rynkowe ; segmentacja rynku ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: market security ; segmentation of market ; marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


30/69
Nr opisu: 0000049246
Tytuł oryginału: Przedsiębiorstwo hutnicze po restrukturyzacji.
Autorzy: Bożena Gajdzik.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009
Opis fizyczny: , 357 s., bibliogr. 320 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 191)
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo hutnicze ; restrukturyzacja przedsiębiorstwa ; hutnictwo ; zarz±dzanie wiedz± ; zarz±dzanie zmianami ; marketing ; społeczna odpowiedzialno¶ć biznesu
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical plant ; enterprise restructuring ; metallurgy ; knowledge management ; changes management ; marketing ; corporate social responsibility
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


31/69
Nr opisu: 0000073712
Tytuł oryginału: Public relations i marketing w praktyce.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Start. Przedsiębiorczo¶ć akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 179-187, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: marketing ; public relations ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; public relations ; company image
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


32/69
Nr opisu: 0000073701
Tytuł oryginału: Struktura i harmonogram planu biznesu.
Autorzy: Marek Krannich, Jan Brzóska.
¬ródło: W: Start. Przedsiębiorczo¶ć akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 67-79, bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe polskie: plan biznesu ; misja przedsiębiorstwa ; cel strategiczny ; produkt ; usługi ; zarz±dzanie ; personel ; rynek ; marketing ; proces produkcyjny ; finanse ; analiza SWOT
Słowa kluczowe angielskie: business plan ; company mission ; strategic goal ; product ; services ; management ; personnel ; market ; marketing ; production process ; finance ; SWOT analysis
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


33/69
Nr opisu: 0000110330
Tytuł oryginału: Wybrane aspekty wykorzystania marketingu w zarz±dzaniu antykryzysowym.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Logistyka humanitarna i zarz±dzanie kryzysowe - wybrane problemy. Pod red. Tadeusza Pokusy, Mariana Duczmala. Wyższa Szkoła Zarz±dzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarz±dzania i Administracji, 2009, s. 335-348, bibliogr. 20 poz.
ISBN: 978-83-88980-75-6
Słowa kluczowe polskie: marketing ; zarz±dzanie antykryzysowe ; sektor publiczny
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; anticrisis management ; public safety
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


34/69
Nr opisu: 0000036661
Tytuł oryginału: Komunikacja marketingowa w dystrybucji usług turystycznych - efekty promocji organizatora podróży i jego agenta
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Logistyka 2008 nr 1, s. 91-94
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; marketing ; promocja ; logistyka
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; marketing ; promotion ; logistics
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577


35/69
Nr opisu: 0000110403
Tytuł oryginału: Marketing as a method of improving the educational institution management.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Zarz±dzanie, doskonalenie, zmiany. Red. Leopold Jeziorski, Stanisław Borkowski. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. "Humanitas". Wyższa Szkoła Humanitas, 2008, s. 97-103, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-83-89275-39-4
Słowa kluczowe polskie: marketing ; otoczenie rynkowe ; rynek edukacyjny ; marketing o¶wiatowy ; szkoła publiczna
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; market environment ; educational market ; educational marketing ; public school
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K


36/69
Nr opisu: 0000040896
Tytuł oryginału: Marketing przedsiębiorstw. Zagadnienia wybrane dla inżynierów.
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2008
Opis fizyczny: , 152 s., bibliogr. 51 poz.
Słowa kluczowe polskie: marketing ; rynek ; przedsiębiorstwo ; klient ; sprzedaż ; zysk
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; market ; enterprise ; client ; sale ; profit
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


37/69
Nr opisu: 0000041503
Tytuł oryginału: Marketing relacji w procesie kształtowania efektywno¶ci działalno¶ci przedsiębiorstw różnych branż
Autorzy: Ewa Stawiarska.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2008 nr 3, s. 45-66, bibliogr. 24 poz.
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: marketing relacji ; zarz±dzanie relacjami ; efektywno¶ć przedsiębiorstwa ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: relationship marketing ; relationship management ; efficiency of enterprise ; marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


38/69
Nr opisu: 0000110405
Tytuł oryginału: Marketingowe aspekty zarz±dzania antykryzysowego w sektorze publicznym.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Bezpieczeństwo we współczesnej społeczno¶ci lokalnej. Red. Adam Szecówka, Joanna Dzieńdziora, Sabina Musioł. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2008, s. 251-260, bibliogr.
ISBN: 978-83-60730-23-2
Słowa kluczowe polskie: marketing ; zarz±dzanie antykryzysowe ; sektor publiczny
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; anticrisis management ; public sector
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


39/69
Nr opisu: 0000083366
Tytuł oryginału: Regiony sprzedaży jako o¶rodki odpowiedzialno¶ci w controllingu działalno¶ci marketingowej na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Budżetowanie działalno¶ci jednostek gospodarczych. Teoria i praktyka. Red. W. Krawczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 397-410, bibliogr. 14 poz.
Seria: (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarz±dzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 5 1899-2382)
Słowa kluczowe polskie: marketing ; sprzedaż ; controlling ; o¶rodek odpowiedzialno¶ci
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; sale ; controlling ; responsibility center
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


40/69
Nr opisu: 0000055446
Tytuł oryginału: Wyznaczniki atrakcyjno¶ci artykułów sportowych
Autorzy: Radosław Wolniak, M. Wykręt.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2008 nr 1, s. 79-90, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1895-3794
Słowa kluczowe polskie: odzież sportowa ; jako¶ć produktu ; cena ; marketing ; rynek odzieżowy
Słowa kluczowe angielskie: sportswear ; product quality ; price ; marketing ; clothing market
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


41/69
Nr opisu: 0000039801
Tytuł oryginału: Zarys problemu marketingu węgla kamiennego
Autorzy: Michał* Mazurek.
¬ródło: -Prz. Gór. 2008 t. 64 nr 6, s. 24-25, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 0033-216X
Słowa kluczowe polskie: marketing przemysłowy ; górnictwo węgla kamiennego ; węgiel kamienny ; odbiorca węgla ; rynek węgla kamiennego ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: industrial marketing ; hard coal mining ; hard coal ; coal recipient ; hard coal market ; marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.683


42/69
Nr opisu: 0000028288
Tytuł oryginału: Analiza procesu rozwoju nowego produktu w przedsiębiorstwach przemysłowych
Tytuł w wersji angielskiej: Analysis of new product development process in idustrial enterprises
Autorzy: Mirosław Matusek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 219-234, bibliogr. 20 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo przemysłowe ; nowy produkt ; rozwój produktu ; marketing ; sprzedaż ; produkcja ; innowacja
Słowa kluczowe angielskie: industrial enterprise ; new product ; product development ; marketing ; sale ; production ; innovation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


43/69
Nr opisu: 0000030632
Tytuł oryginału: Doskonalenie skuteczno¶ci promocji usług przez przedsiębiorstwa turystyczne
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 8, s. 15-22
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; promotion services ; marketing ; consumer behavior
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


44/69
Nr opisu: 0000025418
Tytuł oryginału: Hierarchia reakcji konsumenta jako podstawa konstrukcji stron WWW
Autorzy: Iwona Zdonek.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 3, s. 8-13
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: domena internetowa ; strona WWW ; reklama ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: internet domain ; website ; advertisement ; marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


45/69
Nr opisu: 0000039843
Tytuł oryginału: Jak kupić dobr± firmę
Autorzy: K. Jung, J. Olszewski, Jadwiga Grabowska.
¬ródło: -Eurologistics 2007 nr 11/12, s. 88
p-ISSN: 1641-0343
Słowa kluczowe polskie: marketing ; zysk ; rynek ; przedsiębiorstwo ; Due Diligence
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; profit ; market ; enterprise ; Due Diligence
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


46/69
Nr opisu: 0000029890
Tytuł oryginału: Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


47/69
Nr opisu: 0000078499
Tytuł oryginału: Nowe drogi wykorzystania marketingu w przedsiębiorstwie.
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 119-123
Słowa kluczowe polskie: marketing ; przedsiębiorstwo ; innowacyjne zarz±dzanie przedsiębiorstwem
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; enterprise ; innovative management the enterprise
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


48/69
Nr opisu: 0000122871
Tytuł oryginału: Niezamówiona informacja handlowa (spam) w internetowej komunikacji indywidualnej. Zagadnienia prawne.
Autorzy: Szymon Rubisz.
¬ródło: W: Media elektroniczne w procesie komunikacji rynkowej. Pod red. Mariana Duczmala, Bogusława Nierenberga. Wyższa Szkoła Zarz±dzania i Administracji w Opolu. Opole : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarz±dzania i Administracji, 2005, s. 239-252, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 83-88980-32-7
Seria: (Monografie i Opracowania ; Wyższa Szkoła Zarz±dzania i Administracji w Opolu)
Słowa kluczowe polskie: spam ; ochrona konsumenta ; marketing ; ochrona dóbr osobistych
Słowa kluczowe angielskie: spam ; consumer protection ; marketing ; protection of personal rights
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


49/69
Nr opisu: 0000078255
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie relacjami z klientami.
Tytuł w wersji angielskiej: The application of customer relationship management
Autorzy: Anna Manowska, Andrzej* Janczukiewicz.
¬ródło: W: Zagadnienia interdyscyplinarne w górnictwie i geologii. V Konferencja naukowa doktorantów, Szklarska Poręba, 30 marca - 1 kwietnia 2005. Wrocław : Oficyna Wydaw. Politechniki Wrocławskiej, 2005, s. 255-263, bibliogr. 4 poz.
Seria: (Prace Naukowe Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej ; nr 110 Seria: Konferencje ; nr 42 0324-9670)
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie ; klient ; informacja ; marketing ; rynek ; jako¶ć
Słowa kluczowe angielskie: management ; customer ; information ; marketing ; market ; quality
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


50/69
Nr opisu: 0000010183
Tytuł oryginału: Działalno¶ć marketingowa na rynku pracy województwa ¶l±skiego.
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing on the silesia employment market
Autorzy: Małgorzata Baron-Wiaterek.
¬ródło: W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarz±dzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2004, s. 203-208, bibliogr. 18 poz.
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1626 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 24)
Słowa kluczowe polskie: województwo ¶l±skie ; rynek pracy ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: Silesian Voivodeship ; labour market ; marketing
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


51/69
Nr opisu: 0000086589
Tytuł oryginału: Funkcje znaku towarowego w Internecie.
Tytuł w wersji angielskiej: The functions of trademarks in Internet
Autorzy: Jarosław Antoniuk.
¬ródło: W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarz±dzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2004, s. 163-168, bibliogr. 13 poz.
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1626 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 24)
Słowa kluczowe polskie: znak towarowy ; marketing ; internet
Słowa kluczowe angielskie: trademark ; marketing ; internet
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


52/69
Nr opisu: 0000010180
Tytuł oryginału: Marketing papierów warto¶ciowych przy wykorzystaniu Internetu w ¶wietle przepisów reguluj±cych publiczny obrót papierami warto¶ciowymi.
Tytuł w wersji angielskiej: Marketing of seecurities with the use of the internet in the light of regulations controlling the public circulation of securities
Autorzy: Piotr* Horosz.
¬ródło: W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarz±dzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2004, s. 157-162, bibliogr. 11 poz.
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1626 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 24)
Słowa kluczowe polskie: papiery warto¶ciowe ; marketing ; internet ; przepisy prawne
Słowa kluczowe angielskie: securities ; marketing ; internet ; legal regulations
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


53/69
Nr opisu: 0000074937
Tytuł oryginału: Serce CRM - baza wiedzy o klientach
Autorzy: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
¬ródło: -Mark. Prakt. 2004 nr 10, s. 40-43
p-ISSN: 1425-8315
Słowa kluczowe polskie: CRM ; marketing ; baza wiedzy
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; marketing ; knowledge base
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4699


54/69
Nr opisu: 0000010177
Tytuł oryginału: Z marketingiem po serendip.
Tytuł w wersji angielskiej: Serendipity new perspective of the marketing theory
Autorzy: Artur* Mazurkiewicz.
¬ródło: W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarz±dzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2004, s. 87-97, bibliogr. 7 poz.
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1626 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 24)
Słowa kluczowe polskie: marketing ; serendip ; interesariusz
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; serendipity ; stakeholder
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


55/69
Nr opisu: 0000077430
Tytuł oryginału: Ekonomiczne i finansowe funkcje marketingu.
Autorzy: Halina* Zadora.
¬ródło: W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2003, s. 15-28, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 37)
Słowa kluczowe polskie: marketing ; warto¶ć rynkowa ; przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; market value ; enterprise
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 109574


56/69
Nr opisu: 0000011783
Tytuł oryginału: Kształtowanie wizerunku gminy - elementy systemu tożsamo¶ci wizualnej
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Prz. Organ. 2003 nr 10, s. 35-37, bibliogr. 24 poz.
p-ISSN: 0137-7221
Słowa kluczowe polskie: promocja regionu ; gmina ; wizerunek ; marketing ; tożsamo¶ć wizualna
Słowa kluczowe angielskie: region promotion ; community ; image ; marketing ; visual identity
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.695


57/69
Nr opisu: 0000004831
Tytuł oryginału: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. H. Zadory.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2003
Słowa kluczowe polskie: ekonomia ; finanse ; marketing ; seminarium
Słowa kluczowe angielskie: economy ; finance ; marketing ; seminar
Typ publikacji: RED
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn Cz.O1 109574


58/69
Nr opisu: 0000080492
Tytuł oryginału: Produkt a użyteczno¶ć w ekonomii i marketingu.
Autorzy: Grażyna** Storoniak-Palczak.
¬ródło: W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2003, s. 33-42, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 37)
Słowa kluczowe polskie: użyteczno¶ć produktu ; marketing ; ekonomia
Słowa kluczowe angielskie: product usability ; marketing ; economy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 109574


59/69
Nr opisu: 0000076798
Tytuł oryginału: Przedsiębiorstwo franchisingowe jako produkt marketingowy.
Autorzy: Izabela Jonek-Kowalska.
¬ródło: W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2003, s. 158-168, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 37)
Słowa kluczowe polskie: franchising ; przedsiębiorstwo ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: franchising ; enterprise ; marketing
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 109574


60/69
Nr opisu: 0000077651
Tytuł oryginału: Zakończenie. Wokół dyskusji na temat roli marketingu w ekonomii i finansach.
Autorzy: Halina* Zadora.
¬ródło: W: Marketing w ekonomii i finansach. Wybrane zagadnienia. Praca. Pod red. Haliny Zadory. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2003, s. 169-172, bibliogr.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 37)
Słowa kluczowe polskie: marketing ; ekonomia ; finanse
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; economy ; finance
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. 109574


61/69
Nr opisu: 0000010636
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie procesami marketingu i sprzedaży Organizacja rynku
Autorzy: Henryk DĽwigoł.
¬ródło: -Wiad. Gór. 2003 R. 54 nr 5, s. 212-215, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 0043-5120
Słowa kluczowe polskie: węgiel kamienny ; marketing ; rynek węglowy
Słowa kluczowe angielskie: hard coal ; marketing ; carbon market
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.923


62/69
Nr opisu: 0000010637
Tytuł oryginału: Zmiany w obszarze zarz±dania procesami marketingu i sprzedaży węgla
Autorzy: Henryk DĽwigoł.
¬ródło: -Wiad. Gór. 2003 R. 54 nr 6, s. 277-279, bibliogr. 8 poz.
p-ISSN: 0043-5120
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo górnicze ; sprzedaż węgla ; marketing
Słowa kluczowe angielskie: mining enterprise ; coal sale ; marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.923


63/69
Nr opisu: 0000109870
Tytuł oryginału: Zarys marketingu organizacji non-profit. Zagadnienia teoretyczne, studia przypadków. Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego. Kolegium Zarz±dzania.
Autorzy: Barbara Trzaska.
Adres wydawniczy: Katowice : AE, 2001
Opis fizyczny: , 102 s., bibliogr.
ISBN: 83-88447-65-3
Uwagi: Podręcznik z ćwiczeniami
Słowa kluczowe polskie: marketing ; organizacja non-profit ; finansowanie działalno¶ci
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; non-profit organization ; financing activities
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


64/69
Nr opisu: 0000080676
Tytuł oryginału: Marketing w działalno¶ci przedsiębiorstw budowlanych.
Autorzy: Leon** Rowiński.
¬ródło: W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 59-65
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo budowlane ; marketing ; menedżer ; struktura organizacyjna
Słowa kluczowe angielskie: construction company ; marketing ; manager ; organizational structure
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


65/69
Nr opisu: 0000080698
Tytuł oryginału: Marketingowe uwarunkowania sterowania przepływem produkcji.
Autorzy: J. Pyka, Krzysztof Pałucha.
¬ródło: W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 171-176
Słowa kluczowe polskie: marketing ; sterowanie produkcj± ; zarz±dzanie produkcj± ; sterowanie przepływem ; przedsiębiorstwo produkcyjne
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; production control ; production management ; flow control ; manufacturing company
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


66/69
Nr opisu: 0000080706
Tytuł oryginału: Powi±zania marketingu z technicznym przygotowaniem produkcji.
Autorzy: Krzysztof Pałucha.
¬ródło: W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 233-239
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; zarz±dzanie produkcj± ; techniczne przygotowanie produkcji ; marketing ; cykl życia produktu ; potrzeba klienta
Słowa kluczowe angielskie: enterprise management ; production management ; technical production preparation ; marketing ; product life cycle ; customer need
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


67/69
Nr opisu: 0000080196
Tytuł oryginału: Wpływ zmian systemu dystrybucji na pozycję rynkow± przedsiębiorstwa.
Autorzy: Franciszek** Grzesiok, Mariusz* Zieliński.
¬ródło: W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach, 1998, s. 217-231
Słowa kluczowe polskie: dystrybucja ; marketing ; przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe angielskie: distribution ; marketing ; enterprise
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


68/69
Nr opisu: 0000080704
Tytuł oryginału: Zastosowanie controllingu dla potrzeb działalno¶ci marketingowej.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: Problemy współczesnego marketingu. Materiały z ogólnopolskiej konferencji naukowej, Ustroń, 23-24.04.1998. Pod red. T. Kramera. Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych, 1998, s. 201-208
Słowa kluczowe polskie: controlling ; zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; marketing ; planowanie zadań ; komunikacja
Słowa kluczowe angielskie: controlling ; enterprise management ; marketing ; task planning ; communication
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


69/69
Nr opisu: 0000085353
Tytuł oryginału: Zastosowanie controllingu w działalno¶ci marketingowej przedsiębiorstwa.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: Nowoczesne zarz±dzanie przedsiębiorstwem. III Konferencja naukowa, Zielona Góra, 1998. Politechnika Zielonogórska. Instytut Organizacji i Zarz±dzania. Zielona Góra : [b.w.], 1998, s. 242-250
Słowa kluczowe polskie: controlling ; zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; marketing ; planowanie zadań ; komunikacja
Słowa kluczowe angielskie: controlling ; enterprise management ; marketing ; task planning ; communication
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie