Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MARKET SEGMENTATION
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000112045
Tytuł oryginału: Segmentation of target recipients of steel products for an investor initiating its operations in the local market.
Autorzy: Jan Brzóska, Marek Krannich.
¬ródło: W: METAL 2016. 25th Anniversary International Conference on Metallurgy and Materials, Brno, Czech Republic, May 25th - 27th, 2016. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ostrava : Tanger, 2016, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1883-1888, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-80-87294-67-3
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science; Scopus
Słowa kluczowe polskie: segmentacja rynku ; produkt ze stali ; przedsiębiorczo¶ć ; przewaga konkurencyjna
Słowa kluczowe angielskie: market segmentation ; steel products ; entrepreneurship ; competitive edge ; market offer assumptions
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/7
Nr opisu: 0000080919
Tytuł oryginału: Multidimensional segmentation of Polish ski resorts visitors
Autorzy: Adam Szromek, M. Żemła, A. Hadzik.
¬ródło: -J. Tour. Chall. Trends 2012 vol. 5 no. 1, s. 41-46
p-ISSN: 1844-9742
Słowa kluczowe polskie: sport zimowy ; segmentacja rynku ; turystyka sportowa
Słowa kluczowe angielskie: winter sport ; market segmentation ; sport tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/7
Nr opisu: 0000110274
Tytuł oryginału: Dostosowanie oferty edukacyjnej do potrzeb rynku pracy jako efekt działań marketingowych
Tytuł w wersji angielskiej: Adjustment of an educational offer to lobour market needs as a result of marketing activity
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: -Biblioteka Regionalisty 2011 nr 11, s. 337-346, bibliogr.
p-ISSN: 2081-4461
Słowa kluczowe polskie: konkurencja ; rynek ; marketing o¶wiatowy ; segmentacja rynku
Słowa kluczowe angielskie: competition ; market ; educational marketing ; market segmentation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


4/7
Nr opisu: 0000109871
Tytuł oryginału: Marketing jako efektywne podej¶cie do zarz±dzania placówk± o¶wiatow± w dobie kryzysu ¶wiatowego.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Decyzje rynkowe w obliczu kryzysu. Wybrane aspekty. Pod red. Dariusza Fatuły. Kraków : Krakowskie Towarzystwo Edukacyjne - Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 113-122, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-7571-039-7
Słowa kluczowe polskie: marketing ; szkoła publiczna ; segmentacja rynku
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; public school ; market segmentation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


5/7
Nr opisu: 0000109873
Tytuł oryginału: Marketing placówek o¶wiatowych - strategie, modele.
Autorzy: Barbara Trzaska.
¬ródło: W: Strategie marketingowe na wybranych rynkach. Aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit. Praca zbiorowa. Pod red. Krystyny ¦liwińskiej. Katowice : Wydaw. Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego, 2009, s. 69-91
ISBN: 978-83-7246-588-7
Seria: (Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach ; )
Słowa kluczowe polskie: marketing ; segmentacja rynku ; szkoła publiczna ; strategia marketingowa
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; market segmentation ; public school ; marketing strategy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


6/7
Nr opisu: 0000078532
Tytuł oryginału: Segmentation of Polish consumers based on lifestyles.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Podnikanie, inovacie, spolocnost. No. 2. Ed. M. Pribula. Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia v Presove. Presov : Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia, 2009, s. 328-334, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: segmentacja rynku ; styl życia ; profile konsumenckie
Słowa kluczowe angielskie: market segmentation ; lifestyle ; consumer profiles
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/7
Nr opisu: 0000011059
Tytuł oryginału: Wykorzystanie automatów komórkowych do symulacji zachowań konsumentów na rynku
Tytuł w wersji angielskiej: Application of cellural automata to simulate customer's behaviour on the market
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2004 z. 20, cz. 1, s. 85-91, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: automat komórkowy ; konsument ; strategia marketingowa ; segmentacja rynku
Słowa kluczowe angielskie: cellular automata ; consumer ; marketing strategy ; market segmentation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie