Wynik wyszukiwania
Zapytanie: MANIPULATION
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000126312
Tytuł oryginału: Assistants, consultants and specialists - the persuasive dimension of job titles
Autorzy: A. Mi¶, P. Zakrajewski, Piotr Mamet.
¬ródło: -J. Hum. Dignity Wellbeing 2018 no. 1, s. 87-103, bibliogr. 16 poz.
Uwagi: Tytuł numeru: Man in contemporary culture and education
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2451-3520
Słowa kluczowe polskie: tytuł zawodowy ; manipulacja ; perswazja ; dyskurs korporacyjny
Słowa kluczowe angielskie: job titles ; manipulation ; persuasion ; corporate discourse
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/5
Nr opisu: 0000117298
Tytuł oryginału: Manipulation and handling processes off-line programming and optimization with use of K-Roset.
Autorzy: Grzegorz Gołda, Adrian Kampa.
¬ródło: W: The 5th International Conference on Modern Manufacturing Technologies in Industrial Engineering. ModTech 2017, June 14-17, 2017, Sibiu, Romania. Book of abstracts. Red. Constantin Carausu. Iasi : ModTech Publishing House, 2017, s. 176
Seria: ( 2286-4369)
Słowa kluczowe polskie: przemysłowy robot przegubowy ; programowanie on-line i off line ; manipulacja ; modelowanie procesów obsługi ; modelowanie procesów technologicznych ; symulacja komputerowa ; rzeczywisto¶ć wirtualna
Słowa kluczowe angielskie: industrial articulated robot ; on&off-line programming ; manipulation ; handling processes modelling ; technological processes modelling ; computer simulation ; virtual reality
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/5
Nr opisu: 0000112649
Tytuł oryginału: Controversial themes in advertisements - on manipulating the emotions of audiences and extending the boundaries of the social 'taboo'
Tytuł w wersji polskiej: Motywy kontrowersyjne w reklamie - manipulowanie emocjami odbiorcy i przesuwanie granic społecznego tabu
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Commun. Today 2016 vol. 7 no. 1, s. 18-31, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,55
p-ISSN: 1338-130X
Słowa kluczowe polskie: reklama ; manipulacja ; tabu społeczne ; konsument ; reklama kontrowersyjna ; erotyzm w reklamie
Słowa kluczowe angielskie: advertising ; manipulation ; social taboo ; consumer ; controversial advertising ; eroticism in advertisement
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


4/5
Nr opisu: 0000101936
Tytuł oryginału: Motywy erotyki, ¶mierci i przemocy w reklamach - o manipulowaniu emocjami odbiorcy i przesuwaniu granic społecznego "tabu"
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Nauk. Prz. Dziennikarski 2015 nr 2, s. 65-84, bibliogr. 27 poz.
p-ISSN: 2084-8064
Słowa kluczowe polskie: reklama ; manipulacja ; reklama szokuj±ca ; tabu kulturowe
Słowa kluczowe angielskie: advertisement ; manipulation ; shockvertising ; cultural taboos
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


5/5
Nr opisu: 0000075409
Tytuł oryginału: Wpływ społeczny czy manipulacja? Rozważania wokół moralno¶ci współczesnych liderów.
Tytuł w wersji angielskiej: Social influence or manipulation? Considerations around the morality of modern leaders
Autorzy: Izabela* Bieniek, S. Steinerowska.
¬ródło: W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 139-151, bibliogr. 15 poz.
Słowa kluczowe polskie: etyka biznesu ; etyka zawodowa ; menedżer ; media ; wpływ społeczny ; manipulacja
Słowa kluczowe angielskie: business ethics ; professional ethics ; manager ; media ; social influence ; manipulation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie