Wynik wyszukiwania
Zapytanie: INTERNET USER
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000108837
Tytuł oryginału: Do¶wiadczenie użytkownika w różnych zastosowaniach Internetu rzeczy.
Autorzy: Zdzisław Sroczyński.
¬ródło: W: VI Konferencja Zastosowań Matematyki w Technice, Informatyce i Ekonomii. ZaMa '16. Gliwice : [b.w.], 2016, s. 48, bibliogr. 3 poz.
Organizator: Zakład Matematyki Obliczeniowej i Informatyki. Instytut Matematyki. Wydział Matematyki Stosowanej. Politechnika ¦l±ska, Stowarzyszenie Wychowanków Wydziału Matematyczno-Fizycznego i Wydziału Matematyki Stosowanej
Słowa kluczowe polskie: Internet Rzeczy ; użytkownik internetu ; aplikacja internetowa
Słowa kluczowe angielskie: Internet of Things ; internet user ; internet application
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/5
Nr opisu: 0000075936
Tytuł oryginału: Kształtowanie reakcji afektywnych u użytkowników stron internetowych
Tytuł w wersji angielskiej: Creating affective reactions of users' websites
Autorzy: Iwona Zdonek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 61, s. 332-344, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: klient ; strona internetowa ; użytkownik internetu ; komunikacja marketingowa ; emocje
Słowa kluczowe angielskie: client ; website ; internet user ; marketing communication ; emotions
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


3/5
Nr opisu: 0000062925
Tytuł oryginału: Internetowe portale ogłoszeniowe
Tytuł w wersji angielskiej: Internet advertising portals
Autorzy: Dawid Makieła.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań 2011 nr 32, s. 347-360, bibliogr. 4 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1426-9724
Słowa kluczowe polskie: portal internetowy ; reklama internetowa ; użytkownik internetu
Słowa kluczowe angielskie: internet portal ; internet advertisement ; internet user
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


4/5
Nr opisu: 0000059011
Tytuł oryginału: Hierarchia reakcji użytkownika stron internetowych.
Autorzy: Iwona Zdonek.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2010
Opis fizyczny: , 131 s., bibliogr. 99 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 259)
Słowa kluczowe polskie: internet ; strona internetowa ; e-marketing ; komunikacja marketingowa ; użytkownik internetu
Słowa kluczowe angielskie: internet ; website ; e-marketing ; marketing communication ; internet user
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


5/5
Nr opisu: 0000056290
Tytuł oryginału: Praktyczne aspekty wykorzystania darmowych Ľródeł informacji w Internecie - analiza na przykładzie wybranych stron www.
Autorzy: Urszula Długaj.
¬ródło: W: Biblioteki i ich klienci. Między płatnym a bezpłatnym komunikowaniem się w erze zasobów cyfrowych i sieci, Kraków, 2009. [Dokument elektroniczny]. Red. M. Kocójowa. Kraków : Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa. Uniwersytet Jagielloński, 2009, dysk optyczny (CD-ROM) s. 175-183, bibliogr. 21 poz.
Seria: (Seria III: ePublikacje Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego ; nr 6 1896-3846)
Słowa kluczowe polskie: biblioteka szkoły wyższej ; internet ; Ľródła informacji ; strona internetowa ; użytkownik internetu
Słowa kluczowe angielskie: academic library ; internet ; information sources ; website ; internet user
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Inf. E-141
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie