Wynik wyszukiwania
Zapytanie: INTER-ORGANIZATIONAL TRUST
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000130781
Tytuł oryginału: Measuring trust in business relations between tourist facilities on one thematic touristic route
Autorzy: Adam Szromek, Mateusz Naramski.
Źródło: -Sustainability 2019 vol. 11 iss. 14, art. no. 3935 s. 1-18, bibliogr. 39 poz.
Impact Factor: 2.592
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2071-1050
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zaufanie między organizacjami ; sprawność komunikacji ; tematyczny szlak turystyczny
Słowa kluczowe angielskie: inter-organizational trust ; efficiency of communication ; thematic tourist route
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000126745
Tytuł oryginału: Attributes of touristic objects that affect interorganizational trust - case study the industrial monuments route.
Autorzy: Mateusz Naramski, Adam Szromek.
Źródło: W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2018. Zbornik vedeckych prac. Stefan Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydavatel'stvo Ekonom, 2018, s. 787-793, bibliogr.
ISBN: 978-80-225-4536-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: zaufanie między organizacjami ; turystyka poprzemysłowa ; sieć międzyorganizacyjna ; współpraca ; model biznesowy
Słowa kluczowe angielskie: inter-organizational trust ; post-industrial tourism ; inter-organizational network ; cooperation ; business model
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000126379
Tytuł oryginału: Attributes of touristic objects that affect interorganizational trust - case study the industrial monuments route.
Autorzy: Mateusz Naramski, Adam Szromek.
Źródło: W: Current Problems of the Corporate Sector 2017. International scientific conference, 18th - 19th may 2017, Raztocno (Handlova). [B.m.] : [b.w.], 2017, s. 1-7, bibliogr. 15 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: zaufanie między organizacjami ; turystyka poprzemysłowa ; sieć międzyorganizacyjna ; współpraca ; model biznesowy
Słowa kluczowe angielskie: inter-organizational trust ; post-industrial tourism ; inter-organizational network ; cooperation ; business model
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie