Wynik wyszukiwania
Zapytanie: INFORMAL LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000133095
Tytuł oryginału: Education in a smart city - ETSYS as a local government support tool.
Autorzy: Marcin Staniek, Grzegorz Sierpiński, Katarzyna Turoń.
Źródło: W: 12th International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2019, Seville, Spain, 11th-13th November, 2019. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B. m.] : IATED Academy, 2019, s. 3152-3156, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-84-09-14755-7
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
Punktacja MNiSW: 15.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: nowe technologie w edukacji ; rozwiązania ICT ; edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju ; zrównoważony rozwój ; nauka nieformalna ; elektromobilność
Słowa kluczowe angielskie: new technologies in education ; ICT solutions ; education for sustainability ; sustainable development ; informal learning ; electromobility
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000133096
Tytuł oryginału: Innovative approach to education using ICT solutions - informal education in electromobility.
Autorzy: Grzegorz Sierpiński, Marcin Staniek.
Źródło: W: 12th International Conference of Education, Research and Innovation. ICERI 2019, Seville, Spain, 11th-13th November, 2019. Conference proceedings. Ed. by L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. [B. m.] : IATED Academy, 2019, s. 3147-3151, bibliogr. 22 poz.
ISBN: 978-84-09-14755-7
Seria: (ICERI Proceedings ; 2340-1095)
Punktacja MNiSW: 15.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: nowe technologie w edukacji ; rozwiązania ICT ; edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju ; zrównoważony rozwój ; nauka nieformalna ; elektromobilność
Słowa kluczowe angielskie: new technologies in education ; ICT solutions ; education for sustainability ; sustainable development ; informal learning ; electromobility
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000118209
Tytuł oryginału: Architectural design and a third teacher concept in a digital era. Play culture, informal learning and public space solutions for community building.
Autorzy: Małgorzata Balcer-Zgraja.
Źródło: W: 9th International Conference on Education and New Learning Technologies. EDULEARN 17, Barcelona, Spain, 3rd-5th July, 2017. Proceedings. Eds. L. Gomez Chova, A. Lopez Martinez, I. Candel Torres. Barcelona : International Association of Technology, Education and Development, 2017, s. 8332-8342, bibliogr. 35 poz.
ISBN: 978-84-697-3777-4
Seria: (EDULEARN Proceedings ; 2340-1117)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: budowanie społeczności ; architektura ; zagospodarowanie przestrzenne ; era cyfrowa ; przestrzeń publiczna ; nauczanie nieformalne
Słowa kluczowe angielskie: community building ; architecture ; site planning ; digital era ; public space ; informal learning
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie