Wynik wyszukiwania
Zapytanie: IMMATERIAL RESOURCES IN ORGANIZATION
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000130449
Tytuł oryginału: Rola marketingu wewnętrznego w procesie zarządzania zmianą.
Autorzy: Edyta Wiśniewska-Placheta, Józef Piotr Ober.
Źródło: W: Gumanitarnnij korpus. Zbìrnik naukovih statej z aktual'nih problem fìlosofìï, kul'turologìï, psihologìï, pedagogìki ta ìstorìï. Humanitarian corpus. Collection of scientific articles on contemporary problems of philosphy, cultural studies, psychology, pedagagy and history. Vip. 23, t. 2. Vinnica : TOV TVORI, 2019, s. 66-73, bibliogr. 31 poz.
ISBN: 978-617-7742-72-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing wewnętrzny ; komunikacja wewnętrzna ; zarządzanie zmianą ; kultura organizacyjna ; niematerialne zasoby organizacji
Słowa kluczowe angielskie: internal marketing ; internal communication ; change management ; organizational culture ; immaterial resources in organization
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie