Wynik wyszukiwania
Zapytanie: GEO-MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000115272
Tytuł oryginału: Geomarketing jako narzędzie wspierające podejmowanie decyzji w przedsiębiorstwie górniczym
Tytuł w wersji angielskiej: Geo-marketing as a tool supporting decision-making in a mining company
Autorzy: Aurelia Rybak, Ewelina Włodarczyk.
Źródło: -Wiad. Gór. 2017 R. 68 nr 3, s. 136-143, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 0043-5120
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo górnicze ; geomarketing ; analiza przestrzenna
Słowa kluczowe angielskie: mining enterprise ; geo-marketing ; spatial analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.923


stosując format:
Nowe wyszukiwanie