Wynik wyszukiwania
Zapytanie: EMOTIONAL BRANDING
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000101765
Tytuł oryginału: Branding emocjonalny w zarz±dzaniu warto¶ci± marki
Tytuł w wersji angielskiej: Value brand management by client relationship building
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 85, s. 129-139, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marka ; klient ; zarz±dzanie mark± ; branding emocjonalny
Słowa kluczowe angielskie: brand ; customer ; brand management ; emotional branding
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000101852
Tytuł oryginału: Branding emocjonalny w zarz±dzaniu warto¶ci± marki.
Tytuł w wersji angielskiej: Value brand management by client relationship building
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 wrze¶nia 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 55
ISBN: 978-83-61975-14-4
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Uwagi: Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.
Słowa kluczowe polskie: marka ; klient ; zarz±dzanie mark± ; branding emocjonalny
Słowa kluczowe angielskie: brand ; customer ; brand management ; emotional branding
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


3/3
Nr opisu: 0000089474
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze klient.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 95-107, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing relacji ; oferta handlowa ; branding emocjonalny ; wizerunek firmy ; e-branding
Słowa kluczowe angielskie: relationship marketing ; commercial offer ; emotional branding ; company image ; e-branding
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie