Wynik wyszukiwania
Zapytanie: EFFICIENCY OF COMMUNICATION
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000130781
Tytuł oryginału: Measuring trust in business relations between tourist facilities on one thematic touristic route
Autorzy: Adam Szromek, Mateusz Naramski.
Źródło: -Sustainability 2019 vol. 11 iss. 14, art. no. 3935 s. 1-18, bibliogr. 39 poz.
Impact Factor: 2.592
Punktacja MNiSW: 70.000
p-ISSN: 2071-1050
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zaufanie między organizacjami ; sprawność komunikacji ; tematyczny szlak turystyczny
Słowa kluczowe angielskie: inter-organizational trust ; efficiency of communication ; thematic tourist route
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000108675
Tytuł oryginału: Sprawność operacyjna procesu zarządzania komunikacją internetową z klientem w polskich przedsiębiorstwach uzdrowiskowych z uwzględnieniem potrzeb osób pełnosprawnych i niepełnosprawnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Operational efficiency the management process of Internet communications with a customer in the Polish spa enterprises including the needs of the able-bodied and disabled people
Autorzy: A. Otremba, Adam Szromek.
Źródło: W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 49-60, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 978-83-60789-63-6
Seria: (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: mystery shopping ; ankieta zamaskowana ; sprawność komunikacji ; turystyka uzdrowiskowa ; niepełnosprawność
Słowa kluczowe angielskie: mystery shopping ; survey masked ; efficiency of communication ; tourism spa ; disability
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000091764
Tytuł oryginału: Sprawność wykorzystania narzędzi komunikacji e-mailowej w sprzedaży produktu turystycznego
Tytuł w wersji angielskiej: Performance evaluation of e-mail communication tools in touristic products salesment
Autorzy: K. Herman, Adam Szromek, Mateusz Naramski.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2014 z. 68, s. 299-311, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: ankieta zamaskowana ; sprawność komunikacji ; turystyka
Słowa kluczowe angielskie: mystery survey ; efficiency of communication ; tourism
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie