Wynik wyszukiwania
Zapytanie: E-MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000059011
Tytuł oryginału: Hierarchia reakcji użytkownika stron internetowych.
Autorzy: Iwona Zdonek.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki Śląskiej, 2010
Opis fizyczny: , 131 s., bibliogr. 99 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika Śląska] nr 259)
Słowa kluczowe polskie: internet ; strona internetowa ; e-marketing ; komunikacja marketingowa ; użytkownik internetu
Słowa kluczowe angielskie: internet ; website ; e-marketing ; marketing communication ; internet user
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl.


2/4
Nr opisu: 0000058806
Tytuł oryginału: Analiza wykorzystania Internetu do kreowania nowego modelu biznesu dla MSP z branży turystycznej
Autorzy: Sandra Grabowska.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 61-69, bibliogr. 14 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: biznes elektroniczny ; turystyka ; marketing usług ; jakość usług ; małe i średnie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: e-business ; tourism ; services marketing ; e-marketing ; service quality ; small and medium enterprises
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


3/4
Nr opisu: 0000030054
Tytuł oryginału: Wpływ technologii informatycznych na konkurencyjność małej firmy
Tytuł w wersji angielskiej: Influence computer technology on the small company's rival
Autorzy: Sandra Jeżewska.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2007 z. 40, s. 101-107, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: mała firma ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; technologie informatyczne ; internet ; e-marketing
Słowa kluczowe angielskie: small business ; enterprises competitiveness ; information technologies ; internet ; e-marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569


4/4
Nr opisu: 0000080605
Tytuł oryginału: Możliwości rozwoju polskiego rynku usług logistycznych na tle wymagań konkurencji międzynarodowej.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw w warunkach integracji europejskiej, Katowice 2001. Materiały konferencyjne. Cz. 2: Procesy integracji i globalizacji a konkurencyjność polskich firm. Pod red. A. Limańskiego. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach. Katowice : [Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach], 2001, s. 139-147
Słowa kluczowe polskie: rynek usług ; logistyka ; usługi logistyczne ; konkurencyjność przedsiębiorstw ; magazynowanie ; e-marketing ; cross-docking
Słowa kluczowe angielskie: service market ; logistics ; logistic services ; enterprises competitiveness ; storage ; e-marketing ; cross-docking
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie