Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CUSTOMER VALUE
Liczba odnalezionych rekordów: 11



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/11
Nr opisu: 0000118979
Tytuł oryginału: Business model of transportation and spedition company.
Autorzy: Jan Brzóska, Arkadiusz Szmal.
Źródło: W: Carpathian Logistics Congress. CLC'2016, November 28th - 30th 2016, Zakopane, Poland. Conference proceedings. TANGER Ltd., VSB - Technical University Ostrava. Czech Republic, Technical University in Kosice. Slovakia, AGH University of Science & Technology. Cracow. Poland. Ostrava : Tanger, 2017, s. 511-518, bibliogr. 17 poz.
ISBN: 978-80-87294-76-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: model biznesowy ; firma transportowa ; firma spedycyjna ; wartość klienta
Słowa kluczowe angielskie: business model ; transportation company ; spedition company ; customer value
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/11
Nr opisu: 0000124377
Tytuł oryginału: Concept of customer value management as opposed to development and growth of brand equity
Autorzy: Przemysław Bartosz.
Źródło: -Organ. i Zarz. 2017 nr 4, s. 5-26, bibliogr. 38 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
DOI:
Słowa kluczowe polskie: siła marki ; wartość klienta ; zarządzanie wartością klienta
Słowa kluczowe angielskie: brand equity ; customer value ; customer value management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4664
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/11
Nr opisu: 0000120582
Tytuł oryginału: Kreatywność i postawa proinnowacyjna w budowaniu wartości dla klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Creativity and pro-innovation attitude at the creation of values for customer
Autorzy: Joanna* Tokar.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2017 z. 105, s. 505-516, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: kreatywność ; innowacja ; postawa proinnowacyjna ; wartość dla klienta ; inteligentne specjalizacje
Słowa kluczowe angielskie: creativity ; innovation ; pro-innovation attitude ; customer value ; intelligent specializations
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/11
Nr opisu: 0000112068
Tytuł oryginału: Configuration of network capability: main value drivers in steel service centres.
Autorzy: Mirosław Matusek.
Źródło: W: METAL 2016. 25th Anniversary International Conference on Metallurgy and Materials, Brno, Czech Republic, May 25th - 27th, 2016. Conference proceedings. [Dokument elektroniczny]. Ostrava : Tanger, 2016, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1931-1937, bibliogr. 24 poz.
ISBN: 978-80-87294-67-3
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,4
Bazy indeksujące publikację: Web of Science; Scopus
Słowa kluczowe polskie: stalowe centrum serwisowe ; zdolności sieciowe ; serwicyzacja ; metoda DEMATEL ; wartość klienta
Słowa kluczowe angielskie: steel service centre ; network capabilities ; servitization ; DEMATEL method ; customer value
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


5/11
Nr opisu: 0000106484
Tytuł oryginału: The use of the balanced scorecard in evaluating the results of the innovations implemented in metallurgical companies
Autorzy: Leszek Blacha, Jan Brzóska.
Źródło: -Metalurgija 2016 vol. 55 iss. 4, s. 790-792, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 25.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
p-ISSN: 0543-5846
e-ISSN: 1334-2576
Słowa kluczowe polskie: innowacje ; wartość klienta ; Strategiczna Karta Wyników ; przedsiębiorstwo metalurgiczne
Słowa kluczowe angielskie: innovations ; customer value ; Balanced Scorecard ; metallurgical company
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


6/11
Nr opisu: 0000099993
Tytuł oryginału: Percepcja i pomiar wartości klienta w kanałach dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej
Tytuł w wersji angielskiej: The perception and measurement of customer value in the value distribution channels on the example of brewing industry
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 80, s. 67-81, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: klient ; wartość klienta ; dochód ; kapital kliencki
Słowa kluczowe angielskie: customer ; customer value ; income ; customer capital
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


7/11
Nr opisu: 0000075764
Tytuł oryginału: Koncepcja benchmarkingu w placówkach handlowych a tworzenie wartości dla klientów.
Tytuł w wersji angielskiej: Bechmarking in retail trade net vs customer value
Autorzy: Bożena Gajdzik.
Źródło: W: Praktyka zarządzania jakością w XXI wieku = The practice of quality management in the XXI century. Pod red. T. Sikory, M. Giemzy. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarządzania Jakością. Kraków : Wydaw. Naukowe PTTŻ, 2012, s. 487-507, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-83-929209-7-7
Słowa kluczowe polskie: benchmarking ; handel detaliczny ; wartość klientowska
Słowa kluczowe angielskie: benchmarking ; retail trade ; customer value
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


8/11
Nr opisu: 0000089273
Tytuł oryginału: Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Customers loyalty as factor determining the value of customer capital
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: -Zesz. Nauk. USzczec., Finanse 2012 nr 55, s. 529-555, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1733-2842
Słowa kluczowe polskie: kapitał klientów ; lojalność pozorna ; lojalność rzeczywista ; wartość klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; apparent loyalty ; real loyalty ; customer value
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


9/11
Nr opisu: 0000074795
Tytuł oryginału: Wartość dla klienta jako fundament kreowania lojalności klientów
Tytuł w wersji angielskiej: The value for a customer as foundation of customer loyalty creation
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: -Zarz. i Eduk. 2011 nr 78, s. 17-31, bibliogr.
p-ISSN: 1428-474X
Słowa kluczowe polskie: wartość klienta ; lojalność klienta ; kapitał klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer value ; customer loyalty ; customer capital
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Dostęp on-line:


10/11
Nr opisu: 0000051321
Tytuł oryginału: Rachunek kosztów w ocenie wartości klienta.
Tytuł w wersji angielskiej: Cost accounting as applied to the evaluation of customer worth
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: W: Zarządzanie przedsiębiorstwem. Red. E. Urbańczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 117-127
Seria: (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 7 1899-2382)
Słowa kluczowe polskie: rachunek kosztów ; wartość przedsiębiorstwa ; rentowność klienta ; wartość klienta
Słowa kluczowe angielskie: cost account ; enterprise value ; client profitability ; customer value
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


11/11
Nr opisu: 0000032416
Tytuł oryginału: Rachunek kosztów w ocenie wartości klienta.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: W: Nowoczesność przemysłu i usług. Przedsiębiorczość i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s 366-374, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: rachunek kosztów ; wartość przedsiębiorstwa ; wartość klienta ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: cost account ; enterprise value ; customer value ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. Cz.01 120081


stosując format:
Nowe wyszukiwanie