Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CUSTOMER SERVICE
Liczba odnalezionych rekordów: 40



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/40
Nr opisu: 0000127164
Tytuł oryginału: Analiza procesów logistycznych dystrybucji produktów elektroinstalacyjnych - obsługa klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Analysis of logistic processes of distribution of electroinstallation products - customer service
Autorzy: Jadwiga Grabowska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 121, s. 137-150, bibliogr. 9 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; dystrybucja ; kanał dystrybucji ; mapa procesu ; analiza wskaĽnikowa
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; distribution ; distribution channel ; process map ; index analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/40
Nr opisu: 0000127995
Tytuł oryginału: Problemy decyzyjne obsługi klientów w transporcie intermodalnym
Tytuł w wersji angielskiej: Decision-making problems of customer service in intermodal transport
Autorzy: Katarzyna Markowska.
¬ródło: -Masz. Gór. 2018 R. 36 nr 4, s. 78-84, bibliogr. 6 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 0209-3693
e-ISSN: 2450-9442
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; problem decyzyjny ; strategia ; efektywno¶ć ; transport intermodalny ; terminal intermodalny
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; decision problem ; strategy ; effectiveness ; intermodal transport ; intermodal terminal
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/40
Nr opisu: 0000127120
Tytuł oryginału: Proces realizacji zamówień klienta w przemy¶le samochodowym
Tytuł w wersji angielskiej: Customer order fulfillment process in the automotive industry
Autorzy: Krzysztof Pałucha.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 120, s. 153-162, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: proces realizacji zamówień klienta ; cykl realizacji zamówienia ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: process of customer orders realization ; order fulfillment cycle ; customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/40
Nr opisu: 0000125324
Tytuł oryginału: Realizacja usługi transportu drogowego na przykładzie przedsiębiorstwa transportowo - spedycyjnego
Tytuł w wersji angielskiej: Performing a road transport service on the example of a transportation and forwarding company
Autorzy: Katarzyna Markowska, Michał Jamka.
¬ródło: -Pr. Nauk. PWarsz., Transp. 2018 z. 120, s. 279-286, bibliogr. 9 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Problemy transportu w inżynierii logistyki. Cz. 3
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1230-9265
Słowa kluczowe polskie: transport drogowy ; usługi transportowe ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: road transport ; transport services ; customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.3451
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


5/40
Nr opisu: 0000107045
Tytuł oryginału: Key changes improving the quality of customer service of a logistics operator on a regional LSP market.
Tytuł w wersji polskiej: Kluczowe zmiany poprawy jako¶ci obsługi klienta wybranego operatora logistycznego na regionalnym rynku TSL
Autorzy: Katarzyna Dohn, Adam Gumiński.
¬ródło: W: Carpathian Logistics Congress. CLC'2015, November 4th - 6th 2015, Jesenic, Czech Republic. Conference proceedings. Ostrava : Tanger, 2016, s. 288-292, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-80-87294-64-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; efektywno¶ć procesów logistycznych ; operator logistyczny
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; effectiveness of logistic processes ; logistics operator
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/40
Nr opisu: 0000107044
Tytuł oryginału: Knowledge processes in a supply chain as the determinants of an effective customer service of a production company.
Tytuł w wersji polskiej: Procesy wiedzy w łańcuchu dostaw jako determinanty efektywnej obsługi klienta przedsiębiorstwa produkcyjnego
Autorzy: Katarzyna Dohn, Adam Gumiński.
¬ródło: W: Carpathian Logistics Congress. CLC'2015, November 4th - 6th 2015, Jesenic, Czech Republic. Conference proceedings. Ostrava : Tanger, 2016, s. 275-280, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-80-87294-64-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: proces wiedzy ; obsługa klienta ; łańcuch dostaw ; zakład budowy maszyn
Słowa kluczowe angielskie: knowledge process ; customer service ; supply chain ; machine building company
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/40
Nr opisu: 0000107483
Tytuł oryginału: Model profilu czynników wpływaj±cych na poziom jako¶ci obsługi klienta niepełnosprawnego.
Tytuł w wersji angielskiej: The model of the profile of factors' affecting the level of customers with disability service
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień, Michał Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2016
Opis fizyczny: , 199 s., bibliogr. 160 poz.
ISBN: 978-83-7880-380-5
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 603)
Liczba arkuszy wydawniczych: 15
Słowa kluczowe polskie: niepełnosprawno¶ć ; obsługa klienta ; jako¶ć obsługi ; administracja samorz±dowa ; województwo ¶l±skie ; metoda Servqual ; bariera architektoniczna ; e-administracja
Słowa kluczowe angielskie: disability ; customer service ; service quality ; local government administration ; Silesian Voivodeship ; Servqual method ; architectural barrier ; e-administration
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


8/40
Nr opisu: 0000109731
Tytuł oryginału: Zmiany w procesie obsługi reklamacji w hutach
Tytuł w wersji polskiej: Changes in the process of complaint handling in steel companies
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2016 R. 83 nr 10, s. 452-455, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1230-3534
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reklamacja ; obsługa klienta ; przedsiębiorstwo hutnicze
Słowa kluczowe angielskie: reclamation ; customer service ; steel enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


9/40
Nr opisu: 0000103471
Tytuł oryginału: Pomiar poziomu obsługi klienta z wykorzystaniem Customer Satisfaction Index w przedsiębiorstwie transportowym
Tytuł w wersji angielskiej: Level measurement of customer service using the Customer Satisfaction Index in the transport company
Autorzy: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
¬ródło: -Logistyka 2015 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 339-345, bibliogr. 16 poz.
Uwagi: Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], cz. 1
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; CSI ; satysfakcja klienta ; usługi transportowe
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; logistic customer service ; CSI ; customer satisfaction ; transport services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:
Dostęp BCP¦:


10/40
Nr opisu: 0000093387
Tytuł oryginału: Sprawno¶ć obsługi internetowej polskich przedsiębiorstw uzdrowiskowych
Tytuł w wersji angielskiej: Efficiency of website service in Polish spas enterprises
Autorzy: Adam Szromek, S. Pytel.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 71, s. 271-280, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: uzdrowisko ; internet ; obsługa klienta ; strona internetowa
Słowa kluczowe angielskie: spa ; internet ; customer service ; website
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


11/40
Nr opisu: 0000096109
Tytuł oryginału: Wirtualne wspomaganie procesów dystrybucji w branży krawieckiej
Tytuł w wersji angielskiej: The virtual support for distribution processes in tailoring sector
Autorzy: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
¬ródło: -Logistyka 2014 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 12243-12247, bibliogr. 9 poz.
Uwagi: Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], CD-ROM nr 4
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: krawiectwo ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; logistyka dystrybucji ; system transportowy ; składowanie ; zarz±dzanie zapasami ; sprzedaż ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: tailoring ; manufacturing company ; distribution logistics ; transport system ; storage ; stock management ; sale ; customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:
Dostęp BCP¦:


12/40
Nr opisu: 0000088495
Tytuł oryginału: Analiza procesu obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa górniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer service process analysis based on mining company
Autorzy: Jadwiga Grabowska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 63, s. 169-186, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; przedsiębiorstwo górnicze ; ankieta
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; mining company ; survey
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


13/40
Nr opisu: 0000089136
Tytuł oryginału: Doskonalenie procesu realizacji zamówienia - analiza przypadku
Tytuł w wersji angielskiej: Improving the supplier's lead time - case study
Autorzy: Włodzimierz* Kramarz, Marzena Kramarz.
¬ródło: -Logistyka 2013 nr 6, s. 630-634, bibliogr. 10 poz.
Uwagi: dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], CD-ROM nr 2
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: proces realizacji zamówienia ; wyrób chemiczny ; łańcuch dostaw ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: order fulfillment process ; chemical product ; supply chain ; customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:


14/40
Nr opisu: 0000087378
Tytuł oryginału: Dostawca z wyboru w strukturze doskonalenia World Class Manufacturing
Tytuł w wersji polskiej: Supplier by choice in the structure of World Class Manufacturing Improvement
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Gosp. Mater. Logist. 2013 R. 65 nr 8, s. 26-31
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1231-2037
Słowa kluczowe polskie: dostawca ; Produkcja Klasy ¦wiatowej ; WCM ; obsługa klienta ; przedsiębiorstwo produkcyjne
Słowa kluczowe angielskie: supplier ; World Class Manufacturing ; WCM ; customer service ; manufacturing enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.488


15/40
Nr opisu: 0000069607
Tytuł oryginału: Recenzja.
Autorzy: Andrzej Wyci¶lik.
¬ródło: -Hutnik 2012 R. 79 nr 1, s. 75
Praca recenzowana: Logistyka w przedsiębiorstwie. Wybrane metody jako¶ciowe i ilo¶ciowe w sektorze hutniczym / J. Szymszal, B. Gajdzik, J. Pi±tkowski. Gliwice 2011
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe polskie: logistyka ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; benchmarking ; przedsiębiorstwo hutnicze ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: logistics ; manufacturing company ; benchmarking ; metallurgical enterprise ; customer service
Typ publikacji: REC
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


16/40
Nr opisu: 0000080700
Tytuł oryginału: World Class Manufacturing model in production management
Autorzy: Krzysztof Pałucha.
¬ródło: -Arch. Mater. Sci. Eng. 2012 vol. 58 nr 2, s. 227-234, bibliogr. 18 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1897-2764
Słowa kluczowe polskie: Produkcja Klasy ¦wiatowej ; lean manufacturing ; ocena jako¶ci ; usługi logistyczne ; obsługa klienta ; kompleksowe zarz±dzanie jako¶ci± ; TQM
Słowa kluczowe angielskie: World Class Manufacturing ; lean manufacturing ; quality control ; logistic services ; customer service ; Total Quality Management ; TQM
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


17/40
Nr opisu: 0000067591
Tytuł oryginału: Kompleksowa obsługa klienta w laboratorium chemicznym Implikacje systemowe, proceduralne i narzędziowe
Autorzy: Bożena Gajdzik, Andrzej Wyci¶lik.
¬ródło: -Przem. Chem. 2011 t. 90 nr 8, s. 1467-1472, bibliogr. 12 poz.
Impact Factor: 0.414
Punktacja MNiSW: 15.000
p-ISSN: 0033-2496
Słowa kluczowe polskie: laboratorium chemiczne ; obsługa klienta ; kontrola jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: chemical laboratory ; customer service ; quality inspection
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.707
Dostęp on-line:


18/40
Nr opisu: 0000065476
Tytuł oryginału: Logistyka w przedsiębiorstwie. Wybrane metody jako¶ciowe i ilo¶ciowe w sektorze hutniczym.
Autorzy: Jan** Szymszal, Bożena Gajdzik, Jarosław Pi±tkowski.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2011
Opis fizyczny: , 197 s., bibliogr. 109 poz.
Słowa kluczowe polskie: logistyka ; obsługa klienta ; dystrybucja ; zarz±dzanie logistyczne ; system logistyczny ; hutnictwo
Słowa kluczowe angielskie: logistics ; customer service ; distribution ; logistic management ; logistic system ; metallurgy
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


19/40
Nr opisu: 0000073345
Tytuł oryginału: WskaĽnik logistycznej obsługi klienta jako miernik sprawno¶ci integratora sieci dystrybucji.
Tytuł w wersji angielskiej: Logistics customer service index as a measure of the efficiency of the distribution network integrator
Autorzy: Marzena Kramarz, Włodzimierz* Kramarz.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Dynamika zmian w polskim przemy¶le i usługach. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2011, s. 224-239, bibliogr. 17 poz.
Słowa kluczowe polskie: logistyka ; dystrybucja ; łańcuch dostaw ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: logistics ; distribution ; supply chain ; customer service
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 135423, Mg 135442


20/40
Nr opisu: 0000058126
Tytuł oryginału: Badanie poziomu obsługi klientów w systemie logistycznym miasta
Autorzy: Mariusz* Kruczek, Krzysztof Pałucha, Zbigniew Żebrucki.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2010 z. 53, s. 251-265, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; zadowolenie klienta ; jako¶ć życia ; badanie ankietowe ; Gliwice
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; customer satisfaction ; quality of life ; survey ; Gliwice
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


21/40
Nr opisu: 0000066822
Tytuł oryginału: Heurystyka koncentracji dla problemu lokalizacji systemów G/G/1 z różnymi klasami klientów
Autorzy: Katarzyna* Jakowska-Suwalska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2010 z. 54, s. 85-100, bibliogr. 25 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: system masowej obsługi ; system kolejkowy ; metody heurystyczne ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: mass service system ; queueing system ; heuristic methods ; customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


22/40
Nr opisu: 0000057674
Tytuł oryginału: Ocena czynników jako¶ci usług w administracji samorz±dowej
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2010 R.17 nr 6, s. 32-36
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: sektor publiczny ; administracja samorz±dowa ; jako¶ć usług ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: public sector ; local government administration ; service quality ; customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


23/40
Nr opisu: 0000049228
Tytuł oryginału: Analiza odbiorców przedsiębiorstwa usług logistycznych z uwzględnieniem stopnia nawi±zywanych relacji.
Autorzy: Edyta Przybylska.
¬ródło: W: Wybrane zagadnienia zarz±dzania łańcuchem dostaw. Praca zbiorowa. Pod red. Józefa Bendkowskiego. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009, s. 135-146, bibliogr. 3 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 213)
Słowa kluczowe polskie: usługi logistyczne ; przedsiębiorstwo logistyczne ; obsługa klienta ; zarz±dzanie strategiczne
Słowa kluczowe angielskie: logistic services ; logistic enterprise ; customer service ; strategic management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


24/40
Nr opisu: 0000055250
Tytuł oryginału: Jako¶ć usług w administracji samorz±dowej
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Ekon. Organ. Przeds. 2009 nr 9, s. 68-75, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 0860-6846
Słowa kluczowe polskie: administracja samorz±dowa ; jako¶ć usług ; obsługa klienta ; analiza jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: local government administration ; service quality ; customer service ; quality analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.411


25/40
Nr opisu: 0000054677
Tytuł oryginału: Kompleksowo¶ć obsługi klientów w przedsiębiorstwach produkcyjnych w ujęciu marketingowo-logistycznym
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Gosp. Mater. Logist. 2009 R. 61 nr 12, s. 2-7
p-ISSN: 1231-2037
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo produkcyjne ; przedsiębiorstwo hutnicze ; marketing ; logistyka ; obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; klient
Słowa kluczowe angielskie: manufacturing company ; metallurgical enterprise ; marketing ; logistics ; customer service ; logistic customer service ; client
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.488


26/40
Nr opisu: 0000049013
Tytuł oryginału: Wybrane komponenty systemu obsługi klienta na przykładzie rynku artykułów przemysłowych
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2009 R. 41 nr 5, s. 50-53, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: system obsługi klienta ; przedsiębiorstwo hutnicze ; proces decyzyjny
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; metallurgical enterprise ; decision-making process
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


27/40
Nr opisu: 0000038577
Tytuł oryginału: Koncepcja restrukturyzacji systemu logistycznego przedsiębiorstwa.
Autorzy: Grażyna** Radziejowska.
¬ródło: W: Wybrane elementy zarz±dzania logistyk± w przedsiębiorstwie. Praca zbiorowa. Pod red. Józefa Bendkowskiego. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2008, s. 97-113, bibliogr. 16 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 159)
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo logistyczne ; restrukturyzacja przedsiębiorstwa ; reengineering ; obsługa klienta ; zarz±dzanie logistyczne
Słowa kluczowe angielskie: logistic enterprise ; enterprise restructuring ; reengineering ; customer service ; logistic management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


28/40
Nr opisu: 0000050492
Tytuł oryginału: Koncepcja strategii marketingowej ukierunkowanej na poprawę jako¶ci obsługi klienta przemysłu węglowego. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Anna Bluszcz.
Miejsce i rok obrony: Gliwice, 2008
Opis fizyczny: , 205 k., [17] k. tabl., bibliogr. 221 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Górnictwa i Geologii.
Promotor: dr hab. inż. Henryk** Przybyła
Słowa kluczowe polskie: rynek węgla ; przedsiębiorstwo górnicze ; strategia marketingowa ; dystrybucja węgla ; obsługa klienta ; analiza porównawcza
Słowa kluczowe angielskie: coal market ; mining company ; marketing strategy ; coal distribution ; customer service ; comparative analysis
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-4543
Dostęp BCP¦:


29/40
Nr opisu: 0000040450
Tytuł oryginału: Kryteria oceny procesów usługowych w urzędach administracji samorz±dowej
Autorzy: Alicja* Gębczyńska.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2008 R. 40 nr 9, s. 40-42, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; jako¶ć usług ; urz±d administracji samorz±dowej ; PN-EN ISO 9001
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; quality of service ; local government office ; PN-EN ISO 9001
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


30/40
Nr opisu: 0000036675
Tytuł oryginału: Nowa kultura obsługi klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2008 R. 40 nr 2, s. 35-38, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo produkcyjne ; jako¶ć ; obsługa klienta ; kultura
Słowa kluczowe angielskie: manufacturing company ; quality ; customer service ; culture
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


31/40
Nr opisu: 0000040449
Tytuł oryginału: Podstawowe wyznaczniki jako¶ci systemu obsługi klienta w przedsiębiorstwie hutniczym
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2008 R. 40 nr 9, s. 50-52, bibliogr. 2 poz.
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć ; system obsługi klienta ; przedsiębiorstwo hutnicze ; sprzedaż ; system zarz±dzania jako¶ci±
Słowa kluczowe angielskie: quality ; customer service ; metallurgical enterprise ; sale ; quality management system
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


32/40
Nr opisu: 0000040613
Tytuł oryginału: Koordynacja procesów w systemie realizacji zamówień klientów.
Autorzy: Grażyna** Radziejowska.
¬ródło: W: Wybrane zagadnienia logistyki stosowanej. [Dokument elektroniczny]. Komitet Transportu Polskiej Akademii Nauk. Kraków : Oficyna Wydaw. TEXT, 2007, dysk optyczny (CD-ROM) s. 214-220, bibliogr. 7 poz.
Seria: (Logistyka ; nr 5, dod.: Logistyka - nauka 1734-2015)
Uwagi: Zawiera materiały z X Konferencji Logistyki Stosowanej, Zakopane, 7-9 grudnia 2006 r.
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo produkcyjne ; zamówienie ; obsługa klienta ; logistyka ; realizacja zamówienia
Słowa kluczowe angielskie: manufacturing enterprise ; order ; customer service ; logistics ; order fulfillment
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577


33/40
Nr opisu: 0000039203
Tytuł oryginału: Sprawny łańcuch dostaw - klucz do sukcesu firmy.
Autorzy: Agnieszka* Kurp, Remigiusz** Sosnowski.
¬ródło: W: Nowe technologie i materiały w metalurgii i inżynierii materiałowej. Materiały XV seminarium naukowego, Katowice, 18 maja 2007. Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki ¦l±skiej. [Katowice] : [Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki ¦l±skiej], 2007, s. 133-136, bibliogr. 7 poz.
Organizator: Wydział Inżynierii Materiałowej i Metalurgii Politechniki ¦l±skiej. Stowarzyszenie Absolwentów Wydziału
Słowa kluczowe polskie: łańcuch dostaw ; elastyczny łańcuch dostaw ; obsługa klienta ; sprawno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: supply chain ; agile supply chain ; customer service ; efficiency
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 121705, Mg 121706


34/40
Nr opisu: 0000036306
Tytuł oryginału: Badanie jako¶ci ¶wiadczonych usług za pomoc± metody SERVQUAL.
Autorzy: M. Czaja, Marta Dudek-Burlikowska.
¬ródło: W: Sesja Okoliczno¶ciowa Studenckich Kół Naukowych "SO-KÓŁ '06". Impreza towarzysz±ca Międzynarodowej Konferencji Naukowej CAM3S, Gliwice, 27 listopada 2006 r.. Red. Wojciech Sitek. Gliwice : Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych Politechniki ¦l±skiej, 2006, s. 13-22, bibliogr. 10 poz.
Seria: (Prace Studenckich Kół Naukowych ; Instytut Materiałów Inżynierskich i Biomedycznych. Politechnika ¦l±ska nr 7)
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; Servqual ; obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: service quality ; Servqual ; customer service
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. MgCzO 120699


35/40
Nr opisu: 0000020591
Tytuł oryginału: Elementy logistycznej obsługi klienta jako czynniki kształtuj±ce sprawno¶ć i efektywno¶ć kanałów dystrybucji
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 34, s. 113-125, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: logistyka ; obsługa klienta ; łańcuch dostaw ; branża hutnicza
Słowa kluczowe angielskie: logistics ; customer service ; supply chain ; steel industry branch
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


36/40
Nr opisu: 0000073414
Tytuł oryginału: Strategie obsługi klienta. Wyniki badań.
Tytuł w wersji angielskiej: Costumer Service strategies Survey results
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Doskonalenie zarz±dzania jako Ľródło przewagi konkurencyjnej. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach, Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2006, s. 252-260
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; logistyka dystrybucji
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; logistic customer service ; distribution logistics
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


37/40
Nr opisu: 0000047792
Tytuł oryginału: Elementy Logistycznej Obsługi Klienta jako czynniki kształtuj±ce sprawno¶ć kanałów dystrybucji.
Tytuł w wersji angielskiej: Elements of the Logistic Customer's Service as factors of the distribution channels efficiency
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 459-470, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 83-85587-17-9
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo produkcyjne ; logistyczna obsługa klienta ; kanał dystrybucji ; obsługa klienta ; branża hutnicza
Słowa kluczowe angielskie: manufacturing enterprise ; logistic customer service ; distribution channel ; customer service ; steel industry branch
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 119582


38/40
Nr opisu: 0000013733
Tytuł oryginału: Planowanie produkcji w systemach wytwórczo-montażowych w warunkach ograniczeń zasobowych. Rozprawa doktorska.
Autorzy: Anna* Dobrzańska.
Miejsce i rok obrony: Gliwice, 2003
Opis fizyczny: , 198, [34] s., bibliogr. 215 poz.
Uczelnia i wydział: Politechnika ¦l±ska. Wydział Mechaniczny Technologiczny.
Promotor: dr hab. inż. Bożena Skołud
Słowa kluczowe polskie: małe i ¶rednie przedsiębiorstwa ; zarz±dzanie produkcj± ; zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; zasoby produkcyjne ; zlecenie produkcyjne ; system wytwarzania ; system montażowy ; obsługa klienta ; proces decyzyjny
Słowa kluczowe angielskie: small and medium enterprises ; production management ; enterprise management ; production resources ; production order ; manufacturing system ; assembly system ; customer service ; decision process
Typ publikacji: D
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.Ab. R-3779
Dostęp BCP¦:


39/40
Nr opisu: 0000105369
Tytuł oryginału: Wspomaganie procesu obsługi klienta systemami klasy CRM.
Autorzy: Włodzimierz* Kramarz.
¬ródło: W: Logisticke rizeni podniku. Sbornik referatu z mezinarodni konference, Reka, 22.-23.11.2001. VSB - Technicka univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materialoveho inzenyrstvi. Katedra ekonomiky a managamentu v metalurgii [et al.]. Ostrava : VSB - Technicka univerzita Ostrava, 2001, s. 95-98
ISBN: 80-238-7644-9
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie ; obsługa klienta ; CRM
Słowa kluczowe angielskie: management ; customer service ; CRM
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


40/40
Nr opisu: 0000085356
Tytuł oryginału: Obsługa klienta jako obszar zarz±dzania marketingowo-logistycznego.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Nowoczesne zarz±dzanie przedsiębiorstwem. III Konferencja naukowa, Zielona Góra, 1998. Politechnika Zielonogórska. Instytut Organizacji i Zarz±dzania. Zielona Góra : [b.w.], 1998, s. 234-241, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; zarz±dzanie marketingowo-logistyczne
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; marketing and logistics management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie