Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CUSTOMER SATISFACTION
Liczba odnalezionych rekordów: 29



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/29
Nr opisu: 0000126274
Tytuł oryginału: Comparative analysis of the level of satisfaction with the services received at the business incubators in USA and Poland - pre-incubation and incubation stage
Autorzy: Radosław Wolniak, M. E. Grebski.
¬ródło: -Prod. Eng. Arch. 2018 vol. 20, s. 38-42, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2353-5156
e-ISSN: 2353-7779
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; centrum inkubatora ; innowacyjno¶ć ; etap inkubacji ; na etapie inkubacji
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; incubator centre ; innovativeness ; incubation stage ; per-incubation stage
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/29
Nr opisu: 0000121853
Tytuł oryginału: The mediating role of firm innovativeness in the relationship between knowledge sharing and customer satisfaction in SMEs
Autorzy: Anna Michna.
¬ródło: -Eng. Econ. 2018 vol. 29 iss. 1, s. 93-103, bibliogr.
Impact Factor: 0.709
Punktacja MNiSW: 20.000
p-ISSN: 1392-2785
e-ISSN: 2029-5839
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; dzielenie się wiedz± ; innowacyjno¶ć ; M¦P ; Polska
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; knowledge sharing ; innovativeness ; SME ; Poland
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/29
Nr opisu: 0000126275
Tytuł oryginału: The use of QFD method advantages and limitation
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Prod. Eng. Arch. 2018 vol. 18, s. 14-17, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 2353-5156
e-ISSN: 2353-7779
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; QFD ; Rozwinięcie Funkcji Jako¶ci ; doskonalenie jako¶ci ; metody jako¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; QFD ; Quality Function Deployment ; quality improvement ; quality methods
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/29
Nr opisu: 0000122080
Tytuł oryginału: Funkcjonowanie e-administracji w kontek¶cie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Tytuł w wersji angielskiej: The functioning of e-government in the context of the needs of people with disabilities
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Koncepcje i instrumenty zarz±dzania w administracji publicznej. Red. Anna Gołębiowska, Piotr Benedykt Zientarski. Warszawa : Kancelaria Senatu, 2017, s. 319-340, bibliogr.
ISBN: 978-83-65711-19-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: e-administracja ; klient niepełnosprawny ; rodzaje niepełnosprawno¶ci ; stopień niepełnosprawno¶ci ; SERPREV ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: e-administration ; customer ; disability ; degree of disability ; SERPREV ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/29
Nr opisu: 0000114944
Tytuł oryginału: Koncepcja wykorzystania analizy Kano w metodzie QFD.
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Innowacje w zarz±dzaniu i inżynierii produkcji. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarz±dzania Produkcj±, 2017, s. 400-409, bibliogr. 24 poz.
ISBN: 978-83-941281-1-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: metoda QFD ; analiza Kano ; projektowanie jako¶ci ; zadowolenie klienta ; atrybut produktu
Słowa kluczowe angielskie: QFD method ; Kano analysis ; quality design ; customer satisfaction ; product attribute
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


6/29
Nr opisu: 0000120416
Tytuł oryginału: Ocena potencjału wirtualnej platformy sprzedaży oprogramowania z perspektywy klienta.
Autorzy: Filip Liebert.
¬ródło: W: Dokonania naukowe młodych naukowców. Monografia naukowa. T. 2. Pod red. Jewiarz Marcin, Wróbel Marek. Kraków : Traicon, 2017, s. 340-357, bibliogr.
ISBN: 978-83-65180-16-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,9
Słowa kluczowe polskie: dystrybucja cyfrowa ; satysfakcja klienta ; platforma internetowa Steam ; branża gier komputerowych
Słowa kluczowe angielskie: digital distribution ; customer satisfaction ; virtual Steam platform ; video games industry
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/29
Nr opisu: 0000118649
Tytuł oryginału: Sposoby doskonalenia satysfakcji klienta w przedsiębiorstwie produkcyjnym
Tytuł w wersji angielskiej: Methods of increasing customer satisfaction in a production company
Autorzy: Katarzyna Midor.
¬ródło: -Syst. Wspomag. Inż. Prod. 2017 vol. 6 iss. 8, s. 58-71, bibliogr. 10 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Sposoby i ¶rodki doskonalenia produktów i usług na wybranych przykładach. Red.: Skotnicka-Zasadzień Bożena
Punktacja MNiSW: 6.000
e-ISSN: 2391-9361
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; doskonalenie ; jako¶ć ; przedsiębiorstwo produkcyjne ; badanie
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; improvement ; quality ; manufacturing company ; survey
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


8/29
Nr opisu: 0000105625
Tytuł oryginału: How to improve WEEE management? Novel approach in mobile collection with application of artificial intelligence
Tytuł w wersji polskiej: Jak ulepszyć zarz±dzanie zbiórk± elektro¶mieci Nowe podej¶cie do zbiórki mobilnej z zastosowaniem sztucznej inteligencji
Autorzy: Aleksander Król, Piotr Nowakowski, Bogna Mrówczyńska.
¬ródło: -Waste Manage. 2016 vol. 50, s. 222-233, bibliogr. 56 poz.
Impact Factor: 4.030
Punktacja MNiSW: 40.000
p-ISSN: 0956-053X
e-ISSN: 1879-2456
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zbiórka ZSEE ; logika rozmyta ; algorytm genetyczny ; zadowolenie klienta ; optymalizacja trasy
Słowa kluczowe angielskie: WEEE collection ; fuzzy logic ; genetic algorithm ; customer satisfaction ; route optimisation
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


9/29
Nr opisu: 0000108798
Tytuł oryginału: Wpływ preferowanej formy komunikacji na zadowolenie klienta niepełnosprawnego z e-administracji
Tytuł w wersji angielskiej: The impact of prefered form of comunication on the customer's with disability satisfaction in the case of e-administration
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 93, s. 493-504, bibliogr. 43 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; e-administracja ; forma komunikacji
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; e-administration ; form of communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


10/29
Nr opisu: 0000100758
Tytuł oryginału: Budowanie strategii lojalno¶ciowej na przykładzie stacji benzynowych.
Tytuł w wersji angielskiej: Building loyalty strategy on the petrol stations
Autorzy: A. Bogacki, Maria Cie¶la, M. Juzek, K. Turoń.
¬ródło: W: WSL forum 2015. VI Międzynarodowa naukowa konferencja logistyczna, Poznań, 15.05.2015 = VI International Scientific Conference on Logistics. Streszczenia. [B.m.] : [b.w.], 2015, s. 7
Słowa kluczowe polskie: program lojalno¶ciowy ; satysfakcja klienta ; konkurencyjno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: loyalty program ; customer satisfaction ; competitiveness
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


11/29
Nr opisu: 0000096650
Tytuł oryginału: Client in the center metallurgical enterprise organization.
Autorzy: Bożena Gajdzik, Marzena Kuczyńska-Chałada.
¬ródło: W: Technologies and properties of modern utility materials XXII. Selected, peer reviewed papers from the XXII Conference on Technologies and Properties of Modern Utility Materials (TPMUM 2014), May 16, 2014, Katowice, Poland. Ed. by Jacek Mendala, Paweł Gradoń. Stafa-Zurich : Trans Tech Publications, 2015, s. 185-188
ISBN: 978-3-03835-345-4
Seria: (Solid State Phenomena ; vol. 226 1662-9779)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,36
DOI:
Słowa kluczowe polskie: strategia klientocentryczna ; doskonalenie procesu ; zadowolenie klienta ; zaangażowanie pracownika
Słowa kluczowe angielskie: client centricity strategy ; process improvement ; customer satisfaction ; employee engagement
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


12/29
Nr opisu: 0000103471
Tytuł oryginału: Pomiar poziomu obsługi klienta z wykorzystaniem Customer Satisfaction Index w przedsiębiorstwie transportowym
Tytuł w wersji angielskiej: Level measurement of customer service using the Customer Satisfaction Index in the transport company
Autorzy: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
¬ródło: -Logistyka 2015 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 339-345, bibliogr. 16 poz.
Uwagi: Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], cz. 1
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; CSI ; satysfakcja klienta ; usługi transportowe
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; logistic customer service ; CSI ; customer satisfaction ; transport services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:
Dostęp BCP¦:


13/29
Nr opisu: 0000097691
Tytuł oryginału: Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction in the service organization on the example of airport
Autorzy: Radosław Wolniak, S. Zendla.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; jako¶ć usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jako¶ci
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


14/29
Nr opisu: 0000101014
Tytuł oryginału: Wprowadzenie Kaizen w urzędzie miasta
Tytuł w wersji angielskiej: Introduction to Kaizen in a town hall
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2015 R. 47 nr 7/8, s. 24-31, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 0137-8651
DOI:
Słowa kluczowe polskie: kaizen ; system zarz±dzania jako¶ci± ; pomiar efektywno¶ci ; doskonalenie organizacji ; satysfakcja klienta ; urz±d miejski ; jednostka samorz±dowa
Słowa kluczowe angielskie: kaizen ; quality management system ; efficiency measurement ; organizational determinant ; customer satisfaction ; city office ; local government unit
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


15/29
Nr opisu: 0000101343
Tytuł oryginału: Wyeliminowanie obszarów niezadowolenia klienta za pomoc± metod i narzędzi zarz±dzania jako¶ci± oraz wprowadzenie udoskonaleń w międzynarodowym porcie lotniczym
Tytuł w wersji angielskiej: Customer dissatisfaction eradication areas with methods and tools of quality management and the introduction of improvement in the international airport
Autorzy: S. Zendla, Radosław Wolniak.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 397-411, bibliogr. 5 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metody jako¶ciowe ; narzędzia jako¶ci ; port lotniczy ; satysfakcja klienta ; udoskonalenie ; usługi lotnicze
Słowa kluczowe angielskie: quality methods ; quality tools ; airport ; customer satisfaction ; improvement ; air service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


16/29
Nr opisu: 0000100087
Tytuł oryginału: Zadowolenie klienta niepełnosprawnego ze ¶wiadczonych usług na przykładzie Urzędu Miejskiego w Rybniku
Tytuł w wersji angielskiej: Satisfaction of customer with disability from services rendered on the example of the Municipal Office of the city Rybnik
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 357-366, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; osoba niepełnosprawna ; administracja publiczna ; zadowolenie klienta ; Rybnik
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; disabled person ; public administration ; customer satisfaction ; town of Rybnik
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


17/29
Nr opisu: 0000088466
Tytuł oryginału: Ocena poziomu zadowolenia klienta przedsiębiorstwa hutniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction based on the example of metallurgical company
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2013 R. 45 nr 11, s. 26-29, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo hutnicze ; zadowolenie klienta ; satysfakcja klienta ; przedsiębiorstwo produkcyjne
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical enterprise ; customer satisfaction ; client's satisfaction ; manufacturing enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


18/29
Nr opisu: 0000072409
Tytuł oryginału: Augmented reality system for aiding engineering design process of machinery systems
Autorzy: Marcin Januszka, Wojciech Moczulski.
¬ródło: -J. Syst. Sci. Syst. Eng. 2011 vol. 20 iss. 3, s. 294-309, bibliogr. 26 poz.
p-ISSN: 1004-3756
e-ISSN: 1861-9576
DOI:
Słowa kluczowe polskie: rozszerzona rzeczywisto¶ć ; interfejs człowiek-komputer ; CAD ; zadowolenie klienta ; komputerowo wspomagane podejmowanie decyzji
Słowa kluczowe angielskie: augmented reality ; human-computer interface ; CAD ; customer satisfaction ; computer aided decision making
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


19/29
Nr opisu: 0000078552
Tytuł oryginału: Customer asset management - the core and basic strategies.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Theory of management 3. The selected problems for the development support of management knowledge base. Ed. S. Hittmar. Faculty of Management Science and Informatics. University of Zilina, Institute of Management by University of Zilina. Zilina : EDIS - Publishing House of the University of Zilina, 2011, s. 180-184, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: aktywa klienta ; zadowolenie klienta ; zarz±dzanie aktywami klientów
Słowa kluczowe angielskie: customer asset ; customer satisfaction ; customer asset management
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


20/29
Nr opisu: 0000074064
Tytuł oryginału: Wpływ segmentacji klientów na postrzegan± jako¶ć usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Influence of customer segmentation on the perceived quality of services on the basis of an example of telecommunication companies' Call Centres
Autorzy: Michał Zasadzień.
¬ródło: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


21/29
Nr opisu: 0000071573
Tytuł oryginału: Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: The analysis of satisfaction of clients of helpline services of the selected telecommunication operators
Autorzy: Michał Zasadzień, Bartosz Szczę¶niak, K. Falarska.
¬ródło: W: Zarz±dzanie jako¶ci± - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarz±dzania Jako¶ci±. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-83-929209-4-6
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


22/29
Nr opisu: 0000073655
Tytuł oryginału: Analiza zadowolenia klienta ze ¶wiadczonych usług na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach.
Autorzy: Radosław Wolniak.
¬ródło: W: Nowe wyzwania dla zarz±dzania w ¶wietle współczesnych zagrożeń gospodarczych i cywilizacyjnych. Praca zbiorowa. Pod red. D. Kisperskiej-Moroń, A. ¦wierczka. Katowice : Wydaw. Wyższej Szkoły Zarz±dzania Ochron± Pracy, 2010, s. 97-105, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe polskie: usługi publiczne ; jako¶ć usług ; Servqual ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: public services ; service quality ; Servqual ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 133652


23/29
Nr opisu: 0000058126
Tytuł oryginału: Badanie poziomu obsługi klientów w systemie logistycznym miasta
Autorzy: Mariusz* Kruczek, Krzysztof Pałucha, Zbigniew Żebrucki.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2010 z. 53, s. 251-265, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; zadowolenie klienta ; jako¶ć życia ; badanie ankietowe ; Gliwice
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; customer satisfaction ; quality of life ; survey ; Gliwice
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568


24/29
Nr opisu: 0000058241
Tytuł oryginału: EVA in the process of evaluating customer capital
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Forum. Stat. Slovacum 2009 nr 4, s. 8-13, bibliogr. 8 poz.
p-ISSN: 1336-7420
Słowa kluczowe polskie: kapitał kliencki ; warto¶ć firmy ; zadowolenie klienta ; miara kapitału klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; value of the business ; customer satisfaction ; measuring customer capital
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


25/29
Nr opisu: 0000032416
Tytuł oryginału: Rachunek kosztów w ocenie warto¶ci klienta.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Przedsiębiorczo¶ć i innowacje. Uwarunkowania i czynniki rozwoju. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s 366-374, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: rachunek kosztów ; warto¶ć przedsiębiorstwa ; warto¶ć klienta ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: cost account ; enterprise value ; customer value ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 120081


26/29
Nr opisu: 0000032408
Tytuł oryginału: Zadowolenie i lojalno¶ć klienta jako miary pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Procesy restrukturyzacji i konkurencyjno¶ć w przemy¶le i usługach. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2007, s. 519-528, bibliogr. 15 poz.
Słowa kluczowe polskie: przewaga konkurencyjna ; satysfakcja klienta ; lojalno¶ć klienta ; pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: competitive advantage ; customer satisfaction ; customer loyalty ; competitive enterprise position
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 120082


27/29
Nr opisu: 0000078286
Tytuł oryginału: Metody prognozowania wykorzystywane w przedsiębiorstwie górniczym.
Tytuł w wersji angielskiej: Forecasting methods used in mining enterprises
Autorzy: Dariusz* Kaleta, Anna Manowska.
¬ródło: W: Zagadnienia interdyscyplinarne w górnictwie i geologii. VI Konferencja naukowa doktorantów, Szklarska Poręba, 23-25 marca 2006 r. Wrocław : Oficyna Wydaw. Politechniki Wrocławskiej, 2006, s. 403-408, bibliogr. 5 poz.
Seria: (Prace Naukowe Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej ; nr 116 Seria: Konferencje ; nr 47 0324-9670)
Słowa kluczowe polskie: prognoza ; prognozowanie ; sztuczna sieć neuronowa ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: forecast ; forecasting ; artificial neural network ; customer satisfaction
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


28/29
Nr opisu: 0000047794
Tytuł oryginału: Lojalno¶ć klienta jako Ľródło konkurencyjno¶ci współczesnego przedsiębiorstwa.
Tytuł w wersji angielskiej: Customer loyalty as a source of competitive advantage for contemporary enterprise
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 481-491, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 83-85587-17-9
Słowa kluczowe polskie: klient ; strategia przedsiębiorstwa ; satysfakcja klienta ; lojalno¶ć klienta ; konkurencyjno¶ć przedsiębiorstw
Słowa kluczowe angielskie: customer ; enterprise strategy ; customer satisfaction ; customer loyalty ; enterprises competitiveness
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 119582


29/29
Nr opisu: 0000032476
Tytuł oryginału: Koncepcja metody pomiaru satysfakcji klienta wewnętrznego urzędu miasta.
Autorzy: Paweł** Szewczyk, Alicja* Gębczyńska.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług - 2003. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2003, s. 595-603, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta ; urz±d miejski ; zadowolenie klienta
Słowa kluczowe angielskie: internal customer ; customer satisfaction ; city office ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 119587


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie