Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CUSTOMER CAPITAL
Liczba odnalezionych rekordów: 18



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/18
Nr opisu: 0000112291
Tytuł oryginału: Bariery w wykorzystaniu crowdsourcingu na potrzeby budowania kapitału klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Factors determining effective use of crowdsourcing in building customer capital
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 96, s. 39-51, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: kapitał klienta ; społeczno¶ć wirtualna ; kultura organizacyjna ; potencjał wiedzy
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; virtual community ; organizational culture ; potential of knowledge
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


2/18
Nr opisu: 0000114323
Tytuł oryginału: Relacje z klientami w kanałach dystrybucji warto¶ci a warto¶ć przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Customer relations in channels of distribution values a company value
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 99, s. 55-65, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: relacje ; kapitał klienta ; warto¶ć przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: relations ; customer capital ; company value
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/18
Nr opisu: 0000111530
Tytuł oryginału: Strategies for using virtual communities in building customer capital.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 41
ISBN: 978-955-4903-54-8
Organizator: The International Institute of Knowledge Management
Słowa kluczowe polskie: zasoby wiedzy ; kapitał klienta ; społeczno¶ć wirtualna
Słowa kluczowe angielskie: knowledge resources ; customer capital ; virtual community
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/18
Nr opisu: 0000106174
Tytuł oryginału: Dochód konsumenta jako determinanta rentowno¶ci liderów rynku piwowarskiego w Polsce
Tytuł w wersji angielskiej: Consumer income as a determinant of the profitability of the leaders of the beer market in Poland
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 15-28, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: dochód konsumenta ; kapitał klienta ; warto¶ć przedsiębiorstwa ; rentowno¶ć klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer income ; customer capital ; enterprise value ; client profitability
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


5/18
Nr opisu: 0000095222
Tytuł oryginału: Kapitał klienta w budowaniu warto¶ci przedsiębiorstwa.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Adres wydawniczy: Warszawa : CeDeWu, 2015
Opis fizyczny: , 380 s., bibliogr.
ISBN: 978-83-7556-661-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 22
Słowa kluczowe polskie: warto¶ć przedsiębiorstwa ; kapitał klienta ; klient ; branża piwowarska
Słowa kluczowe angielskie: enterprise value ; customer capital ; customer ; brewing industry
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/18
Nr opisu: 0000099993
Tytuł oryginału: Percepcja i pomiar warto¶ci klienta w kanałach dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej
Tytuł w wersji angielskiej: The perception and measurement of customer value in the value distribution channels on the example of brewing industry
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 80, s. 67-81, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: klient ; warto¶ć klienta ; dochód ; kapital kliencki
Słowa kluczowe angielskie: customer ; customer value ; income ; customer capital
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


7/18
Nr opisu: 0000097542
Tytuł oryginału: Pomiar kapitału klienta w kontek¶cie kreowania warto¶ci przedsiębiorstwa.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Adres wydawniczy: Warszawa : CeDeWu, 2015
Opis fizyczny: , 174 s., bibliogr. 208 poz.
ISBN: 978-83-7556-662-8
Liczba arkuszy wydawniczych: 10
Słowa kluczowe polskie: kapitał klienta ; warto¶ć przedsiębiorstwa ; klient ; cross-selling
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; enterprise value ; client ; cross-selling
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


8/18
Nr opisu: 0000111140
Tytuł oryginału: Social relations and environmental influence as a determinant of customer capital
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Oecon. Copernicana 2015 vol. 6 nr 2, s. 109-128, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2083-1277
e-ISSN: 2353-1827
DOI:
Słowa kluczowe polskie: klient ; kapitał klientów ; warto¶ć przedsiębiorstwa ; relacje biznesowe
Słowa kluczowe angielskie: customer ; customer capital ; company value ; business relationships
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-ND


9/18
Nr opisu: 0000106181
Tytuł oryginału: Wybrane czynniki demograficzne jako determinanta lojalno¶ci klientów
Tytuł w wersji angielskiej: The selected demographic factors as a determinant of customer loyality
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 29-38, bibliogr. 8 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: lojalno¶ć klienta ; kapitał klienta ; czynnik demograficzny ; postawa klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer loyalty ; customer capital ; demographic factor ; customer attitude
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


10/18
Nr opisu: 0000089279
Tytuł oryginału: Customer capital components and customer satisfaction on the beer market in Poland - research results
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2013 R. 1 c. 1, s. 1-6, bibliogr. 9 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: kapitał klienta ; warto¶ć dla klienta ; marka ; relacje
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; value for customer ; brand ; relations
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


11/18
Nr opisu: 0000089276
Tytuł oryginału: Factors determining resource potential of the consumers of beer in Poland.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 116-120, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,8
Słowa kluczowe polskie: kapital kliencki ; referencje ; rekomendacje ; potencjalny konsument
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; references ; recommendations ; potential consumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


12/18
Nr opisu: 0000111145
Tytuł oryginału: Strategie budowania kapitału klienta w branży piwowarskiej - wybrane aspekty
Tytuł w wersji angielskiej: Strategies of building customer capital in the beer industry - same problems
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. USzczec., Finanse 2013 nr 64/1, s. 503-512, bibliogr. 22 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Zarz±dzanie warto¶ci± przedsiębiorstwa. T. 1. Red. E. Urbańczyk [i in.]
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1733-2842
Słowa kluczowe polskie: klient ; kapitał klientów ; warto¶ć przedsiębiorstwa ; relacje biznesowe
Słowa kluczowe angielskie: customer ; customer capital ; company value ; business relationships
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


13/18
Nr opisu: 0000089273
Tytuł oryginału: Lojalno¶ć klientów jako czynnik determinuj±cy warto¶ć kapitału klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Customers loyalty as factor determining the value of customer capital
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. USzczec., Finanse 2012 nr 55, s. 529-555, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1733-2842
Słowa kluczowe polskie: kapitał klientów ; lojalno¶ć pozorna ; lojalno¶ć rzeczywista ; warto¶ć klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; apparent loyalty ; real loyalty ; customer value
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


14/18
Nr opisu: 0000083369
Tytuł oryginału: Issues related to measuring customer capital in an accounting system.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: Actual questions of economic and human sciences ´10. Proceedings of the Interdisciplinary Scientific Colloquium, Bratislava, December 17, 2010 = Aktualne otazky ekonomickych a humanitnych vied ´10. Zbornk prispevkov z interdisciplinarneho vedeckeho kolokvia. [Dokument elektroniczny]. Braticlava : Slovenska Technicka Univerzita, 2011, Dysk optyczny (CD-ROM) s. 33-44, bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe polskie: kapitał klienta ; koszty ; cykl życia klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; costs ; customer lifetime value
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


15/18
Nr opisu: 0000083370
Tytuł oryginału: The impact of the crisis on the change in customer value in the brewing industry.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: Actual questions of economic and human sciences ´10. Proceedings of the Interdisciplinary Scientific Colloquium, Bratislava, December 17, 2010 = Aktualne otazky ekonomickych a humanitnych vied ´10. Zbornk prispevkov z interdisciplinarneho vedeckeho kolokvia. [Dokument elektroniczny]. Bratislava : Slovenska Technicka Univerzita, 2011, Dysk optyczny (CD-ROM) s. 45-55, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: kapitał kliencki ; warto¶ć niematerialna ; przedsiębiorstwo
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; immaterial value ; enterprise
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


16/18
Nr opisu: 0000074795
Tytuł oryginału: Warto¶ć dla klienta jako fundament kreowania lojalno¶ci klientów
Tytuł w wersji angielskiej: The value for a customer as foundation of customer loyalty creation
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Zarz. i Eduk. 2011 nr 78, s. 17-31, bibliogr.
p-ISSN: 1428-474X
Słowa kluczowe polskie: warto¶ć klienta ; lojalno¶ć klienta ; kapitał klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer value ; customer loyalty ; customer capital
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


17/18
Nr opisu: 0000058241
Tytuł oryginału: EVA in the process of evaluating customer capital
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Forum. Stat. Slovacum 2009 nr 4, s. 8-13, bibliogr. 8 poz.
p-ISSN: 1336-7420
Słowa kluczowe polskie: kapitał kliencki ; warto¶ć firmy ; zadowolenie klienta ; miara kapitału klienta
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; value of the business ; customer satisfaction ; measuring customer capital
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


18/18
Nr opisu: 0000076812
Tytuł oryginału: Drzewo warto¶ci w procesie kreowania kapitału klienta.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: Finanse we współczesnych procesach kreowania warto¶ci. Red. Wiesława Caputa, Danuta Szwajca. Warszawa : CeDeWu Wydaw. Fachowe, 2008, s. 205-216, bibliogr. 18 poz.
Słowa kluczowe polskie: kapitał klienta ; warto¶ć przedsiębiorstwa ; drzewo warto¶ci ; łańcuch warto¶ci
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; enterprise value ; value tree ; value chain
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 124092


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie