Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CUSTOMER
Liczba odnalezionych rekordów: 25



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/25
Nr opisu: 0000119127
Tytuł oryginału: Marketing do¶wiadczeń w budowaniu warto¶ci dla klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Experiential marketing in creating value for clients
Autorzy: Przemysław Bartosz.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2017 nr 1, s. 5-18, bibliogr. 24 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: marketing do¶wiadczeń ; warto¶ć ; klient ; komunikacja
Słowa kluczowe angielskie: experience marketing ; value ; customer ; communication
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4664
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/25
Nr opisu: 0000117020
Tytuł oryginału: Organizacja i funkcjonowanie systemu bezpieczeństwa żywienia ludno¶ci w barach szybkiej obsługi [online].
Tytuł w wersji angielskiej: Organisation and funcionality of the food safety and nutrition system in fast food restaurants
Autorzy: Piotr Mocek.
Adres wydawniczy: [B.m.] : [b.w.], 2017
Opis fizyczny: , (plik pdf) 17 s., bibliogr. 13 poz.
Uwagi: Referat wygłoszony na: I Międzynarodowym Kongresie Bezpieczeństwa pt.: "W trosce o bezpieczne jutro- reminiscencja i zamierzenia", Toruń 07-09.04.2017 r.
Słowa kluczowe polskie: system bezpieczeństwa żywno¶ci ; restauracja ; posiłek ; klient ; produkty żywno¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: food safety system ; restaurant ; meal ; customer ; food products
Typ publikacji: I
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_AUTHOR open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_REPOSITORY
Dostęp BCP¦:


3/25
Nr opisu: 0000101765
Tytuł oryginału: Branding emocjonalny w zarz±dzaniu warto¶ci± marki
Tytuł w wersji angielskiej: Value brand management by client relationship building
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 85, s. 129-139, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marka ; klient ; zarz±dzanie mark± ; branding emocjonalny
Słowa kluczowe angielskie: brand ; customer ; brand management ; emotional branding
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/25
Nr opisu: 0000101852
Tytuł oryginału: Branding emocjonalny w zarz±dzaniu warto¶ci± marki.
Tytuł w wersji angielskiej: Value brand management by client relationship building
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 wrze¶nia 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 55
ISBN: 978-83-61975-14-4
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Uwagi: Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.
Słowa kluczowe polskie: marka ; klient ; zarz±dzanie mark± ; branding emocjonalny
Słowa kluczowe angielskie: brand ; customer ; brand management ; emotional branding
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


5/25
Nr opisu: 0000095222
Tytuł oryginału: Kapitał klienta w budowaniu warto¶ci przedsiębiorstwa.
Autorzy: Wiesława Caputa.
Adres wydawniczy: Warszawa : CeDeWu, 2015
Opis fizyczny: , 380 s., bibliogr.
ISBN: 978-83-7556-661-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 22
Słowa kluczowe polskie: warto¶ć przedsiębiorstwa ; kapitał klienta ; klient ; branża piwowarska
Słowa kluczowe angielskie: enterprise value ; customer capital ; customer ; brewing industry
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/25
Nr opisu: 0000099993
Tytuł oryginału: Percepcja i pomiar warto¶ci klienta w kanałach dystrybucji na przykładzie branży piwowarskiej
Tytuł w wersji angielskiej: The perception and measurement of customer value in the value distribution channels on the example of brewing industry
Autorzy: Wiesława Caputa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 80, s. 67-81, bibliogr. 22 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: klient ; warto¶ć klienta ; dochód ; kapital kliencki
Słowa kluczowe angielskie: customer ; customer value ; income ; customer capital
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


7/25
Nr opisu: 0000102306
Tytuł oryginału: Research methodology of innovative behaviour.
Autorzy: Piotr Weryński.
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2015
Opis fizyczny: , 153 s., bibliogr.
ISBN: 978-83-7930-950-4
Liczba arkuszy wydawniczych: 7
Słowa kluczowe polskie: zachowania innowacyjne ; innowacja marketingowa ; matryca potrzeb marketingowych ; przedsiębiorca ; klient ; sektor MM¦P ; budowanie marki
Słowa kluczowe angielskie: innovative behaviour ; marketing innovation ; matrix of marketing needs ; entrepreneur ; customer ; MSME sector ; brand building
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


8/25
Nr opisu: 0000111140
Tytuł oryginału: Social relations and environmental influence as a determinant of customer capital
Autorzy: Wiesława Caputa.
¬ródło: -Oecon. Copernicana 2015 vol. 6 nr 2, s. 109-128, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2083-1277
e-ISSN: 2353-1827
DOI:
Słowa kluczowe polskie: klient ; kapitał klientów ; warto¶ć przedsiębiorstwa ; relacje biznesowe
Słowa kluczowe angielskie: customer ; customer capital ; company value ; business relationships
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-ND


9/25
Nr opisu: 0000093353
Tytuł oryginału: Innowacyjne podej¶cie do budowania relacji z klientem w opinii przedstawicieli ¶l±skich MM¦P
Tytuł w wersji angielskiej: Innovative approach to building customer relations in the opinion of MSME representatives
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska, Piotr Weryński.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 72, s. 31-50, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: klient ; zarz±dzanie relacjami z klientami ; CRM ; matryca potrzeb marketingowych ; marketing innowacji ; sektor MM¦P
Słowa kluczowe angielskie: customer ; Customer Relationship Management ; CRM ; Matrix Marketing Needs ; marketing of innovation ; MSME sector
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


10/25
Nr opisu: 0000094943
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie innowacjami w sektorze M¦P.
Tytuł w wersji angielskiej: Innovation management in SME sector
Autorzy: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna Tokar.
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2014
Opis fizyczny: , 169 s., bibliogr. 147 poz.
ISBN: 978-83-7930-404-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 7
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; otoczenie przedsiębiorstwa ; klient ; budowanie marki ; kompetencje ; małe i ¶rednie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; business environment ; customer ; brand building ; competences ; small and medium enterprises
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.O2 142820


11/25
Nr opisu: 0000112416
Tytuł oryginału: Proinnowacyjne postawy przedsiębiorców sektora mikro-, małych i ¶rednich przedsiębiorstw w kreowaniu warto¶ci dla klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Pro-innovative attitudes of MSME sector entrepreneurs in the creation of value for customers
Autorzy: Joanna Tokar.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań 2013 t. 49 nr 4, s. 439-452
Uwagi: Tytuł zeszytu: Być, mieć czy władać? Red. Wojciech Czakon, Mariusz Wojewoda
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1426-9724
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; postawa proinnowacyjna ; klient ; warto¶ć dla klienta ; kreatywno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; innovation-oriented attitude ; customer ; value for the customer ; creativity
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


12/25
Nr opisu: 0000111145
Tytuł oryginału: Strategie budowania kapitału klienta w branży piwowarskiej - wybrane aspekty
Tytuł w wersji angielskiej: Strategies of building customer capital in the beer industry - same problems
Autorzy: Wiesława Caputa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. USzczec., Finanse 2013 nr 64/1, s. 503-512, bibliogr. 22 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Zarz±dzanie warto¶ci± przedsiębiorstwa. T. 1. Red. E. Urbańczyk [i in.]
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1733-2842
Słowa kluczowe polskie: klient ; kapitał klientów ; warto¶ć przedsiębiorstwa ; relacje biznesowe
Słowa kluczowe angielskie: customer ; customer capital ; company value ; business relationships
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


13/25
Nr opisu: 0000074372
Tytuł oryginału: Prawa pacjenta na gruncie wprowadzenia systemu zarz±dzania jako¶ci±.
Tytuł w wersji angielskiej: Patient's rights on the basis of the quality management system implementation
Autorzy: Małgorzata Nadziakiewicz.
¬ródło: W: Globalne konteksty poszanowania praw i wolno¶ci człowieka. Teoria i praktyka. Praca zbiorowa. 4. Pod red. Aleksandry Kuzior. Sosnowiec : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej, 2012, s. 151-161, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe polskie: prawa pacjenta ; globalizacja ; zarz±dzanie jako¶ci± ; opieka zdrowotna ; pacjent ; klient ; prawa człowieka ; ISO ; klient wewnętrzny ; klient zewnętrzny
Słowa kluczowe angielskie: patient rights ; globalization ; quality management ; health care ; patient ; customer ; human rights ; ISO ; internal customer ; external customer
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


14/25
Nr opisu: 0000083374
Tytuł oryginału: Zakaznicky orientovane manazerske informacne systemy a manazerske uctovnictvo.
Tytuł w wersji angielskiej: Customer-oriented managerial information systems and managerial accounting
Autorzy: Wiesława Caputa, E. Skorecova.
¬ródło: W: National and regional economics IX. International Conference Proceedings, Herlany, 26-27 September 2012 = Narodna a regionalna ekonomika IX. [Dokument elektroniczny]. Technical University of Kosice Faculty of Economics. [B.m.] : [b.w.], 2012, dysk optyczny (CD-ROM) s. 57-65, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: klient ; warto¶ć ; system informacji zarz±dczej ; rachunkowo¶ć zarz±dcza ; konkurencyjno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: customer ; value ; managerial information system ; managerial accounting ; competitiveness
Typ publikacji: RK
Język publikacji: SLO
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


15/25
Nr opisu: 0000067986
Tytuł oryginału: Ocena jako¶ci obsługi klienta niepełnosprawnego w Urzędzie Miejskim w Zabrzu
Tytuł w wersji angielskiej: Quality assessment of the customer service of the disbled person at Municipal Office in Zabrze
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: -Stud. Mater. Pol. Stow. Zarz. Wiedz± 2011 T. 45, s. 334-347, bibliogr. 8 poz.
p-ISSN: 1732-324X
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć ; ocena jako¶ci ; klient ; niepełnosprawno¶ć ; analiza czynnikowa
Słowa kluczowe angielskie: quality ; quality assessment ; customer ; disability ; factor analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


16/25
Nr opisu: 0000074097
Tytuł oryginału: Postawy klientów w województwie ¶l±skim wobec e-commerce.
Tytuł w wersji angielskiej: Attitudes of clients in the region of Silesia to the e-commerce
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 386-397, bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe polskie: handel elektroniczny ; klient ; postawy klientów ; proces zakupów
Słowa kluczowe angielskie: e-commerce ; customer ; customer attitudes ; purchasing process
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


17/25
Nr opisu: 0000071334
Tytuł oryginału: Innovativeness in the process of creating customer value
Autorzy: Wiesława Caputa.
¬ródło: -Forum. Stat. Slovacum 2010 nr 6, s. 23-28, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 1336-7420
Słowa kluczowe polskie: klient ; kapitał klientów ; innowacyjno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: customer ; customers capital ; innovation
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


18/25
Nr opisu: 0000074101
Tytuł oryginału: Czynniki wpływaj±ce na poziom jako¶ci usług ¶wiadczonych przez administrację publiczn± na przykładzie Urzędu Miejskiego w D±browie Górniczej.
Tytuł w wersji angielskiej: Factors influencing the level of services' quality provided by the public administration on the example of D±browa Górnicza
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
¬ródło: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2009, s. 121-128, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: klient ; jako¶ć ; analiza czynnikowa ; administracja publiczna
Słowa kluczowe angielskie: customer ; quality ; factor analysis ; public administration
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


19/25
Nr opisu: 0000059112
Tytuł oryginału: Wykorzystanie koncepcji CRM w zarz±dzaniu uczelni± wyższ±.
Autorzy: Elżbieta Gajda.
¬ródło: W: Komputerowo zintegrowane zarz±dzanie. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarz±dzania Produkcj±, 2009, s. 305-313, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-83-923797-7-5
Słowa kluczowe polskie: CRM ; klient ; szkolnictwo wyższe ; zarz±dzanie relacjami
Słowa kluczowe angielskie: CRM ; customer ; higher education ; relationship management
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


20/25
Nr opisu: 0000049222
Tytuł oryginału: Wykorzystanie narzędzi Lean Management w usprawnieniu przepływów materiałów i informacji.
Autorzy: Mariusz* Kruczek, Krzysztof Pałucha, Zbigniew Żebrucki.
¬ródło: W: Wybrane zagadnienia zarz±dzania łańcuchem dostaw. Praca zbiorowa. Pod red. Józefa Bendkowskiego. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009, s. 73-84, bibliogr. 12 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 213)
Słowa kluczowe polskie: lean management ; klient ; przepływ materiałów ; przepływ informacji ; przedsiębiorstwo produkcyjne
Słowa kluczowe angielskie: lean management ; customer ; materials flow ; information flow ; manufacturing company
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


21/25
Nr opisu: 0000073626
Tytuł oryginału: Wyznaczniki atrakcyjno¶ci artykułów sportowych
Autorzy: Radosław Wolniak, M. Wykręt.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSZarz. Ochr. Pracy Katow. 2008 nr 1, s. 79-90, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1895-3794
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć produktu ; cena ; klient
Słowa kluczowe angielskie: product quality ; price ; customer
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


22/25
Nr opisu: 0000042313
Tytuł oryginału: Adaptacja metody QFD dla potrzeb odlewni żeliwa
Tytuł w wersji angielskiej: The adaptation of the method QFD for needs of the foundry the cast iron
Autorzy: Jacek Sitko.
¬ródło: -Arch. Odlew. 2006 R. 6 nr 19, s. 283-288, bibliogr. 4 poz.
p-ISSN: 1642-5308
Słowa kluczowe polskie: metoda QFD ; klient ; odlewnia ; żeliwo
Słowa kluczowe angielskie: Quality Function Deployment ; customer ; foundry ; cast iron
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4571
Dostęp on-line:


23/25
Nr opisu: 0000074935
Tytuł oryginału: "Kontrahent" w bazie danych
Autorzy: M. Stanusch, Agata Stachowicz-Stanusch.
¬ródło: -Mark. Prakt. 2005 nr 2, s. 50-53
p-ISSN: 1425-8315
Słowa kluczowe polskie: klient ; dostawca ; partner handlowy ; baza danych ; CRM ; relacje biznesowe
Słowa kluczowe angielskie: customer ; supplier ; trading partner ; database ; CRM ; business relationships
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4699


24/25
Nr opisu: 0000047794
Tytuł oryginału: Lojalno¶ć klienta jako Ľródło konkurencyjno¶ci współczesnego przedsiębiorstwa.
Tytuł w wersji angielskiej: Customer loyalty as a source of competitive advantage for contemporary enterprise
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Współczesne koncepcje i metody zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2005, s. 481-491, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 83-85587-17-9
Słowa kluczowe polskie: klient ; strategia przedsiębiorstwa ; satysfakcja klienta ; lojalno¶ć klienta ; konkurencyjno¶ć przedsiębiorstw
Słowa kluczowe angielskie: customer ; enterprise strategy ; customer satisfaction ; customer loyalty ; enterprises competitiveness
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 119582


25/25
Nr opisu: 0000078255
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie relacjami z klientami.
Tytuł w wersji angielskiej: The application of customer relationship management
Autorzy: Anna Manowska, Andrzej* Janczukiewicz.
¬ródło: W: Zagadnienia interdyscyplinarne w górnictwie i geologii. V Konferencja naukowa doktorantów, Szklarska Poręba, 30 marca - 1 kwietnia 2005. Wrocław : Oficyna Wydaw. Politechniki Wrocławskiej, 2005, s. 255-263, bibliogr. 4 poz.
Seria: (Prace Naukowe Instytutu Górnictwa Politechniki Wrocławskiej ; nr 110 Seria: Konferencje ; nr 42 0324-9670)
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie ; klient ; informacja ; marketing ; rynek ; jako¶ć
Słowa kluczowe angielskie: management ; customer ; information ; marketing ; market ; quality
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie