Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CORPORATE REPUTATION
Liczba odnalezionych rekordów: 34



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/34
Nr opisu: 0000130186
Tytuł oryginału: Assessing reputation of an enterprise as a socially responsible organization.
Autorzy: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Strategic Innovative Marketing. 6th IC-SIM, Pafos, Cyprus 2017. Eds. Damianos P. Sakas, Dimitrios K. Nasiopoulos. Springer : Cham, 2019, s. 143-150, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-3-030-16098-2978-3-030-16099-9
Seria: (Springer Proceedings in Business and Economics ; 2198-7246)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja korporacyjna ; CSR ; pomiar CSR ; interesariusze przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; CSR ; CSR management ; enterprise's stakeholders
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


2/34
Nr opisu: 0000127769
Tytuł oryginału: Aktywno¶ć pracowników w mediach społeczno¶ciowych a ryzyko reputacyjne przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Activity of emploees in social media and reputational risk of enterprise
Autorzy: Danuta Szwajca, Monika* Prandzioch.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 124, s. 77-90, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: media społeczno¶ciowe ; reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacyjne ; zasoby ludzkie
Słowa kluczowe angielskie: social media ; corporate reputation ; reputational risk ; human resources
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/34
Nr opisu: 0000125626
Tytuł oryginału: Dilemmas of reputation risk management: theoretical study
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Corp. Reputation Rev. 2018 vol. 21 iss. 4, s. 165-178, bibliogr. 76 poz.
Punktacja MNiSW: 15.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
p-ISSN: 1363-3589
e-ISSN: 1479-1889
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; ryzyko reputacji ; interesariusze ; zarz±dzanie ryzykiem
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; stakeholders ; risk management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/34
Nr opisu: 0000126737
Tytuł oryginału: Ocena reputacji przedsiębiorstw jako organizacji społecznie odpowiedzialnych na przykładzie spółek budowlanych notowanych na GPW w Warszawie
Tytuł w wersji angielskiej: Assessing reputation of an enterprises as a socially responsible organizations on the example of construction companies listed on the Warsaw Stock Exchange
Autorzy: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
¬ródło: -Przeds. Zarz. 2018 t. 19 z. 3, cz. 2, s. 163-177, bibliogr.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Zastosowanie metod ilo¶ciowych do oceny zjawisk ekonomicznych i społecznych. Red. Maria Magdalena Grzelak, Jadwiga Gawry¶
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 1733-2486
e-ISSN: 2543-8190
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; CSR ; pomiar CSR ; interesariusze przedsiębiorstwa ; wielowymiarowa analiza porównawcza
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; CSR ; CSR measurement ; enterprise's stakeholders ; multidimensional comparative analysis
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-SA open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


5/34
Nr opisu: 0000126377
Tytuł oryginału: Relationship between corporate image and corporate reputation in Polish banking sector
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Oecon. Copernicana 2018 vol. 9 iss. 3, s. 493-509, bibliogr. 53 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2083-1277
e-ISSN: 2353-1827
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowo¶ci
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


6/34
Nr opisu: 0000126749
Tytuł oryginału: Reputation risk insurance as a challenge for insurance companies.
Autorzy: Danuta Szwajca, W. Caputa.
¬ródło: W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2018. Zbornik vedeckych prac. Stefan Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydavatel'stvo Ekonom, 2018, s. 1037-1047, bibliogr.
ISBN: 978-80-225-4536-5
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; ryzyko utraty reputacji ; ubezpieczenie ryzyka reputacji
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; reputation risk insurance
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


7/34
Nr opisu: 0000125753
Tytuł oryginału: Reputation risk insurance as a new product on the insurance market
Tytuł w wersji polskiej: Ubezpieczenie ryzyka reputacji jako nowy produkt na rynku ubezpieczeniowym
Autorzy: Danuta Szwajca, S. Chovanova Supekova.
¬ródło: -Zesz. Nauk. WSBank. Poznań 2018 t. 78 nr 2, s. 55-68, bibliogr.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Management and Finance i a "Flat World". Ed. by Wiesława Caputa
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1426-9724
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; ubezpieczenie ryzyka reputacji ; nowy produkt ubezpieczeniowy
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; reputation risk insurance ; new insurance product
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


8/34
Nr opisu: 0000129187
Tytuł oryginału: Ubezpieczenie ryzyka reputacji jako innowacja produktowa - perspektywy rozwoju
Tytuł w wersji angielskiej: Reputation risk insurance as a product innovation - development perspectives
Autorzy: Danuta Szwajca, Alina Rydzewska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 130, s. 639-652, bibliogr. 27 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; ubezpieczenie ryzyka reputacji
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; reputation risk insurance
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


9/34
Nr opisu: 0000128934
Tytuł oryginału: Wielowymiarowy charakter reputacji przedsiębiorstwa - implikacje dla zarz±dzania
Tytuł w wersji angielskiej: Multidimensional character of the corporate reputation - implications for management
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Stud. Ekon. 2018 nr 351, s. 152-163, bibliogr. 21 poz.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; zarz±dzanie reputacj± ; wymiary reputacji
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; reputation dimensions
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


10/34
Nr opisu: 0000119790
Tytuł oryginału: Corporate reputation and corporate image - empirical analysis on the example of Polish banking sector.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: 9th International Conference on Applied Economics Contemporary issues in economy, 22-23 June 2017, Toruń, Poland. Ed. by Adam P. Balcerzak, Ilona Pietryka. Institute of Economic Research, Nicolaus Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, Polish Economic Society. Branch in Toruń. Toruń : Institute of Economic Research, 2017, s. 297 + tekst na CD-ROM
ISBN: 978-83-65605-03-0978-83-65605-05-4
Uwagi: Pełny tekst na CD-ROM
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowo¶ci
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


11/34
Nr opisu: 0000123064
Tytuł oryginału: Kreowanie innowacji społecznych w kontek¶cie budowania reputacji przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Creation of social innovations in the context of building the corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2017 z. 114, s. 477-490, bibliogr. 21 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: innowacja społeczna ; reputacja przedsiębiorstwa ; interesariusz
Słowa kluczowe angielskie: social innovation ; corporate reputation ; stakeholder
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


12/34
Nr opisu: 0000118484
Tytuł oryginału: Ryzyko reputacji w łańcuchu dostaw
Tytuł w wersji angielskiej: Reputation risk in the supply chain
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2017 z. 103, s. 231-242, bibliogr. 24 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; łańcuch dostaw
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; supply chain
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


13/34
Nr opisu: 0000112323
Tytuł oryginału: The concept of corporate reputation assessment model-the stock market investors perspective.
Autorzy: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Strategic Innovative Marketing. 4th IC-SIM, Mykonos, Greece 2015. Eds.: Androniki Kavoura, Damianos P. Sakas, Petros Tomaras. Cham : Springer, 2017, s. 165-171, bibliogr. 14 poz.
ISBN: 978-3-319-33863-7978-3-319-33865-1
Seria: (Springer Proceedings in Business and Economics ; 2198-7246)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja korporacyjna ; ocena/pomiar reputacji ; inwestorzy giełdowi ; logika rozmyta
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; assessment/measurement of reputation ; stock market investors ; fuzzy logic
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


14/34
Nr opisu: 0000116116
Tytuł oryginału: The role of social media in corporate reputation management - the results of the Polish enterprises
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Found. Manag. 2017 vol. 9, s. 161-174, bibliogr. 32 poz.
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2080-7279
e-ISSN: 2300-5661
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; zarz±dzanie reputacj± ; komunikacja korporacyjna ; media społeczno¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; corporate communication ; social media
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


15/34
Nr opisu: 0000121855
Tytuł oryginału: Zaangażowanie w rozwój lokalny jako narzędzie budowania reputacji przedsiębiorstwa
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Barometr Region. 2017 t. 15 nr 4, s. 101-106, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 1644-9398
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; rozwój regionalny ; społeczno¶ć lokalna
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; regional development ; local community
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


16/34
Nr opisu: 0000111529
Tytuł oryginału: Corporate reputation management in the face of challenges of the modern media.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 42
ISBN: 978-955-4903-54-8
Organizator: The International Institute of Knowledge Management
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; zarz±dzanie reputacj± ; komunikacja marketingowa ; media społeczno¶ciowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; marketing communication ; social media
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


17/34
Nr opisu: 0000111533
Tytuł oryginału: Ethical and legal sources of corporate reputation risk.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2016. Zbornik vedeckych prac. Stefan Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydavatel'stvo Ekonom, 2016, s. 996-1005, bibliogr. 25 poz.
ISBN: 978-80-225-4245-6
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; ryzyko reputacji ; zarz±dzanie kryzysowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation risk ; crisis management
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


18/34
Nr opisu: 0000111479
Tytuł oryginału: Reputacja jako miara pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa - studium teoretyczno-empiryczne.
Tytuł w wersji angielskiej: Reputation as a measure of company's competitive position - theoretical and empirical study
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Zarz±dzanie współczesnym przedsiębiorstwem. Uwarunkowania, trendy, perspektywy. Red. Włodzimierz Sroka. Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2016, s. 127-139, bibliogr.
ISBN: 978-83-7285-797-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,55
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; pozycja konkurencyjna ; miara pozycji konkurencyjnej
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; competitive position ; measure of competitive position
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


19/34
Nr opisu: 0000112320
Tytuł oryginału: Use of fuzzy logic in the corporate reputation assessment: stock market investors' perspective
Autorzy: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
¬ródło: -World Acad. Sci. Eng. Technol., Int. J. Soc. Behav. Educ. Econ. Bus. Ind. Eng. [online] 2016 vol. 10 no. 5, s. 1724-1733, bibliogr. 25 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
p-ISSN: 2010-376X
e-ISSN: 2010-3778
Słowa kluczowe polskie: reputacja korporacyjna ; logika rozmyta ; model rozmyty ; inwestorzy giełdowi
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; fuzzy logic ; fuzzy model ; stock market investors
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


20/34
Nr opisu: 0000111392
Tytuł oryginału: Kultura organizacyjna jako fundament w budowaniu reputacji przedsiębiorstwa.
Tytuł w wersji angielskiej: Organizational culture as a foundation in building of corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca, M. G±siorek.
¬ródło: W: Człowiek i relacyjno¶ć. Ujęcie socjologiczno-filozoficzne. Pod red. Katarzyny Ciuły-Urbanek, Mariusza Jabłońskiego, Bogdana Koperskiego, Bogusława Piotrowskiego. Krosno : Wydaw. Novum, 2015, s. 190-203, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-65033-00-0
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: kultura organizacyjna ; reputacja przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: organizational culture ; corporate reputation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


21/34
Nr opisu: 0000100082
Tytuł oryginału: Współpraca z interesariuszami w zakresie CSR w kontek¶cie budowania reputacji przedsiębiorstwa
Tytuł w wersji angielskiej: Cooperation with stakeholders in the field of CSR in the context of building corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 79, s. 323-335, bibliogr. 15 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: CSR ; interesariusz ; reputacja firmy ; zarz±dzanie
Słowa kluczowe angielskie: CSR ; stakeholder ; corporate reputation ; enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


22/34
Nr opisu: 0000106196
Tytuł oryginału: Znaczenie dialogu z interesariuszami w kreowaniu reputacji przedsiębiorstwa jako inteligentnej organizacji
Tytuł w wersji angielskiej: The importance of dialogue with stakeholders in creating corporate reputation as intelligent organization
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 86, s. 127-137, bibliogr. 15 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: organizacja inteligentna ; interesariusz ; reputacja firmy
Słowa kluczowe angielskie: intelligent organization ; stakeholder ; corporate reputation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


23/34
Nr opisu: 0000096732
Tytuł oryginału: Budowanie reputacji przedsiębiorstwa poprzez innowacyjno¶ć
Tytuł w wersji angielskiej: Building the corporate reputation through innovation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 617-629, bibliogr. 18 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo ; reputacja firmy ; innowacyjno¶ć ; interesariusz
Słowa kluczowe angielskie: enterprise ; corporate reputation ; innovativeness ; stakeholder
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


24/34
Nr opisu: 0000092797
Tytuł oryginału: Identyfikacja kosztów pogorszenia reputacji przedsiębiorstwa z perspektywy interesariuszy
Tytuł w wersji angielskiej: Identification of company's reputation deteriorationcosts from perspective of stakeholders
Autorzy: Danuta Szwajca, Alina Rydzewska, Tomasz Nawrocki.
¬ródło: -Prz. Organ. 2014 nr 4, s. 10-15, bibliogr. 23 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 0137-7221
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; interesariusz ; sytuacja kryzysowa
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; stakeholder ; crisis situation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.695


25/34
Nr opisu: 0000098593
Tytuł oryginału: Manager as a creator of corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca, M. G±siorek.
¬ródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 1, s. 1-10, bibliogr. 18 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; zarz±dzanie ; interesariusz
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; management ; stakeholder
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


26/34
Nr opisu: 0000097418
Tytuł oryginału: Reputation crisis response strategies on the example of selected polish companies
Autorzy: Danuta Szwajca, Alina Gorczyńska, Tomasz Nawrocki.
¬ródło: -Ad Alta 2014 vol. 4 iss. 1, s. 54-57, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,2
p-ISSN: 1804-7890
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; reputacja kryzysowa ; strategia reagowania kryzysowego
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; crisis reputation ; crisis response strategy
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-SA
Dostęp on-line:


27/34
Nr opisu: 0000098466
Tytuł oryginału: Rola społecznej odpowiedzialno¶ci przedsiębiorstwa w budowaniu jego reputacji
Tytuł w wersji angielskiej: Role of social corporate responsibility in building of company's reputation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Pr. Nauk. Akad. im. Jana Długosza Częst., Pragmata tes Oikonomias 2014 z. 8, s. 341-351, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 2300-2999
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; społeczna odpowiedzialno¶ć biznesu ; interesariusz
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate social responsibility ; stakeholder
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


28/34
Nr opisu: 0000098595
Tytuł oryginału: Ryzyko reputacji jako wyzwanie dla menedżerów w erze globalizacji
Tytuł w wersji angielskiej: Reputation risk as a challenge for managers in globalization era
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Organ. i Kier. 2014 nr 4, s. 141-156, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 14.000
p-ISSN: 0137-5466
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; ryzyko reputacji ; interesariusz ; zarz±dzanie ryzykiem
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputational risk ; stakeholder ; risk management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


29/34
Nr opisu: 0000097421
Tytuł oryginału: Sources of reputation crisis and possibilities of its management
Autorzy: Danuta Szwajca, Alina Gorczyńska, Tomasz Nawrocki.
¬ródło: -Ad Alta 2014 vol. 4 iss. 1, s. 74-77, bibliogr. 32 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1804-7890
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; interesariusz ; ryzyko reputacji ; zarz±dzanie kryzysowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; stakeholder ; reputational risk ; crisis management
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-SA
Dostęp on-line:


30/34
Nr opisu: 0000097429
Tytuł oryginału: The possibility of using the Mystery Shopping method to evaluate the corporate reputation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2014 R. 2 c. 2, s. 46-52, bibliogr. 11 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; pomiar reputacji ; mystery shopping
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation measurement ; mystery shopping
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


31/34
Nr opisu: 0000081029
Tytuł oryginału: Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis
Tytuł w wersji angielskiej: Odbudowa reputacji marki w następstwie kryzysu w organizacji
Autorzy: Aneta Aleksander, Agata Stachowicz-Stanusch.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2012 nr 3, s. 149-165, bibliogr. 35 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; marka przedsiębiorstwa ; odbudowa reputacji ; kryzys
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate brand ; reputation rebuilding ; crisis
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


32/34
Nr opisu: 0000078565
Tytuł oryginału: Market resources as a competitive advantage source of the contemporary enterprise.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 243-249, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: przewaga konkurencyjna ; zasoby rynkowe ; marka ; lojalno¶ć klienta ; reputacja firmy
Słowa kluczowe angielskie: competitive advantage ; market resources ; brand ; customer loyalty ; corporate reputation
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


33/34
Nr opisu: 0000051319
Tytuł oryginału: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w kreowaniu jego warto¶ci.
Tytuł w wersji angielskiej: Image and reputation in creation of the company value
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Zarz±dzanie przedsiębiorstwem. Red. E. Urbańczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 603-614
Seria: (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarz±dzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 7 1899-2382)
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; reputacja firmy ; kreowanie warto¶ci ; warto¶ć przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: company image ; corporate reputation ; value creating ; enterprise value
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


34/34
Nr opisu: 0000018367
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie tożsamo¶ci± przedsiębiorstwa hutniczego
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2006 R. 73 nr 3, s. 111-115, bibliogr. 8 poz.
p-ISSN: 1230-3534
Słowa kluczowe polskie: tożsamo¶ć ; przedsiębiorstwo hutnicze ; zarz±dzanie ; wizerunek firmy ; reputacja firmy ; tożsamo¶ć wizualna
Słowa kluczowe angielskie: identity ; metallurgical enterprise ; management ; company image ; corporate reputation ; visual identity
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie