Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CORPORATE MISSION
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000090734
Tytuł oryginału: Misja firmy drogowskazem kreowania tożsamo¶ci organizacyjnej.
Autorzy: Katarzyna Tobór-Osadnik, Małgorzata Wyganowska.
¬ródło: W: Zarz±dzanie strategiczne, strategie w zarz±dzaniu, Gliwice, 15.06.2011. [Dokument elektroniczny]. Politechnika ¦l±ska. Wydział Górnictwa i Geologii. [B.m.] : [b.w.], 2011, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-16, bibliogr. 17 poz.
Słowa kluczowe polskie: misja przedsiębiorstwa ; przedsiębiorstwo górnicze ; tożsamo¶ć organizacyjna
Słowa kluczowe angielskie: corporate mission ; mining enterprise ; organizational identity
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/4
Nr opisu: 0000066775
Tytuł oryginału: Analiza porównawcza misji i wizji przedsiębiorstwa z branży samochodowej
Autorzy: Radosław Wolniak, A. Brutan.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2010 z. 50, s. 75-84, bibliogr. 7 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: przemysł samochodowy ; strategia organizacji ; wizja przedsiębiorstwa ; misja przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: automotive industry ; corporate strategy ; corporate mission ; corporate vision
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


3/4
Nr opisu: 0000074414
Tytuł oryginału: Public relations jako narzędzie budowania wizerunku firmy.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Gromadâns'ke suspil'stvo ta problemi stanovlennâ osobistosti. Zbirka naukovih prac' = A civil society and some aspects of becoming of human personality. Vip. 4. Krivij Rig : Vidavnicij Dim, 2009, s. 173-183, bibliogr. 23 poz.
Słowa kluczowe polskie: public relations ; wizerunek firmy ; tożsamo¶ć organizacyjna ; wizja przedsiębiorstwa ; misja przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; company image ; organizational identity ; corporate vision ; corporate mission
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/4
Nr opisu: 0000075346
Tytuł oryginału: Komponenty zarz±dzania strategicznego na przykładzie przedsiębiorstw sektora hutniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Components of strategic management using the example of metallurgical enterprises
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2008 R. 75 nr 9, s. 563-566, bibliogr. 20 poz.
p-ISSN: 1230-3534
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie strategiczne ; misja przedsiębiorstwa ; wizja przedsiębiorstwa ; cel strategiczny ; przedsiębiorstwo hutnicze
Słowa kluczowe angielskie: strategic management ; corporate mission ; corporate vision ; strategic goal ; metallurgical enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie