Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CORPORATE IMAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000126377
Tytuł oryginału: Relationship between corporate image and corporate reputation in Polish banking sector
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Oecon. Copernicana 2018 vol. 9 iss. 3, s. 493-509, bibliogr. 53 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 2083-1277
e-ISSN: 2353-1827
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowo¶ci
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000120246
Tytuł oryginału: Budowanie wewnętrznego wizerunku przedsiębiorstwa, czyli efektywna komunikacja w zespole
Autorzy: Agnieszka* Hyla.
¬ródło: -Inż. Utrzym. Ruchu Zakł. Przem. 2017 nr 4, s. 75-77
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 1734-056X
Słowa kluczowe polskie: wewnętrzny PR ; wizerunek przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: internal relations ; corporate image
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


3/4
Nr opisu: 0000119790
Tytuł oryginału: Corporate reputation and corporate image - empirical analysis on the example of Polish banking sector.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: 9th International Conference on Applied Economics Contemporary issues in economy, 22-23 June 2017, Toruń, Poland. Ed. by Adam P. Balcerzak, Ilona Pietryka. Institute of Economic Research, Nicolaus Copernicus University. Faculty of Economic Sciences and Management, Polish Economic Society. Branch in Toruń. Toruń : Institute of Economic Research, 2017, s. 297 + tekst na CD-ROM
ISBN: 978-83-65605-03-0978-83-65605-05-4
Uwagi: Pełny tekst na CD-ROM
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; zasoby niematerialne ; sektor bankowo¶ci
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate image ; intangible resources ; banking sector
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


4/4
Nr opisu: 0000120213
Tytuł oryginału: Is it easy to change corporate image - case study of the largest Polish bank PKO BP.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: International Conference on Advanced Marketing 2017. ICAM 2017 [online]. Department of Marketing Management. University of Kelaniya. Sri Lanka. [B.m.] : Digital Repository University of Kelaniya, 2017, (plik pdf) s. 54
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://repository.kln.ac.lk/handle/123456789/17589 [dostęp 4 grudnia 2017]
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; identyfikacja przedsiębiorstwa ; kampania reklamowa ; komunikacja
Słowa kluczowe angielskie: corporate image ; corporate identity ; advertising campaign ; communication
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie