Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CORPORATE BRAND
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000091610
Tytuł oryginału: Identyfikacja niematerialnych czynników kreuj±cych warto¶ć przedsiębiorstwa górniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Identification of intangible factors that create the value of a mining company
Autorzy: Ewelina Włodarczyk.
¬ródło: -Wiad. Gór. 2014 R. 65 nr 4, s. 194-201, bibliogr. 31 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
p-ISSN: 0043-5120
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo górnicze ; kapitał intelektualny ; warto¶ć przedsiębiorstwa ; marka przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: mining enterprise ; intellectual capital ; enterprise value ; corporate brand
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.923


2/7
Nr opisu: 0000092566
Tytuł oryginału: Identyfikacja stylów zarz±dzania w aspekcie kreowaniaa reputacji przedsiębiorstwa jako pracodawcy
Tytuł w wersji angielskiej: Identification of management styles in the context of creation corporate reputation as an employer
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2014 nr 2, s. 99-112, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: styl zarz±dzaania ; reputacja firmy ; interesariusz ; marka przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: management style ; company reputation ; stakeholder ; corporate brand
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


3/7
Nr opisu: 0000089476
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze marka.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 117-132, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marka przedsiębiorstwa ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: corporate brand ; corporate identity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


4/7
Nr opisu: 0000081029
Tytuł oryginału: Corporate brand reputation rebuilding after the company's crisis
Tytuł w wersji angielskiej: Odbudowa reputacji marki w następstwie kryzysu w organizacji
Autorzy: Aneta Aleksander, Agata Stachowicz-Stanusch.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2012 nr 3, s. 149-165, bibliogr. 35 poz.
Punktacja MNiSW: 4.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; marka przedsiębiorstwa ; odbudowa reputacji ; kryzys
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; corporate brand ; reputation rebuilding ; crisis
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Dostęp on-line:


5/7
Nr opisu: 0000083237
Tytuł oryginału: CSR jako narzędzie budowania marki.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Public relations jako funkcja zarz±dzania w organizacjach. Praca zbiorowa. Pod red. Anny Adamus-Matuszyńskiej, Renaty Maćkowskiej. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2011, s. 61-76
Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; )
Słowa kluczowe polskie: CSR ; marka przedsiębiorstwa ; public relations ; społeczna odpowiedzialno¶ć biznesu
Słowa kluczowe angielskie: CSR ; corporate brand ; public relations ; corporate social responsibility
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/7
Nr opisu: 0000006606
Tytuł oryginału: Rola marki w tworzeniu warto¶ci przedsiębiorstwa.
Tytuł w wersji angielskiej: The role of brand in the enterprise value creation
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Gospodarowanie zasobami przedsiębiorstwa w zmiennych warunkach otoczenia. [Konferencja, Szczyrk, listopad 2002 r.]. Materiały pokonferencyjne. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2003, s. 327-339, bibliogr. 15 poz.
Organizator: Katedra Ekonomii i Finansów
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1593 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 13)
Słowa kluczowe polskie: marka przedsiębiorstwa ; warto¶ć przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: corporate brand ; company value
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


7/7
Nr opisu: 0000007651
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie mark± jako element kapitału intelektualnego przedsiębiorstw.
Autorzy: Anna Michna.
¬ródło: W: Wpływ zasobów niematerialnych na warto¶ć firmy. Value 2003. Materiały z konferencji naukowej, Kazimierz Dolny, 28-30 XI 2003. T. 1. Pod red. E. Skrzypek. Uniwersytet Marii Curie-Skołodowskiej w Lublinie. Wydział Ekonomiczny. Zakład Ekonomiki Jako¶ci i Zarz±dzania Wiedz±. Lublin : Zakład Ekonomiki Jako¶ci i Zarz±dzania Wiedz±. Wydział Ekonomiczny. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej, 2003, s. 397-406, bibliogr. 11 poz.
ISBN: 83-914730-3-1
Słowa kluczowe polskie: marka przedsiębiorstwa ; zarz±dzanie mark± ; kapitał intelektualny
Słowa kluczowe angielskie: corporate brand ; brand management ; intellectual capital
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 110137


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie