Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CONSUMERISM
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/12
Nr opisu: 0000127653
Tytuł oryginału: Realia współczesnego konsumpcjonizmu a niepełnosprawni.
Tytuł w wersji angielskiej: Realities of modern consumerism and disabled people
Autorzy: Anna Horzela, Sonia Turek.
¬ródło: W: Współczesne problemy rodzin z dziećmi z niepełnosprawno¶ci± w Polsce. Red. Mirosława Jano¶-Kresło, Olga Komorowska. Warszawa : Oficyna Wydaw. SGH - Szkoła Główna Handlowa, 2016, s. 111-121, bibliogr.
ISBN: 978-83-8030-093-4
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: konsumpcjonizm ; niepełnosprawno¶ć ; poziom życia
Słowa kluczowe angielskie: consumerism ; disability ; standard of life
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/12
Nr opisu: 0000095588
Tytuł oryginału: Preapokaliptyczna wizja cywilizacji w Atlasie Chmur Davida Mitchella.
Autorzy: Maria Bana¶.
¬ródło: W: Przestrzenie komunikacji. Technika, język, kultura. Pod red. Ewy Borkowskiej, Agaty Pogorzelskiej-Kliks, Beaty Wojewody. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2015, s. 123-136, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-7880-202-0
Seria: (Europejskie Mosty ; 2Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 544)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: cywilizacja ; konsumpcjonizm ; apokalipsa ; Mitchell David ; "Atlas chmur"
Słowa kluczowe angielskie: civilization ; consumerism ; apocalypse ; Mitchell David ; "Cloud atlas"
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Dostęp BCP¦:


3/12
Nr opisu: 0000101860
Tytuł oryginału: Principium ładu społecznego w my¶li Jana Pawła II.
Tytuł w wersji angielskiej: The principle of social governance in the view of John Paul II
Autorzy: Tomasz* Kosiek.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 wrze¶nia 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 70
ISBN: 978-83-61975-14-4
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Uwagi: Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.
Słowa kluczowe polskie: godno¶ć człowieka ; praca ; komunizm ; kapitalizm ; liberalizm ; wolny rynek ; prawo własno¶ci ; własno¶ć prywatna ; ¶rodki produkcji ; demokracja ; konsumpcjonizm ; solidarno¶ć międzynarodowa
Słowa kluczowe angielskie: human dignity ; work ; communism ; capitalism ; liberalism ; free market ; private property ; production means ; democracy ; consumerism ; international solidarity
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


4/12
Nr opisu: 0000101617
Tytuł oryginału: The principle of social governance in the view of John Paul II
Tytuł w wersji polskiej: Principium ładu społecznego w my¶li Jana Pawła II
Autorzy: Tomasz* Kosiek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 84, s. 97-104, bibliogr. 6 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: godno¶ć człowieka ; praca ; komunizm ; kapitalizm ; gospodarka ; liberalizm ; wolny rynek ; prawo własno¶ci ; własno¶ć prywatna ; ¶rodki produkcji ; demokracja ; konsumpcjonizm ; solidarno¶ć międzynarodowa
Słowa kluczowe angielskie: human dignity ; work ; communism ; capitalism ; economy ; liberalism ; free market ; private property ; production means ; democracy ; consumerism ; international solidarity
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


5/12
Nr opisu: 0000103907
Tytuł oryginału: Le immagini delle "cattedrali del consumo" in alcuni romanzi italiani contemporanei
Autorzy: Magdalena Szymura.
¬ródło: -Romanica Silesiana 2014 no. 9, s. 247-254, bibliogr. 11 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Rites et ceremonies. Red. Aneta Chmiel
Punktacja MNiSW: 8.000
p-ISSN: 1898-2433
e-ISSN: 2353-9887
Słowa kluczowe polskie: konsumpcjonizm ; relacje społeczne ; rytuał religijny ; współczesna powie¶ć włoska ; katedry konsumpcjonizmu
Słowa kluczowe angielskie: consumerism ; social relations ; religious ritual ; contemporary italian novel ; cathedrals of consumerism
Typ publikacji: A
Język publikacji: ITA
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/12
Nr opisu: 0000075225
Tytuł oryginału: Centrum handlowe - fikcja miejsca idealnego.
Tytuł w wersji angielskiej: Shopping centre - an illusion of an ideal place
Autorzy: Beata* Kuc-Słuszniak.
¬ródło: W: ULAR 6. Odnowa krajobrazu miejskiego. Miasto - miejsca ludziom przyjazne. Idee - koncepcje - realizacje. Monografia. Materiały międzynarodowej konferencji naukowej Komitetu Architektury i Urbanistyki Polskiej Akademii Nauk i Wydziału Architektury Politechniki ¦l±skiej. T. 1. Red. Nina Juzwa, Anna Szulimowska-Ociepka. Gliwice : Wydział Architektury Politechniki ¦l±skiej, 2012, s. 221-226, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: centrum handlowe ; konsumpcjonizm ; przestrzeń publiczna ; hipermarket
Słowa kluczowe angielskie: shopping centre ; consumerism ; public space ; hypermarket
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz01 137782


7/12
Nr opisu: 0000075276
Tytuł oryginału: Shopping centre - an illusion of an ideal place.
Tytuł w wersji polskiej: Centrum handlowe - fikcja miejsca idealnego
Autorzy: Beata* Kuc-Słuszniak.
¬ródło: W: ULAR 6. The urban landscape renewal. City - people friendly places. Ideas - projects - realisations. Monograph. Proceeding of international scientific conference Committee on Architecture and Urban Planning of the Polish Academy of Science, The Faculty of Architecture, Silesian University of Technology. Vol. 2. Eds: Nina Juzwa, Anna Szulimowska-Ociepka. Gliwice : Silesian University of Technology. Faculty of Architecture, 2012, s. 219-224, bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe polskie: centrum handlowe ; konsumpcjonizm ; przestrzeń publiczna ; hipermarket
Słowa kluczowe angielskie: shopping centre ; consumerism ; public space ; hypermarket
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz01 137783


8/12
Nr opisu: 0000075455
Tytuł oryginału: Specyfika konsumeryzmu na rynku usług gastronomicznych w Polsce.
Tytuł w wersji angielskiej: The specification of consumerism in the gastronomic services market in Poland
Autorzy: Paulina* Gajdziszewska.
¬ródło: W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 349-359, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: konsumeryzm ; gastronomia ; usługi ; prawo ; jako¶ć
Słowa kluczowe angielskie: consumerism ; gastronomy ; services ; law ; quality
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/12
Nr opisu: 0000075457
Tytuł oryginału: Wpływ prosumentów - aktywnych i odpowiedzialnych konsumentów - na procesy rozwoju i innowacji.
Tytuł w wersji angielskiej: The prosuments' (proactive and responsible consumers) impact on processes of development and innovation
Autorzy: Marta Macełko, Izabela* Mendel.
¬ródło: W: Odpowiedzialny biznes i konsumeryzm wyzwaniem XXI wieku. T. 1. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Raciborzu. Racibórz : Wydaw. Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu, 2012, s. 375-391, bibliogr. 40 poz.
Słowa kluczowe polskie: konsumeryzm ; prosument ; usługi ; rozwój ; innowacja
Słowa kluczowe angielskie: consumerism ; prosumer ; services ; development ; innovation
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


10/12
Nr opisu: 0000058503
Tytuł oryginału: Rola intelektualistów w społeczeństwie skonsumowanych.
Autorzy: Grażyna Osika.
¬ródło: W: Inteligent i obywatel. Pod red. Piotra Weryńskiego, Karoliny R±b, Aldony Musiał. Kraków : Wydaw. Homini, 2009, s. 157-169
Słowa kluczowe polskie: społeczeństwo obywatelskie ; konsumeryzm ; infantylizm
Słowa kluczowe angielskie: civil society ; consumerism ; infantilism
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


11/12
Nr opisu: 0000078447
Tytuł oryginału: Segmentacja eurokonsumentów oparta na kryteriach psychograficznych.
Tytuł w wersji angielskiej: Segmentation of Euro-consumers based on psychographic criteria
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Wybrane aspekty zarz±dzania rozwojem regionalnym i lokalnym. Pod red. K. Heffnera. Opole : PRO BULICO, 2009, s. 270-280, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: rozwój przedsiębiorstwa ; konsumpcjonizm ; rynek docelowy ; eurokonsument
Słowa kluczowe angielskie: development of enterprise ; consumerism ; target market ; euro-consumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


12/12
Nr opisu: 0000085256
Tytuł oryginału: Poznać konsumenta
Autorzy: Danuta Szwajca, Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Prz. Piek. Cukier. 1992 nr 2 nr 2, s. 16-17
p-ISSN: 0033-2313
Słowa kluczowe polskie: konsumeryzm ; przemysł spożywczy
Słowa kluczowe angielskie: consumerism ; food industry
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie