Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CONSUMER PREFERENCES
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000088494
Tytuł oryginału: Model rozmyty wyboru samochodu w najwyższym stopniu spełniaj±cego preferencje klienta
Tytuł w wersji angielskiej: Selection model car washed the fullest extent meeting customer preferences
Autorzy: Dorota Gawrońska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 43-60, bibliogr. 6 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: teoria zbiorów rozmytych ; samochód sportowo-użytkowy ; preferencje konsumenta ; ocena parametrów
Słowa kluczowe angielskie: fuzzy set theory ; sport-utility vehicle ; consumer preferences ; parameter estimation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


2/6
Nr opisu: 0000088519
Tytuł oryginału: Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym
Tytuł w wersji angielskiej: Impact of word of mouth marketing on consumer behavior in an oligopolistic market
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 157-167, bibliogr. 24 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marketing szeptany ; sieć społeczna ; grupa nieformalna ; preferencje konsumenta ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; oligopol
Słowa kluczowe angielskie: word of mouth marketing ; social network ; informal group ; consumer preferences ; cellular automata ; consumer behaviour ; oligopoly
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/6
Nr opisu: 0000086779
Tytuł oryginału: Wpływ opakowania na wybór produktu przez konsumenta na przykładzie zabawek
Tytuł w wersji angielskiej: Effect of packaging for consumer product selection based on toys
Autorzy: Radosław Wolniak, M. Zadura.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2012 z. 63a, s. 111-124, bibliogr. 13 poz.
Punktacja MNiSW: 6.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: opakowanie ; konsument ; marketing ; preferencje konsumenta ; funkcja opakowania
Słowa kluczowe angielskie: package ; consumer ; marketing ; consumer preferences ; function of package
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


4/6
Nr opisu: 0000046543
Tytuł oryginału: Symulacyjny model decyzyjny wyboru miejscowo¶ci wypoczynkowej przez turystów
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń, Adam Szromek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2008 z. 45, s. 215-225, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: proces decyzyjny ; model symulacyjny ; preferencje konsumenta ; rynek turystyczny
Słowa kluczowe angielskie: decision-making process ; simulation model ; consumer preferences ; tourist market
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


5/6
Nr opisu: 0000004624
Tytuł oryginału: Indywidualna kontrola i preferencje ludzi w eksperymencie z systemem wentylacji osobistej.
Autorzy: Jan Kaczmarczyk, Z. Quigfan, A. Melikov, P. Fanger.
¬ródło: W: ¦rodowisko wewnętrzne. Wpływ na zdrowie, komfort i wydajno¶ć pracy. Rozdz. 5.5. Red. P. O. Fanger, Z. Popiołek, P. Wargocki. Gliwice : Politechnika ¦l±ska. Katedra Ogrzewnictwa, Wentylacji i Techniki Odpylania, 2003, s. 175-180
ISBN: 83-907937-4-1
Słowa kluczowe polskie: wentylacja indywidualna ; kontrola ; preferencje konsumenta ; eksperyment ; powietrze atmosferyczne ; recyrkulacja powietrza ; wentylacja mieszaj±ca ; nawiew powietrza
Słowa kluczowe angielskie: personalized ventilation ; inspection ; consumer preferences ; experiment ; ambient air ; air recirculation ; mixing ventilation ; air supply
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


6/6
Nr opisu: 0000079555
Tytuł oryginału: Podstawy decyzji ekonomicznych konsumenta.
Autorzy: Izabela** Szupejko.
¬ródło: W: Wybrane problemy mikroekonomii. Skrypt dla studentów Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji w Bytomiu. Red. M. Goik. Bytom : Wyższa Szkoła Ekonomii i Administracji, 2002, s. 73-81, bibliogr. 5 poz.
Słowa kluczowe polskie: użyteczno¶ć marginalna ; użyteczno¶ć całkowita ; preferencje konsumenta
Słowa kluczowe angielskie: marginal utility ; total utility ; consumer preferences
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie