Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CONSUMER BEHAVIOUR
Liczba odnalezionych rekordów: 10



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/10
Nr opisu: 0000096726
Tytuł oryginału: Podej¶cie agentowe w modelowaniu dyfuzji innowacji
Tytuł w wersji angielskiej: The agents approach in the modeling diffusion of innovation
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 74, s. 547-555, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: dyfuzja innowacji ; marketing szeptany ; zachowania konsumentów ; model agentowy ; automat komórkowy
Słowa kluczowe angielskie: diffusion of innovation ; word of mouth marketing ; consumer behaviour ; agent-based model ; cellular automaton
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


2/10
Nr opisu: 0000091728
Tytuł oryginału: Podej¶cie agentowe w modelowaniu zachowań konsumentów na rynku oligopolistycznym
Tytuł w wersji angielskiej: The agents approach in the consumer behavior modeling in an oligopolistic market
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2014 z. 68, s. 199-207, bibliogr. 41 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: model agentowy ; marketing szeptany ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: agent-based model ; word of mouth marketing ; cellular automaton ; consumer behaviour
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/10
Nr opisu: 0000088519
Tytuł oryginału: Wpływ marketingu szeptanego na zachowania konsumentów na rynku oligopolistycznym
Tytuł w wersji angielskiej: Impact of word of mouth marketing on consumer behavior in an oligopolistic market
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 157-167, bibliogr. 24 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marketing szeptany ; sieć społeczna ; grupa nieformalna ; preferencje konsumenta ; automat komórkowy ; zachowania konsumentów ; oligopol
Słowa kluczowe angielskie: word of mouth marketing ; social network ; informal group ; consumer preferences ; cellular automata ; consumer behaviour ; oligopoly
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/10
Nr opisu: 0000066837
Tytuł oryginału: Prosument jako lider opinii publicznej
Autorzy: Iwona Zdonek.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2010 z. 54, s. 399-406, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: prosument ; komunikowanie marketingowe ; zachowania konsumentów ; marketing zakupów
Słowa kluczowe angielskie: prosumer ; marketing communication ; consumer behaviour ; buyer marketing
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


5/10
Nr opisu: 0000058815
Tytuł oryginału: Model zachowań konsumentów, w którym cena jest najważniejszym kryterium wyboru
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń, M. Kmita.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2009 z. 49, s. 165-173, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zachowania konsumentów ; automat komórkowy
Słowa kluczowe angielskie: consumer behaviour ; cellular automaton
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


6/10
Nr opisu: 0000080899
Tytuł oryginału: Zachowania polskich konsumentów w warunkach niepewno¶ci.
Tytuł w wersji angielskiej: Behaviors of polish consumers in the situation of uncertainty
Autorzy: Ewa* Kieżel.
¬ródło: W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewno¶ć i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 165-174
Słowa kluczowe polskie: zachowanie konsumenta ; klient ; ryzyko finansowe ; niepewno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: consumer behaviour ; client ; financial risk ; uncertainty
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


7/10
Nr opisu: 0000080812
Tytuł oryginału: Postawy konsumentów wobec reklamy telewizyjnej
Tytuł w wersji angielskiej: Consumer attitudes towards TV advertisment
Autorzy: Danuta Szwajca, K. Fudel.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2008 R. 15 nr 1, s. 36-41
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: reklama telewizyjna ; postawa klienta ; zachowanie konsumenta ; potrzeby klienta
Słowa kluczowe angielskie: television advertising ; customer attitude ; consumer behaviour ; customer needs
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


8/10
Nr opisu: 0000030061
Tytuł oryginału: Model wpływu zachowań otoczenia na decyzje konsumenckie
Tytuł w wersji angielskiej: Model of influence of the neighbourhood behaviour on the consumers' (!)
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2007 z. 40, s. 153-160, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zachowanie konsumenta ; wpływ społeczny ; otoczenie ; symulacja ; automat komórkowy
Słowa kluczowe angielskie: consumer behaviour ; social influence ; environment ; simulation ; cellular automata
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


9/10
Nr opisu: 0000029692
Tytuł oryginału: Weryfikacja modelu zachowań konsumentów opartego na modelu Axelroda
Tytuł w wersji angielskiej: Verification of consumers' behaviour model based on Axelord's model
Autorzy: Agnieszka Kowalska-Styczeń.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2006 z. 38, s. 127-133, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: konsument ; model Axelroda ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: consumer ; Axelrod model ; consumer behaviour
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


10/10
Nr opisu: 0000078497
Tytuł oryginału: Zachowania konsumenta na rynku nieruchomo¶ci mieszkaniowych.
Autorzy: Ewa* Stachura.
¬ródło: W: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych. Cz. 1: Zmiany zachowań konsumentów indywidualnych i ich wykorzystanie w firmach. Pod red. R. Milic-Czerniak. Katowice : Wyższa Szkoła Zarz±dzania Marketingowego i Języków Obcych, 2006, s. 48-59
Słowa kluczowe polskie: nieruchomo¶ć ; rynek nieruchomo¶ci ; zachowania konsumentów
Słowa kluczowe angielskie: real estate ; real estate market ; consumer behaviour
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie