Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COMPUTER AIDED MATH LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000131328
Tytuł oryginału: Assessing the influence of the teaching method on cognitive aspects in the process of mathematical education among blind people.
Autorzy: Michał Maćkowski, Piotr Brzoza, K. Rojewska, Dominik Spinczyk.
Źródło: W: Current trends in biomedical engineering and bioimages analysis. Proceedings of the 21st Polish Conference on Biocybernetics and Biomedical Engineering, Zielona Góra, Poland, 25-27 September 2019. Eds.: Józef Korbicz, Roman Maniewski, Krzysztof Patan, Marek Kowal. Cham : Springer, 2020, s. 211-220, bibliogr. 24 poz.
ISBN: 978-3-030-29884-5978-3-030-29885-2
Seria: (Advances in Intelligent Systems and Computing ; vol. 1033 2194-5357)
Punktacja MNiSW: 20.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Springer; Scopus
DOI:
Słowa kluczowe polskie: poznawczy aspekt uczenia się ; alternatywna prezentacja treści matematycznych ; alternatywne nauczanie i uczenie się matematyki ; nauka matematyki wspomagana komputerowo
Słowa kluczowe angielskie: cognitive aspect of learning ; alternative math presentation ; alternative math teaching and learning ; computer aided math learning
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie