Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COMPLAINT MANAGEMENT SYSTEM
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000119861
Tytuł oryginału: Analysis of the possibilities of using the internet of things in complaints management system.
Autorzy: Beata Szczerba, B. Białecka.
Źródło: W: 17th International Multidisciplinary Scientific GeoConference. SGEM 2017, 29 June - 5 July 2017, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 17, Informatics, geoinformatics and remote sensing. Iss. 21, Informatics, geoinformatics. Sofia : STEF92 Technology, 2017, s. 95-102, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-619-7408-01-0
Seria: (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Scopus
DOI:
Słowa kluczowe polskie: system zarządzania reklamacją ; Internet Rzeczy ; IoT ; inżynieria produkcji
Słowa kluczowe angielskie: complaint management system ; Internet of Things ; IoT ; production engineering
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000119854
Tytuł oryginału: Information and communication technologies in complaints management system.
Autorzy: Beata Szczerba, B. Białecka.
Źródło: W: 17th International Multidisciplinary Scientific GeoConference. SGEM 2017, 29 June - 5 July 2017, Albena, Bulgaria. Conference proceedings. Vol. 17, Informatics, geoinformatics and remote sensing. Iss. 21, Informatics, geoinformatics. Sofia : STEF92 Technology, 2017, s. 377-384, bibliogr. 13 poz.
ISBN: 978-619-7408-01-0
Seria: (International Multidisciplinary Scientific GeoConference SGEM ; 1314-2704)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Scopus
DOI:
Słowa kluczowe polskie: system zarządzania reklamacją ; ICT ; technologie informacyjno-komunikacyjne ; inżynieria produkcji
Słowa kluczowe angielskie: complaint management system ; ICT ; information and communication technologies ; production engineering
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000120806
Tytuł oryginału: Wykorzystanie notacji BPMN jako metody wspomagającej automatyzację procesów na przykładzie systemu zarządzania reklamacjami w branży motoryzacyjnej
Tytuł w wersji angielskiej: The use of BPMN notation as a method of supporting automated processes with regard to complaints management system in an automotive industry
Autorzy: Beata Szczerba.
Źródło: -Zarz. Przeds. 2017 vol. 20 nr 1, s. 30-35, bibliogr. 12 poz.
Punktacja MNiSW: 7.000
p-ISSN: 1643-4773
Słowa kluczowe polskie: BPMN ; proces biznesowy ; modelowanie ; system zarządzania reklamacją
Słowa kluczowe angielskie: BPMN ; business process ; modelling ; complaint management system
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL


stosując format:
Nowe wyszukiwanie