Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COMPANY REPUTATION
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000092566
Tytuł oryginału: Identyfikacja stylów zarządzania w aspekcie kreowaniaa reputacji przedsiębiorstwa jako pracodawcy
Tytuł w wersji angielskiej: Identification of management styles in the context of creation corporate reputation as an employer
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Organ. i Zarz. 2014 nr 2, s. 99-112, bibliogr. 17 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: styl zarządzaania ; reputacja firmy ; interesariusz ; marka przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: management style ; company reputation ; stakeholder ; corporate brand
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4665
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000109248
Tytuł oryginału: Zarządzanie reputacją przedsiębiorstwa wobec sprzeczności oczekiwań interesariuszy
Tytuł w wersji angielskiej: Corporate reputation management to the contrary expectations of stakeholders
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: -Stud. Ekon. 2014 nr 202, s. 90-99, bibliogr. 14 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku - doświadczenia i perspektywy zarządzania. Przedsiębiorstwo w sieci. Red. Paweł Kosiń
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: interesariusz ; wizerunek firmy ; przewaga konkurencyjna ; reputacja firmy
Słowa kluczowe angielskie: stakeholder ; company image ; competitive advantage ; company reputation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000092441
Tytuł oryginału: Communication of company with the environment in process building reputation
Autorzy: Alina Gorczyńska, Danuta Szwajca.
Źródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2013 R. 1 c. 2, s. 1-7, bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; komunikacja ; interesariusze ; nowe formy mediów ; klasyfikacja JEL
Słowa kluczowe angielskie: company reputation ; communication ; stakeholders ; media new forms ; JEL classification
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie