Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COMPANY IMAGE
Liczba odnalezionych rekordów: 19



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/19
Nr opisu: 0000104943
Tytuł oryginału: Budowanie wizerunku firmy produkcyjnej na bazie jako¶ci ¶wiadczonych usług
Autorzy: Agnieszka* Hyla.
¬ródło: -Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 5, s. 40-42
p-ISSN: 1896-0677
Słowa kluczowe polskie: cechy produktu ; konsument ; proces decyzyjny ; zakup dóbr ; marka ; jako¶ć produktu ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: product attributes ; consumer ; decision process ; purchase of goods ; brand ; product quality ; company image
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


2/19
Nr opisu: 0000109248
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie reputacj± przedsiębiorstwa wobec sprzeczno¶ci oczekiwań interesariuszy
Tytuł w wersji angielskiej: Corporate reputation management to the contrary expectations of stakeholders
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Stud. Ekon. 2014 nr 202, s. 90-99, bibliogr. 14 poz.
Uwagi: Tytuł zeszytu: Przedsiębiorstwo XXI wieku - do¶wiadczenia i perspektywy zarz±dzania. Przedsiębiorstwo w sieci. Red. Paweł Kosiń
Punktacja MNiSW: 10.000
p-ISSN: 2083-8611
Słowa kluczowe polskie: interesariusz ; wizerunek firmy ; przewaga konkurencyjna ; reputacja firmy
Słowa kluczowe angielskie: stakeholder ; company image ; competitive advantage ; company reputation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


3/19
Nr opisu: 0000088459
Tytuł oryginału: Brand identity and its role in an organization's image.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Marketing trends in theory and practice. Scientific papers. Ed. S. Hittmar. Zilina : EDIS - University Publishing House, 2013, s. 81-83, bibliogr. 6 poz.
ISBN: 978-80-554-0737-1
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: tożsamo¶ć marki ; wizerunek firmy ; konsument
Słowa kluczowe angielskie: brand identity ; company image ; consumer
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/19
Nr opisu: 0000088486
Tytuł oryginału: Customer loyalty to the brand and company image.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Aktualne problemy podnikovej sfery 2013. Zbornik vedeckych prac. Aut.: S. Majtan a kolektiv. Ekonomicka Univerzita v Bratislave. Fakulta Podnikoveho Manazmentu. Katedra Podnikovohospodarska. Bratislava : Vydatel'stvo EKONOM, 2013, s. 420-425, bibliogr. 7 poz.
ISBN: 978-80-225-3636-3
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksuj±ce publikację: Web of Science
Słowa kluczowe polskie: tożsamo¶ć marki ; lojalno¶ć klienta ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: brand identity ; customer loyalty ; company image
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


5/19
Nr opisu: 0000089474
Tytuł oryginału: Działania w wymiarze klient.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Testowanie i upowszechnianie narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2013, s. 95-107, bibliogr.
ISBN: 978-83-7641-945-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: marketing relacji ; oferta handlowa ; branding emocjonalny ; wizerunek firmy ; e-branding
Słowa kluczowe angielskie: relationship marketing ; commercial offer ; emotional branding ; company image ; e-branding
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


6/19
Nr opisu: 0000088240
Tytuł oryginału: ¬ródła i determinanty ryzyka reputacji firmy
Tytuł w wersji angielskiej: Sources and determinants of corporate reputation risk
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2013 R. 20 nr 10, s. 2-8
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie przedsiębiorstwem ; ryzyko reputacji ; zarz±dzanie ryzykiem ; wizerunek firmy ; studium przypadku
Słowa kluczowe angielskie: enterprise management ; reputational risk ; risk management ; company image ; case study
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


7/19
Nr opisu: 0000080290
Tytuł oryginału: Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Marka.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 49-58
Słowa kluczowe polskie: marka ; wizerunek firmy ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


8/19
Nr opisu: 0000070102
Tytuł oryginału: Wizerunek firmy na rynku usług pogrzebowych
Autorzy: Radosław Wolniak, B. Walicka-Górczak.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2012 R. 44 nr 2, s. 46-49, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 3.000
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; jako¶ć usług ; usługi pogrzebowe
Słowa kluczowe angielskie: company image ; service quality ; funeral services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


9/19
Nr opisu: 0000083238
Tytuł oryginału: Budowanie wizerunku Fiat Auto Poland S.A. w otoczeniu społecznym.
Autorzy: Dorota Dolińska, Piotr Weryński.
¬ródło: W: Public relations we współczesnym ¶wiecie. Między służb± organizacji i społeczeństwu. Wybór i red. nauk. Jerzy Olędzki. Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Warszawa : Oficyna Wydaw. ASPRA-JR, 2011, s. 233-259, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe polskie: public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; Fiat Auto Poland S.A. ; company image
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


10/19
Nr opisu: 0000067317
Tytuł oryginału: Czy można skutecznie zarz±dzać reputacj± firmy?
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2011 R. 18 nr 7, s. 8-13
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie ; reputacja firmy ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: management ; company image
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


11/19
Nr opisu: 0000080898
Tytuł oryginału: Marka i reputacja firmy jako zasoby kreuj±ce zaufanie klientów.
Tytuł w wersji angielskiej: Brand and corporate reputation as customer trust-building assets
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewno¶ć i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 645-655
Słowa kluczowe polskie: marka ; reputacja firmy ; marketing ; relacje z klientem ; zrównoważona marka
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; marketing ; relationships with customer ; balanced brand
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


12/19
Nr opisu: 0000073712
Tytuł oryginału: Public relations i marketing w praktyce.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Start. Przedsiębiorczo¶ć akademicka. Przewodnik. Praca zbiorowa. Pod red. Agaty Pradeli. Gliwice : Wydaw. Pracowni Komputerowej Jacka Skalmierskiego, 2009, s. 179-187, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: marketing ; public relations ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; public relations ; company image
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


13/19
Nr opisu: 0000074414
Tytuł oryginału: Public relations jako narzędzie budowania wizerunku firmy.
Autorzy: Dorota Dolińska.
¬ródło: W: Gromadâns'ke suspil'stvo ta problemi stanovlennâ osobistosti. Zbirka naukovih prac' = A civil society and some aspects of becoming of human personality. Vip. 4. Krivij Rig : Vidavnicij Dim, 2009, s. 173-183, bibliogr. 23 poz.
Słowa kluczowe polskie: public relations ; wizerunek firmy ; tożsamo¶ć organizacyjna ; wizja przedsiębiorstwa ; misja przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: public relations ; company image ; organizational identity ; corporate vision ; corporate mission
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


14/19
Nr opisu: 0000049432
Tytuł oryginału: A new paradigm of marketing - the aesthetic producer's brand
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Ann. Fac. Eng. Hunedoara - J. Eng. 2008 t. 6 fasc. 1, s. 13-16, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1584-2665
Słowa kluczowe polskie: zakład hutniczy ; wizerunek firmy ; tożsamo¶ć organizacyjna ; marka
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical plant ; company image ; organizational identity ; brand
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


15/19
Nr opisu: 0000051319
Tytuł oryginału: Wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa w kreowaniu jego warto¶ci.
Tytuł w wersji angielskiej: Image and reputation in creation of the company value
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Zarz±dzanie przedsiębiorstwem. Red. E. Urbańczyk. Szczecin : Wydaw. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008, s. 603-614
Seria: (Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarz±dzania ; Uniwersytet Szczeciński nr 7 1899-2382)
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; reputacja firmy ; kreowanie warto¶ci ; warto¶ć przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: company image ; corporate reputation ; value creating ; enterprise value
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


16/19
Nr opisu: 0000073599
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie reputacj± przedsiębiorstwa w aspekcie wzrostu jego warto¶ci.
Tytuł w wersji angielskiej: Managing corporate reputation in the context of firm value growth
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Nowoczesno¶ć przemysłu i usług. Relacje i warto¶ć w strategiach zarz±dzania przedsiębiorstwami. Praca zbiorowa. Pod red. J. Pyki. Katowice : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa. Oddział w Katowicach, 2008, s. 474-484, bibliogr. 14 poz.
Słowa kluczowe polskie: reputacja firmy ; wizerunek firmy ; public relations ; wiarygodno¶ć
Słowa kluczowe angielskie: company image ; public relations ; credibility
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


17/19
Nr opisu: 0000029637
Tytuł oryginału: Biznes odpowiedzialny społecznie
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Prz. Organ. 2007 nr 7/8, s. 17-20, bibliogr. 12 poz.
p-ISSN: 0137-7221
Słowa kluczowe polskie: odpowiedzialno¶ć społeczna ; wizerunek firmy ; studium przypadku
Słowa kluczowe angielskie: social responsibility ; company image ; case study
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.695


18/19
Nr opisu: 0000028750
Tytuł oryginału: Narzędzia budowania wizerunku pomocne w przekazywaniu filozofii organizacji jej otoczeniu.
Autorzy: Dominika* Leszczyńska.
¬ródło: W: Jak możliwa jest filozofia organizacji?. Red.: Jerzy Broda, Aldona Musiał, Jacek R±b. Zabrze : Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Nauki Polskiej, 2006, s. 182-200, bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe polskie: wizerunek firmy ; filozofia organizacji
Słowa kluczowe angielskie: company image ; organization philosophy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


19/19
Nr opisu: 0000018367
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie tożsamo¶ci± przedsiębiorstwa hutniczego
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2006 R. 73 nr 3, s. 111-115, bibliogr. 8 poz.
p-ISSN: 1230-3534
Słowa kluczowe polskie: tożsamo¶ć ; przedsiębiorstwo hutnicze ; zarz±dzanie ; wizerunek firmy ; reputacja firmy ; tożsamo¶ć wizualna
Słowa kluczowe angielskie: identity ; metallurgical enterprise ; management ; company image ; corporate reputation ; visual identity
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie