Wynik wyszukiwania
Zapytanie: COMMUNICATION MODEL OF PERSONAL IDENTITY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000113491
Tytuł oryginału: Tożsamość osobowa w epoce cyfrowych technologii komunikacyjnych.
Autorzy: Grażyna Osika.
Adres wydawniczy: Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, 2016
Opis fizyczny: , 234 s., bibliogr.
ISBN: 978-83-242-3012-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 11
Słowa kluczowe polskie: tożsamość osobowa ; klasyczne teorie osoby ; filozofia klasyczna ; komunikacyjny model tożsamości osobowej ; autentyczność osobowa ; racjonalność
Słowa kluczowe angielskie: personal identity ; classic theories of a person ; classical philosophy ; communication model of personal identity ; personal authenticity ; rationality
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie