Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CLIENT S SATISFACTION
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/12
Nr opisu: 0000088484
Tytuł oryginału: Bank komercyjny w opinii klientów indywidualnych
Tytuł w wersji angielskiej: Perception of commercial bank by individual customers
Autorzy: Michał Bartnicki.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 64, s. 7-19, bibliogr. 10poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; bank komercyjny ; ocena przedsiębiorstwa ; ocena pracownika ; sektor bankowo¶ci ; klient indywidualny
Słowa kluczowe angielskie: client's satisfaction ; commercial bank ; enterprise assessment ; employee assessment ; banking sector ; individual customer
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


2/12
Nr opisu: 0000088466
Tytuł oryginału: Ocena poziomu zadowolenia klienta przedsiębiorstwa hutniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction based on the example of metallurgical company
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Probl. Jako¶ci 2013 R. 45 nr 11, s. 26-29, bibliogr. 7 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 0137-8651
Słowa kluczowe polskie: przedsiębiorstwo hutnicze ; zadowolenie klienta ; satysfakcja klienta ; przedsiębiorstwo produkcyjne
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical enterprise ; customer satisfaction ; client's satisfaction ; manufacturing enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4204
Dostęp on-line:


3/12
Nr opisu: 0000072531
Tytuł oryginału: Zastosowanie 8 zasad zarz±dzania jako¶ci± w przedsiębiorstwie przemysłu mechanicznego.
Autorzy: K. Drozd, Marta Dudek-Burlikowska.
¬ródło: W: VIII Seminarium Studenckiego Koła Naukowego Odlewników SFEROID '2012, Ustroń-Jaszowiec, 31 maja - 2 czerwca 2012. Red. Jan Szajnar, Andrzej Studnicki, Jacek Suchoń. Gliwice : Komisja Odlewnictwa PAN. Oddział Katowice, 2012, s. 21-26, bibliogr. 11 poz.
Seria: (Zeszyty Studenckich Prac Naukowych "Sferoid" ; z. 12)
Słowa kluczowe polskie: zarz±dzanie jako¶ci± ; przedsiębiorstwo ; przemysł mechaniczny ; zasady zarz±dzania jako¶ci± ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: quality management ; enterprise ; mechanical industry ; quality management principles ; client's satisfaction
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.01 136014


4/12
Nr opisu: 0000079815
Tytuł oryginału: Preferencje komunikacyjne mieszkańców Aglomeracji Górno¶l±skiej wraz z ocen± satysfakcji z transportu zbiorowego.
Tytuł w wersji angielskiej: Travel preferences and estimation of satisfaction from public transport in the Silesia Agglomeration
Autorzy: Grzegorz Karoń.
¬ródło: W: Problemy rozwoju transportu regionalnego TRANS-REG. Kształtowanie zachowań komunikacyjnych społeczeństwa poprzez promocję transportu zbiorowego. Międzynarodowa konferencja, D±browa Górnicza, 14 maja 2010. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2010, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-8, bibliogr. 9 poz.
Organizator: Wyższa Szkoła Planowania Strategicznego w D±browie Górniczej
Słowa kluczowe polskie: Aglomeracja Górno¶l±ska ; transport zbiorowy ; transport miejski ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: Upper Silesian Agglomeration ; public transport ; urban transport ; client's satisfaction
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


5/12
Nr opisu: 0000071459
Tytuł oryginału: The methods of studying the satisfaction of production department with traffic maintenance department's work - the outline of research method
Tytuł w wersji polskiej: Metoda badania satysfakcji wydziałów produkcyjnych z pracy działu utrzymania ruchu - zarys metody badawczej
Autorzy: Katarzyna Midor, Bartosz Szczę¶niak, Michał Zasadzień.
¬ródło: -Zesz. Nauk. AM Szczecin 2010 nr 24, s. 53-58, bibliogr. 5 poz.
p-ISSN: 1733-8670
Słowa kluczowe polskie: ocena pracy ; służba utrzymania ruchu ; wydział produkcji ; klient wewnętrzny ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: work assessment ; maintenance staff ; production department ; inside client ; client's satisfaction
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


6/12
Nr opisu: 0000050091
Tytuł oryginału: Analysis of the clients' satisfaction in the accredited laboratory
Autorzy: Danuta** Szewieczek, Tatiana Karkoszka, A. Zaj±c.
¬ródło: -J. Achiev. Mater. Manuf. Eng. 2009 vol. 35 iss. 1, s. 95-102, bibliogr. 29 poz.
p-ISSN: 1734-8412
Słowa kluczowe polskie: akredytacja ; laboratorium akredytowane ; laboratorium wzorcuj±ce ; laboratorium badawcze ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: accreditation ; accredited laboratory ; calibration laboratory ; testing laboratory ; client's satisfaction
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Dostęp on-line:


7/12
Nr opisu: 0000049247
Tytuł oryginału: Wykorzystanie metody Servqual do badania jako¶ci usług w administracji samorz±dowej.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2009
Opis fizyczny: , 122 s., bibliogr. 67 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 208)
Słowa kluczowe polskie: administracja publiczna ; jako¶ć usług ; satysfakcja klienta ; metoda Servqual ; Ruda ¦l±ska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Słowa kluczowe angielskie: public administration ; quality of service ; client's satisfaction ; Servqual method ; Ruda ¦l±ska ; Zabrze ; Gliwice ; Lubliniec
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp BCP¦:


8/12
Nr opisu: 0000037791
Tytuł oryginału: Badanie satysfakcji klientów jako element systemu zarz±dzania jako¶ci± w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
Autorzy: Joanna Toczyńska, W. Kurka.
¬ródło: W: Czynniki kształtuj±ce elementy systemu zarz±dzania współczesn± organizacj±. Praca zbiorowa. Pod red. Andrzeja Karbownika. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2008, s. 237-250, bibliogr. 6 poz.
Seria: (Monografia ; [Politechnika ¦l±ska] nr 158)
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; zarz±dzanie jako¶ci± ; przedsiębiorstwo produkcyjne
Słowa kluczowe angielskie: client's satisfaction ; quality management ; manufacturing company
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


9/12
Nr opisu: 0000077852
Tytuł oryginału: Rachunek kosztów w procesie minimalizacji kosztu satysfakcji klienta
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Zesz. Nauk. PBiałost., Ekon. Zarz. 2008 z. 12, s. 299-311, bibliogr. 15 poz.
p-ISSN: 1232-8553
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; rachunek kosztów ; rachunkowo¶ć zarz±dcza
Słowa kluczowe angielskie: client's satisfaction ; cost account ; management accounting
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


10/12
Nr opisu: 0000038560
Tytuł oryginału: Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2008
Opis fizyczny: , 190 s., bibliogr.
Uwagi: Skrypt nr 2422
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; dostawca ; klient ; CSI
Słowa kluczowe angielskie: client's satisfaction ; supplier ; client ; CSI
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


11/12
Nr opisu: 0000030204
Tytuł oryginału: Pomiar skuteczno¶ci systemu zarz±dzania jako¶ci±
Autorzy: Mariusz Ligarski.
¬ródło: -Ekon. Organ. Przeds. 2007 R. 58 nr 5, s. 79-84, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 0860-6846
Słowa kluczowe polskie: system zarz±dzania jako¶ci± ; ISO 9000 ; audyt wewnętrzny ; monitorowanie procesów ; samoocena ; zadowolenie klienta ; Strategiczna Karta Wyników
Słowa kluczowe angielskie: quality management system ; ISO 9000 ; internal audit ; process monitoring ; self-assessment ; client's satisfaction ; Balanced Scorecard
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.411


12/12
Nr opisu: 0000029890
Tytuł oryginału: Wykorzystanie narzędzi relacyjnych w promocji usług turystycznych
Autorzy: Jolanta* Staszewska.
¬ródło: -Mark. i Rynek 2007 nr 7, s. 15-23
p-ISSN: 1231-7853
Słowa kluczowe polskie: usługi turystyczne ; promocja usług ; marketing ; satysfakcja klienta ; jako¶ć usług
Słowa kluczowe angielskie: travel services ; promotion services ; marketing ; client's satisfaction ; service quality
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4543


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie