Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CHATTERBOT
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/6
Nr opisu: 0000125982
Tytuł oryginału: Artificial intelligence at universities in Poland
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, W. Amann.
¬ródło: -Organ. Manage. 2018 nr 2, s. 63-82, bibliogr. 62 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
DOI:
Słowa kluczowe polskie: sztuczna inteligencja ; chatterbot ; inteligentny system nauczania ; chatbot
Słowa kluczowe angielskie: artificial intelligence ; chatterbot ; intelligent tutoring system ; chatbot
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/6
Nr opisu: 0000120537
Tytuł oryginału: Zastosowanie narzędzi sztucznej inteligencji na uczelniach na przykładzie chatterbotów
Tytuł w wersji angielskiej: Application of artificial intelligence tools at universities on the example of chatterbots
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik, Joanna Machnik-Słomka.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2017 z. 105, s. 181-194, bibliogr. 21 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: sztuczna inteligencja ; chatterbot ; uczelnia wyższa ; Web 3.0
Słowa kluczowe angielskie: artificial intelligence ; chatterbot ; university ; Web 3.0
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/6
Nr opisu: 0000091242
Tytuł oryginału: Collaborative web-based system for knowledge transfer to distributed groups of users within strategic noise mapping domain
Autorzy: Marcin* D±browski.
¬ródło: -Int. J. Distribut. Syst. Technol. 2013 vol. 4 iss. 4, s. 39-49, bibliogr. 21 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 1947-3532
e-ISSN: 1947-3540
DOI:
Słowa kluczowe polskie: mapowanie hałasu ; e-learning ; wyszukiwarka semantyczna ; chatterbot ; ICT ; internetowy system wspomagaj±cy ; transfer wiedzy
Słowa kluczowe angielskie: noise mapping ; e-learning ; semantic search engine ; chatterbot ; ICT ; web-based supporting system ; knowledge transfer
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/6
Nr opisu: 0000075221
Tytuł oryginału: Collaborative supporting system for units involved in process of creation strategic acoustic maps.
Autorzy: Marcin* D±browski.
¬ródło: W: Proceedings of the IADIS International conference Web Based Communities and Social Media 2012, IADIS International conference Collaborative Technologies 2012. Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems 2012 (MCCSIS 2012), Lisbon, Portugal, July 19-21, 2012. [Dokument elektroniczny]. Ed. P. Kommers, P. Isaias and N. Bessis. [B.m.] : [b.w.], 2012, dysk optyczny (CD-ROM) s. 97-104, bibliogr. 15 poz.
Organizator: IADIS International Association for Development of the Information Society
Słowa kluczowe polskie: tworzenie map hałasu ; sieciowy system wspomagania ; e-learning ; chatterbot ; wyszukiwarka semantyczna ; ICT
Słowa kluczowe angielskie: noise mapping ; network-based supporting system ; e-learning ; chatterbot ; semantic search engine ; ICT
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/6
Nr opisu: 0000074817
Tytuł oryginału: The chatterbot, a new relation marketing client communication chanel.
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
¬ródło: W: Innovation in management. Cooperating globally, Poznań, Poland, May 21-22, 2009. Proceedings. Ed. by Charles Wankel [et al.]. Poznań Uniwersity College of Business and Foreign Languages. Poznań : Poznańska Wyższa Szkoła Biznesu i Języków Obcych Publishers, 2009, bibliogr. 1 poz.
Słowa kluczowe polskie: sztuczna inteligencja ; komunikacja marketingowa ; chatterbot
Słowa kluczowe angielskie: artificial intelligence ; marketing communication ; chatterbot
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/6
Nr opisu: 0000038456
Tytuł oryginału: Wykorzystanie sztucznej inteligencji w budowaniu relacji z klientami.
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, M. Stanusch.
¬ródło: W: Komputerowo zintegrowane zarz±dzanie. T. 2. Pod red. Ryszarda Knosali. Opole : Oficyna Wydaw. Polskiego Towarzystwa Zarz±dzania Produkcj±, 2008, s. 448-455, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-83-923797-3-7
Słowa kluczowe polskie: sztuczna inteligencja ; marketing partnerski ; CRM ; chatterbot
Słowa kluczowe angielskie: artificial intelligence ; partnership marketing ; CRM ; chatterbot
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.02 121160


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie