Wynik wyszukiwania
Zapytanie: BRAND BUILDING
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/4
Nr opisu: 0000111315
Tytuł oryginału: Employer branding - strategia sukcesu organizacji w nowoczesnej gospodarce
Tytuł w wersji angielskiej: Employer branding - strategy of organization's success in modern economy
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2016 z. 95, s. 345-356, bibliogr. 14 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: employer branding ; budowanie marki ; marketing personalny ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: employer branding ; brand building ; personnel marketing ; human resources management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


2/4
Nr opisu: 0000120050
Tytuł oryginału: Employer branding - strategia sukcesu organizacji w nowoczesnej gospodarce.
Tytuł w wersji angielskiej: Employer branding - strategy of organization's success in modern economy
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci. Etyka - technika - społeczeństwo. II Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 22-24 wrze¶nia 2016 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. Second international interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, 2016, s. 91
ISBN: 978-83-945539-1-3
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Słowa kluczowe polskie: employer branding ; budowanie marki ; marketing personalny ; zarz±dzanie zasobami ludzkimi
Słowa kluczowe angielskie: employer branding ; brand building ; personal marketing ; human resources management
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/4
Nr opisu: 0000102306
Tytuł oryginału: Research methodology of innovative behaviour.
Autorzy: Piotr Weryński.
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2015
Opis fizyczny: , 153 s., bibliogr.
ISBN: 978-83-7930-950-4
Liczba arkuszy wydawniczych: 7
Słowa kluczowe polskie: zachowania innowacyjne ; innowacja marketingowa ; matryca potrzeb marketingowych ; przedsiębiorca ; klient ; sektor MM¦P ; budowanie marki
Słowa kluczowe angielskie: innovative behaviour ; marketing innovation ; matrix of marketing needs ; entrepreneur ; customer ; MSME sector ; brand building
Typ publikacji: M
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


4/4
Nr opisu: 0000094943
Tytuł oryginału: Zarz±dzanie innowacjami w sektorze M¦P.
Tytuł w wersji angielskiej: Innovation management in SME sector
Autorzy: Piotr Weryński, Dorota Dolińska-Weryńska, Joanna* Tokar.
Adres wydawniczy: Warszawa : Difin, 2014
Opis fizyczny: , 169 s., bibliogr. 147 poz.
ISBN: 978-83-7930-404-2
Liczba arkuszy wydawniczych: 7
Słowa kluczowe polskie: innowacja ; otoczenie przedsiębiorstwa ; klient ; budowanie marki ; kompetencje ; małe i ¶rednie przedsiębiorstwa
Słowa kluczowe angielskie: innovation ; business environment ; customer ; brand building ; competences ; small and medium enterprises
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. Cz.O2 142820


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie