Wynik wyszukiwania
Zapytanie: BRAND
Liczba odnalezionych rekordów: 16



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/16
Nr opisu: 0000128337
Tytuł oryginału: Marka jako warto¶ć w innowacyjnym przedsiębiorstwie regionu ¶l±skiego w opinii pracowników będ±cych absolwentami ¶l±skich uczelni technicznych i ekonomicznych
Tytuł w wersji angielskiej: The brand as a value in an innovative enterprise of the silesian region in the opinion of employees in the Silesian graduates, technical and economic universities
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2018 z. 129, s. 67-80, bibliogr. 35 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
DOI:
Słowa kluczowe polskie: marka ; marka innowacyjna ; warto¶ć marki
Słowa kluczowe angielskie: brand ; innovative brand ; brand value
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4568
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/16
Nr opisu: 0000108678
Tytuł oryginału: Wykorzystanie mediów internetowych w promocji marki zakładów lecznictwa uzdrowiskowego.
Tytuł w wersji angielskiej: The issue of spa image in internet media
Autorzy: Krzysztof Herman, Mateusz Naramski, Adam Szromek.
¬ródło: W: Uzdrowiska i ich funkcja turystyczno-lecznicza. Pod red. Adama R. Szromka. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2016, s. 11-25, bibliogr. 35 poz.
ISBN: 978-83-60789-63-6
Seria: (Monografie o Tematyce Turystycznej ; nr 25)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,65
Słowa kluczowe polskie: marka ; wizerunek ; ZLU ; media internetowe
Słowa kluczowe angielskie: brand ; image ; spa ; internet media
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/16
Nr opisu: 0000101765
Tytuł oryginału: Branding emocjonalny w zarz±dzaniu warto¶ci± marki
Tytuł w wersji angielskiej: Value brand management by client relationship building
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2015 z. 85, s. 129-139, bibliogr. 26 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: marka ; klient ; zarz±dzanie mark± ; branding emocjonalny
Słowa kluczowe angielskie: brand ; customer ; brand management ; emotional branding
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


4/16
Nr opisu: 0000101852
Tytuł oryginału: Branding emocjonalny w zarz±dzaniu warto¶ci± marki.
Tytuł w wersji angielskiej: Value brand management by client relationship building
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci etyka - technika - społeczeństwo. I Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 25-27 wrze¶nia 2015 r., Wisła = Social development towards values ethic - technology - society. First interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Remar, 2015, s. 55
ISBN: 978-83-61975-14-4
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Technische Universitat Dresden. Internationales Hochschulinstitut Zittau. Fachbereich Sozialwissenschaften, Katedra etiky a aplikovanej etiky. Filozoficka Fakulta. Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Uwagi: Tekst równoległy w jęz. pol. i ang.
Słowa kluczowe polskie: marka ; klient ; zarz±dzanie mark± ; branding emocjonalny
Słowa kluczowe angielskie: brand ; customer ; brand management ; emotional branding
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


5/16
Nr opisu: 0000104943
Tytuł oryginału: Budowanie wizerunku firmy produkcyjnej na bazie jako¶ci ¶wiadczonych usług
Autorzy: Agnieszka* Hyla.
¬ródło: -Służ. Utrzym. Ruchu 2015 nr 5, s. 40-42
p-ISSN: 1896-0677
Słowa kluczowe polskie: cechy produktu ; konsument ; proces decyzyjny ; zakup dóbr ; marka ; jako¶ć produktu ; wizerunek firmy
Słowa kluczowe angielskie: product attributes ; consumer ; decision process ; purchase of goods ; brand ; product quality ; company image
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


6/16
Nr opisu: 0000089279
Tytuł oryginału: Customer capital components and customer satisfaction on the beer market in Poland - research results
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: -Cas. Znalostni Spol. / J. Knowl. Soc. 2013 R. 1 c. 1, s. 1-6, bibliogr. 9 poz.
Punktacja MNiSW: 5.000
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
p-ISSN: 2336-2561
Słowa kluczowe polskie: kapitał klienta ; warto¶ć dla klienta ; marka ; relacje
Słowa kluczowe angielskie: customer capital ; value for customer ; brand ; relations
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


7/16
Nr opisu: 0000080309
Tytuł oryginału: Diagnoza postaw ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P. Wnioski z badań diagnostycznych ¶l±skich przedsiębiorstw sektora MM¦P.
Autorzy: Piotr Weryński.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 166-171
Słowa kluczowe polskie: marka ; strategia ; klient ; kompetencje
Słowa kluczowe angielskie: brand ; strategy ; client ; competences
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


8/16
Nr opisu: 0000080290
Tytuł oryginału: Konceptualizacja i operacjonalizacja problemu badawczego. Marka.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
¬ródło: W: Matryca Potrzeb Marketingowych w sektorze MM¦P. Diagnoza i konstrukcja narzędzia. Pod red. Piotra Weryńskiego. Warszawa : Difin, 2012, s. 49-58
Słowa kluczowe polskie: marka ; wizerunek firmy ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


9/16
Nr opisu: 0000084903
Tytuł oryginału: Kopalnia Ignacy - produkt turystyczny, promocja marki.
Autorzy: Wojciech** Preidl, A. Szwachuła.
¬ródło: W: Ochrona ¶rodowiska na terenach górniczych podziemnych, odkrywkowych i otworowych zakładów górniczych w subregionie zachodnim województwa ¶l±skiego. XVI Konferencja naukowo-techniczna, Jastrzębie Zdrój, 16 paĽdziernika 2009. Naczelna Organizacja Techniczna, Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Górnictwa. Rybnik : Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Górnictwa. Oddział Rybnik, 2009, s. 270-280
Słowa kluczowe polskie: Zabytkowa Kopalnia Ignacy ; turystyka przemysłowa ; marka ; promocja
Słowa kluczowe angielskie: Ignacy Historic Mine ; industrial tourism ; brand ; promotion
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


10/16
Nr opisu: 0000080898
Tytuł oryginału: Marka i reputacja firmy jako zasoby kreuj±ce zaufanie klientów.
Tytuł w wersji angielskiej: Brand and corporate reputation as customer trust-building assets
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewno¶ć i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 645-655
Słowa kluczowe polskie: marka ; reputacja firmy ; marketing ; relacje z klientem ; zrównoważona marka
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; marketing ; relationships with customer ; balanced brand
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


11/16
Nr opisu: 0000078565
Tytuł oryginału: Market resources as a competitive advantage source of the contemporary enterprise.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 243-249, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: przewaga konkurencyjna ; zasoby rynkowe ; marka ; lojalno¶ć klienta ; reputacja firmy
Słowa kluczowe angielskie: competitive advantage ; market resources ; brand ; customer loyalty ; corporate reputation
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


12/16
Nr opisu: 0000114309
Tytuł oryginału: Orientacja klienta w zarz±dzaniu jako¶ci± kształcenia na uczelni.
Autorzy: Joanna Toczyńska.
¬ródło: W: Doskonalenie usług edukacyjnych w szkołach wyższych w procesie integracji z Uni± Europejsk±. Pod red. Jerzego M±czyńskiego, Agnieszki Pawlak-Wolanin i Wacława Demeckiego. Legnica : Wyższa Szkoła Menedżerska, 2009, s. 125-134, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-60357-09-5
Słowa kluczowe polskie: uczelnia wyższa ; jako¶ć kształcenia ; system zarz±dzania jako¶ci± ; marka
Słowa kluczowe angielskie: university ; quality of education ; quality management system ; brand
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


13/16
Nr opisu: 0000049432
Tytuł oryginału: A new paradigm of marketing - the aesthetic producer's brand
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Ann. Fac. Eng. Hunedoara - J. Eng. 2008 t. 6 fasc. 1, s. 13-16, bibliogr. 6 poz.
p-ISSN: 1584-2665
Słowa kluczowe polskie: zakład hutniczy ; wizerunek firmy ; tożsamo¶ć organizacyjna ; marka
Słowa kluczowe angielskie: metallurgical plant ; company image ; organizational identity ; brand
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


14/16
Nr opisu: 0000036864
Tytuł oryginału: Strategia marki producenta na przykładzie przedsiębiorstwa hutniczego
Autorzy: Bożena Gajdzik.
¬ródło: -Hutnik 2008 R. 75 nr 3, s. 125-128, bibliogr. 11 poz.
p-ISSN: 1230-3534
Słowa kluczowe polskie: marka ; strategia marki ; tożsamo¶ć marki ; przedsiębiorstwo hutnicze
Słowa kluczowe angielskie: brand ; brand strategy ; brand identity ; metallurgical enterprise
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.499
Dostęp on-line:


15/16
Nr opisu: 0000028301
Tytuł oryginału: Budowa i kreowanie image'u marki szkoły wyższej jako elementu systemu zarz±dzania jako¶ci±
Tytuł w wersji angielskiej: The process of kreating(!) image of high school as elements system of quality
Autorzy: Joanna Toczyńska.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2007 z. 41, s. 367-376, bibliogr. 10 poz.
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: system edukacji ; jako¶ć kształcenia ; szkoła wyższa ; marka ; wizerunek ; Politechnika ¦l±ska ; zarz±dzanie jako¶ci±
Słowa kluczowe angielskie: education system ; quality of education ; university ; brand ; image ; Silesian University of Technology ; quality management
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


16/16
Nr opisu: 0000012184
Tytuł oryginału: Metodologia wyceny warto¶ci rynkowej marki na przykładzie metody opłat licencyjnych
Autorzy: Anna Michna.
¬ródło: -Zarz. Przeds. 2003 nr 1, s. 30-33
p-ISSN: 1643-4773
Słowa kluczowe polskie: marka ; warto¶ć rynkowa ; wycena
Słowa kluczowe angielskie: brand ; market value ; valuation
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie