Wynik wyszukiwania
Zapytanie: BALANCED BRAND
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000080898
Tytuł oryginału: Marka i reputacja firmy jako zasoby kreujące zaufanie klientów.
Tytuł w wersji angielskiej: Brand and corporate reputation as customer trust-building assets
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców. Red. nauk. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Warszawa : Wydaw. Akademickie i Profesjonalne, 2009, s. 645-655
Słowa kluczowe polskie: marka ; reputacja firmy ; marketing ; relacje z klientem ; zrównoważona marka
Słowa kluczowe angielskie: brand ; company image ; marketing ; relationships with customer ; balanced brand
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie