Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ASSESSMENT MEASUREMENT OF REPUTATION
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000112323
Tytuł oryginału: The concept of corporate reputation assessment model-the stock market investors perspective.
Autorzy: Tomasz Nawrocki, Danuta Szwajca.
Źródło: W: Strategic Innovative Marketing. 4th IC-SIM, Mykonos, Greece 2015. Eds.: Androniki Kavoura, Damianos P. Sakas, Petros Tomaras. Cham : Springer, 2017, s. 165-171, bibliogr. 14 poz.
ISBN: 978-3-319-33863-7978-3-319-33865-1
Seria: (Springer Proceedings in Business and Economics ; 2198-7246)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: reputacja korporacyjna ; ocena/pomiar reputacji ; inwestorzy giełdowi ; logika rozmyta
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; assessment/measurement of reputation ; stock market investors ; fuzzy logic
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie