Wynik wyszukiwania
Zapytanie: AIR SERVICE
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000115448
Tytuł oryginału: Modelling the use of alternative technical means for services by piloted flying platforms: presentation of a research project.
Autorzy: Eugeniusz Piechoczek, Jan Kaźmierczak, Henryk* Jafernik.
Źródło: W: 7th International Conference on Engineering, Project, and Production Management. Ed. by Katarzyna Halicka and Lukasz Nazarko. Amsterdam : Elsevier, 2017, s. 571-578, bibliogr. 19 poz.
Seria: (Procedia Engineering ; vol. 182 1877-7058)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Bazy indeksujące publikację: Scopus; Web of Science
DOI:
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie procesowe ; usługi lotnicze ; skuteczność świadczenia usług
Słowa kluczowe angielskie: process management ; air service ; service provision effectiveness
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: CC-BY-NC-ND open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OTHER
Dostęp on-line:


2/3
Nr opisu: 0000097691
Tytuł oryginału: Satysfakcja klienta organizacji usługowej na przykładzie portu lotniczego
Tytuł w wersji angielskiej: Customer satisfaction in the service organization on the example of airport
Autorzy: Radosław Wolniak, S. Zendla.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 77, s. 291-309, bibliogr. 30 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: zadowolenie klienta ; jakość usług ; usługi lotnicze ; satysfakcja klienta ; poziom jakości
Słowa kluczowe angielskie: customer satisfaction ; quality of service ; air service ; satisfaction ; quality level
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


3/3
Nr opisu: 0000101343
Tytuł oryginału: Wyeliminowanie obszarów niezadowolenia klienta za pomocą metod i narzędzi zarządzania jakością oraz wprowadzenie udoskonaleń w międzynarodowym porcie lotniczym
Tytuł w wersji angielskiej: Customer dissatisfaction eradication areas with methods and tools of quality management and the introduction of improvement in the international airport
Autorzy: S. Zendla, Radosław Wolniak.
Źródło: -Zesz. Nauk. PŚl., Org. Zarz. 2015 z. 82, s. 397-411, bibliogr. 5 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: metody jakościowe ; narzędzia jakości ; port lotniczy ; satysfakcja klienta ; udoskonalenie ; usługi lotnicze
Słowa kluczowe angielskie: quality methods ; quality tools ; airport ; customer satisfaction ; improvement ; air service
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.
Lokalizacja Źródła: PŚl. sygn. P.4569
Dostęp on-line:


stosując format:
Nowe wyszukiwanie