Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ADVERTISING
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000126123
Tytuł oryginału: Kontrowersje w reklamie - czy jeszcze warto¶ci nienaruszone?.
Tytuł w wersji angielskiej: Controversy in advertising - are there any invaluable values?
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: W: Rozwój społeczny wobec warto¶ci. Etyka - technika - społeczeństwo. IV Międzynarodowa interdyscyplinarna konferencja naukowa, 27-29 wrze¶nia 2018 r., Wisła. Social development towards values. Ethics - technology - society. IV International interdisciplinary scientific conference. Księga streszczeń. Red. Paulina Kuzior. Zabrze : Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, 2018, s. 72
ISBN: 978-83-945539-6-8
Organizator: Katedra Stosowanych Nauk Społecznych. Wydział Organizacji i Zarz±dzania. Politechnika ¦l±ska, Katedra Etyki i Etyki Stosowanej. Wydział Filozoficzny. Uniwersytet Mateja Bela
Słowa kluczowe polskie: reklama ; kontrowersje
Słowa kluczowe angielskie: advertising ; controversy
Typ publikacji: K
Język publikacji: POL, ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/9
Nr opisu: 0000120973
Tytuł oryginału: Klasyczne i współczesne koncepcje marketingowe w ¶wietle zmian w otoczeniu organizacji.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Autorytet biznesu. 5. Pod red.: Łukasz Poborek. Warszawa : Wydaw. Fundacji Biznesu i Nauki, 2017, s. 153-166, bibliogr. 10 poz.
ISBN: 978-83-946145-7-7
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: marketing ; reklama ; promocja ; tożsamo¶ć marki ; public relations
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; advertising ; promotion ; brand identity ; public relations
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/9
Nr opisu: 0000120181
Tytuł oryginału: Nowoczesne koncepcje marketingowe i instrumenty promocji w XXI wieku.
Autorzy: Józef Piotr Ober.
¬ródło: W: Marketing XXI wieku. Red. Olga Smalej. Lublin : Wydział Ekonomiczny Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017, s. 69-77, bibliogr. 14 poz.
ISBN: 978-83-65046-07-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: marketing ; reklama ; promocja ; tożsamo¶ć marki
Słowa kluczowe angielskie: marketing ; advertising ; promotion ; brand identity
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/9
Nr opisu: 0000112649
Tytuł oryginału: Controversial themes in advertisements - on manipulating the emotions of audiences and extending the boundaries of the social 'taboo'
Tytuł w wersji polskiej: Motywy kontrowersyjne w reklamie - manipulowanie emocjami odbiorcy i przesuwanie granic społecznego tabu
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
¬ródło: -Commun. Today 2016 vol. 7 no. 1, s. 18-31, bibliogr. 22 poz.
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,55
p-ISSN: 1338-130X
Słowa kluczowe polskie: reklama ; manipulacja ; tabu społeczne ; konsument ; reklama kontrowersyjna ; erotyzm w reklamie
Słowa kluczowe angielskie: advertising ; manipulation ; social taboo ; consumer ; controversial advertising ; eroticism in advertisement
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


5/9
Nr opisu: 0000108552
Tytuł oryginału: Internet of things in marketing: opportunities and security issues
Tytuł w wersji polskiej: Internet Rzeczy: możliwo¶ci wykorzystania oraz kwestie bezpieczeństwa
Autorzy: I. Abashidze, Marcin* D±browski.
¬ródło: -Manage. Syst. Prod. Eng. 2016 R. 6 nr 4, s. 217-221, bibliogr. 13 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 2299-0461
DOI:
Słowa kluczowe polskie: marketing internetowy ; Internet Rzeczy ; reklama
Słowa kluczowe angielskie: internet marketing ; Internet of Things ; advertising
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


6/9
Nr opisu: 0000103895
Tytuł oryginału: Design and coding an integrated Facebook web application.
Autorzy: M. Piontek, Aleksandra Werner, Małgorzata Bach.
¬ródło: W: Internet in the information society 2015. 10th International conference proceedings, September 24-25th, D±browa Gónicza, Poland. Eds. Maciej Rostański, Piotr Pikiewicz, Paweł Buchwald. D±browa Górnicza : University of D±browa Górnicza, 2015, s. 199-208, bibliogr. 16 poz.
ISBN: 978-83-64927-40-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: media społeczno¶ciowe ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; reklama ; marketing ; marketing mediów społeczno¶ciowych
Słowa kluczowe angielskie: social media ; Facebook ; MySQL ; MongoDB ; advertising ; marketing ; social media marketing
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


7/9
Nr opisu: 0000129126
Tytuł oryginału: Etyka w reklamie leków wydawanych bez recepty.
Autorzy: Dominika Marciniak, Michał Winnicki.
¬ródło: W: Etyczne i społeczne uwarunkowania biznesu, gospodarki i zarz±dzania. Red. L. Karczewski, H. Kretek. Opole : Oficyna Wydaw. Politechniki Opolskiej, 2015, s. 165-173, bibliogr. 34 poz.
ISBN: 978-83-65235-18-3
Seria: (Studia i Monografie ; Politechnika Opolska z. 422 1429-6063)
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: reklama ; etyka ; leki OTC
Słowa kluczowe angielskie: advertising ; ethics ; over-the-counter medicines
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


8/9
Nr opisu: 0000103409
Tytuł oryginału: Park kulturowy a działania reklamowe w miastach.
Tytuł w wersji angielskiej: The cultural park and advertising activities in cities
Autorzy: Kinga* Palus, Joanna Zabawa-Krzypkowska.
¬ródło: W: II Forum Przestrzenie Miejskie. Ogólnopolska konferencja naukowa pt. "Infrastruktura mieszkaniowa, kulturalna i rekreacyjno-sportowa w polskich miastach", 16 wrze¶nia 2015, Warszawskie Centrum EXPO XXI. Zbiór referatów. [Dokument elektroniczny]. [B.m.] : [b.w.], 2015, dysk optyczny (CD-ROM) s. 1-8, bibliogr. 6 poz.
Organizator: ART. M, Warsaw Build 2015
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: dziedzictwo kulturowe ; krajobraz kulturowy ; park kulturowy ; reklama
Słowa kluczowe angielskie: cultural heritage ; cultural landscape ; cultural park ; advertising
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/9
Nr opisu: 0000010179
Tytuł oryginału: Character merchandising jako nowa forma reklamy.
Tytuł w wersji angielskiej: Character merchandising as a new form of advertising
Autorzy: Wojciech Kowalski.
¬ródło: W: MARKETING - INNOWACJE - INFORMACJA "Marketing w społeczeństwie informacyjnym". Materiały konferencji naukowej Katedry Podstaw Zarz±dzania i Marketingu Wydziału Organizacji i Zarz±dzania Politechniki ¦l±skiej, Szczyrk, 20-21 listopada 2003 r.. Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2004, s. 147-156, bibliogr. 5 poz.
Seria: (Zeszyty Naukowe ; Politechnika ¦l±ska nr 1626 Organizacja i Zarz±dzanie ; z. 24)
Słowa kluczowe polskie: character merchandising ; reklama ; przepisy prawne
Słowa kluczowe angielskie: character merchandising ; advertising ; legal regulations
Typ publikacji: RK
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie