Wynik wyszukiwania
Zapytanie: CSI
Liczba odnalezionych rekordów: 9



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/9
Nr opisu: 0000122454
Tytuł oryginału: Assessment of customer satisfaction in logistic operators
Autorzy: Marzena Kramarz, M. Slupina.
¬ródło: -Logist. Transp. 2017 vol. 35 no. 3, s. 13-20, bibliogr. 10 poz.
Punktacja MNiSW: 13.000
p-ISSN: 1734-2015
Słowa kluczowe polskie: indeks satysfakcji klienta ; CSI ; mapy jako¶ci ; logistyczna obsługa klienta
Słowa kluczowe angielskie: Customer Satisfaction Index ; CSI ; quality maps ; logistics customer service
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


2/9
Nr opisu: 0000124378
Tytuł oryginału: Corporate social responsibility and corporate social irresponsibility
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch, W. Amann.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2017 nr 4, s. 106-115, bibliogr. 46 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
DOI:
Słowa kluczowe polskie: CSR ; CSI ; etyka biznesu ; zachowania organizacyjne
Słowa kluczowe angielskie: CSR ; CSI ; business ethics ; organizational behavior
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4664
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


3/9
Nr opisu: 0000114881
Tytuł oryginału: Etyka biznesu - przegl±d pojęć i koncepcji
Tytuł w wersji angielskiej: Business ethics - concepts' review
Autorzy: Agata Stachowicz-Stanusch.
¬ródło: -Organ. i Zarz. 2016 nr 4, s. 79-97, bibliogr. 75 poz.
Punktacja MNiSW: 9.000
p-ISSN: 1899-6116
Słowa kluczowe polskie: etyka biznesu ; CSR ; CSI ; CSP
Słowa kluczowe angielskie: business ethics ; CSR ; CSI ; CSP
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4665
Informacje o dostępie open-access: open-access-text-version: FINAL_PUBLISHED open-access-licence: OTHER open-access-release-time: AT_PUBLICATION open-access-article-mode: OPEN_JOURNAL
Dostęp on-line:


4/9
Nr opisu: 0000103471
Tytuł oryginału: Pomiar poziomu obsługi klienta z wykorzystaniem Customer Satisfaction Index w przedsiębiorstwie transportowym
Tytuł w wersji angielskiej: Level measurement of customer service using the Customer Satisfaction Index in the transport company
Autorzy: Monika Odlanicka-Poczobutt, E. Kulińska.
¬ródło: -Logistyka 2015 nr 6, dysk optyczny (CD-ROM) s. 339-345, bibliogr. 16 poz.
Uwagi: Dod.: Logistyka - nauka. Artykuły recenzowane [Dokument elektroniczny], cz. 1
p-ISSN: 1231-5478
Słowa kluczowe polskie: obsługa klienta ; logistyczna obsługa klienta ; CSI ; satysfakcja klienta ; usługi transportowe
Słowa kluczowe angielskie: customer service ; logistic customer service ; CSI ; customer satisfaction ; transport services
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4577
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY-NC-ND
Dostęp on-line:
Dostęp BCP¦:


5/9
Nr opisu: 0000088504
Tytuł oryginału: Skuteczno¶ć flagowego przedsiębiorstwa sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Tytuł w wersji angielskiej: Effectiveness of the flag enterprise of the distribution network of smelting
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: -Zesz. Nauk. P¦l., Org. Zarz. 2013 z. 63, s. 201-215, bibliogr. 19 poz.
Punktacja MNiSW: 11.000
p-ISSN: 1641-3466
Słowa kluczowe polskie: dystrybucja wyrobów ; sieć dystrybucji ; przedsiębiorstwo flagowe ; wyroby hutnicze ; CSI
Słowa kluczowe angielskie: distribution of products ; distribution network ; flag enterprise ; metallurgical product ; CSI
Typ publikacji: A
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l. sygn. P.4569
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: CC-BY
Dostęp on-line:


6/9
Nr opisu: 0000077108
Tytuł oryginału: The efficiency of integrators of a metallurgic products distribution network
Autorzy: Marzena Kramarz.
¬ródło: -Res. Logist. Prod. 2012 vol. 2 no. 3, s. 209-220, bibliogr. 9 poz.
p-ISSN: 2083-4942
e-ISSN: 2083-4950
Słowa kluczowe polskie: sieć dystrybucji ; integrator ; CSI ; wyroby hutnicze
Słowa kluczowe angielskie: distribution network ; integrator ; CSI ; metallurgical product
Typ publikacji: A
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.
Dostęp on-line:


7/9
Nr opisu: 0000074064
Tytuł oryginału: Wpływ segmentacji klientów na postrzegan± jako¶ć usług na przykładzie Call Center firm telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: Influence of customer segmentation on the perceived quality of services on the basis of an example of telecommunication companies' Call Centres
Autorzy: Michał Zasadzień.
¬ródło: W: Rola informatyki w naukach ekonomicznych i społecznych. Innowacje i implikacje interdyscyplinarne. T. 1. Red. Z. Zieliński. Kielce : Wyższa Szkoła Handlowa, 2011, s. 326-335, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; infolinia ; telekomunikacja ; CSI ; satysfakcja klienta
Słowa kluczowe angielskie: quality of service ; call center ; telecommunication ; CSI ; customer satisfaction
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Dostęp on-line:


8/9
Nr opisu: 0000071573
Tytuł oryginału: Analiza satysfakcji klientów z obsługi infolinii wybranych operatorów telekomunikacyjnych.
Tytuł w wersji angielskiej: The analysis of satisfaction of clients of helpline services of the selected telecommunication operators
Autorzy: Michał Zasadzień, Bartosz Szczę¶niak, K. Falarska.
¬ródło: W: Zarz±dzanie jako¶ci± - doskonalenie organizacji. T. 2. Pod red. T. Sikory. Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Katedra Zarz±dzania Jako¶ci±. Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, 2010, s. 340-351, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-83-929209-4-6
Słowa kluczowe polskie: jako¶ć usług ; CSI ; satysfakcja klienta ; telekomunikacja
Słowa kluczowe angielskie: quality of services ; CSI ; customer satisfaction ; telecommunication
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


9/9
Nr opisu: 0000038560
Tytuł oryginału: Wybrane metody badania satysfakcji klienta i oceny dostawców w organizacjach.
Autorzy: Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka-Zasadzień.
Adres wydawniczy: Gliwice : Wydaw. Politechniki ¦l±skiej, 2008
Opis fizyczny: , 190 s., bibliogr.
Uwagi: Skrypt nr 2422
Słowa kluczowe polskie: satysfakcja klienta ; dostawca ; klient ; CSI
Słowa kluczowe angielskie: client's satisfaction ; supplier ; client ; CSI
Typ publikacji: P
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Lokalizacja ¬ródła: P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie