Wynik wyszukiwania
Zapytanie: WSPÓŁCZESNE KONCEPCJE I STRATEGIE ZARZĄDZANIA
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000110093
Tytuł oryginału: Jakość kształcenia w szkolnictwie wyższym.
Tytuł w wersji angielskiej: Quality assurance in higher education
Autorzy: Eugeniusz* Krzemień, Radosław Wolniak.
Źródło: W: Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka. Red. Jan Wnuk, Jakub Ryśnik. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Bielsko-Biała : Wydaw. Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2010, s. 217-224, bibliogr. 12 poz.
ISBN: 978-83-928226-5-3
Słowa kluczowe polskie: jakość kształcenia ; szkoła wyższa ; szkolnictwo wyższe
Słowa kluczowe angielskie: quality of education ; university ; higher education
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000110095
Tytuł oryginału: Strategie marketingowe placówek oświatowych i ich modele.
Tytuł w wersji angielskiej: The patterns of the marketing strategies of the educational institutions
Autorzy: Barbara Trzaska.
Źródło: W: Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka. Red. Jan Wnuk, Jakub Ryśnik. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Bielsko-Biała : Wydaw. Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2010, s. 225-239, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-83-928226-5-3
Słowa kluczowe polskie: marketing placówek oświatowych ; rynek edukacyjny ; model strategii marketingowych ; segmentacja rynku
Słowa kluczowe angielskie: marketing of educational institutions ; educational market ; model marketing strategies ; market strategy
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K


3/3
Nr opisu: 0000083339
Tytuł oryginału: Wirusy, marketing afiliacyjny i reklamo-zabawa - czyli Internet w komunikacji z klientem.
Tytuł w wersji angielskiej: The viruses, affiliation marketing and the advertiment - the Internet in the communication with the client
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: W: Współczesne koncepcje i strategie zarządzania. Teoria a praktyka. Red. Jan Wnuk, Jakub Ryśnik. Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna. Bielsko-Biała : Wydaw. Szkoły Ekonomiczno-Humanistycznej, 2010, s. 77-94, bibliogr. 34 poz.
ISBN: 978-83-928226-5-3
Słowa kluczowe polskie: marketing wirusowy ; marketing afiliacyjny ; advertainment ; marketing internetowy ; segmentacja internautów ; reklamo-zabawa
Słowa kluczowe angielskie: viral marketing ; affiliation marketing ; advertainment ; internet marketing ; segmentation of Internet users
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie