Wynik wyszukiwania
Zapytanie: THE 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000111529
Tytuł oryginału: Corporate reputation management in the face of challenges of the modern media.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 42
ISBN: 978-955-4903-54-8
Organizator: The International Institute of Knowledge Management
Słowa kluczowe polskie: reputacja przedsiębiorstwa ; zarządzanie reputacją ; komunikacja marketingowa ; media społecznościowe
Słowa kluczowe angielskie: corporate reputation ; reputation management ; marketing communication ; social media
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/2
Nr opisu: 0000111530
Tytuł oryginału: Strategies for using virtual communities in building customer capital.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: W: The 4th International Conference on Marketing. ICOM-2016, 26th-27th May 2016, Bangkok, Thailand. Book of abstracts. Nugegoda : The International Institute of Knowledge Management, 2016, s. 41
ISBN: 978-955-4903-54-8
Organizator: The International Institute of Knowledge Management
Słowa kluczowe polskie: zasoby wiedzy ; kapitał klienta ; społeczność wirtualna
Słowa kluczowe angielskie: knowledge resources ; customer capital ; virtual community
Typ publikacji: K
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie