Wynik wyszukiwania
Zapytanie: SUSTAINABILITY IN ENGINEERING EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/5
Nr opisu: 0000107424
Tytuł oryginału: Air pollutants and adverse health effects as the subject of the seminars using the new pedagogical approach - case teaching implementation example.
Autorzy: Józef Pastuszka, Krzysztof Pikoń, Monika Czop.
¬ródło: W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 691-695, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-989-20-6829-9
Seria: (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: aktywne uczenie się ; studium przypadku ; metody nauczania ; kurs inżynierski
Słowa kluczowe angielskie: active learning ; case study ; teaching methods ; engineering cours
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


2/5
Nr opisu: 0000107422
Tytuł oryginału: Learning by doing approach implementation in project management courses.
Autorzy: Krzysztof Pikoń, Magdalena Bogacka.
¬ródło: W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 612-619, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-989-20-6829-9
Seria: (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: nauka przez praktykę ; zarz±dzanie projektem ; metody nauczania
Słowa kluczowe angielskie: learning by doing ; project management ; teaching methods
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


3/5
Nr opisu: 0000107421
Tytuł oryginału: Pedagogical evolution based on implementation of case teaching method in masters engineering courses.
Autorzy: Krzysztof Pikoń, Magdalena Bogacka.
¬ródło: W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 236-243, bibliogr. 7 poz.
ISBN: 978-989-20-6829-9
Seria: (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: aktywne uczenie się ; studium przypadku ; metody nauczania ; kurs inżynierski
Słowa kluczowe angielskie: active learning ; case study ; teaching methods ; engineering cours
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


4/5
Nr opisu: 0000107426
Tytuł oryginału: Strengthening competences of engineering graduates through supplementary actions - experience gained.
Autorzy: Jacek Kalina.
¬ródło: W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 703-709, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-989-20-6829-9
Seria: (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,3
Słowa kluczowe polskie: kształcenie inżynierów ; budowanie kompetencji ; ewolucja metod nauczania
Słowa kluczowe angielskie: engineering education ; building competence ; evolution of teaching methods
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


5/5
Nr opisu: 0000107430
Tytuł oryginału: Targeted post-course survey of project organised course as an example of students' engagement in learning process.
Autorzy: Lucyna Czarnowska, Zbigniew Żmudka.
¬ródło: W: Sustainability in engineering education. Proceedings of the PAEE/ALE'2016, 8th International Symposium on Project Approaches in Engineering Education (PAEE) and 14th Active Learning in Engineering Education Workshop (ALE), Guimaraes, Portugal, 06-08 July 2016. [Dokument elektroniczny]. Eds. Rui M. Lima [et al.]. Guimaraes : PAEE - Project Approaches in Engineering Education Association, 2016, (plik pdf) s. 275-283, bibliogr. 4 poz.
ISBN: 978-989-20-6829-9
Seria: (Project Approaches in Engineering Education ; 2183-1378)
Uwagi: Dostępny w Internecie: http://paee.dps.uminho.pt/past-events/PAEE2016/PAEE_ALE_2016_PROCEEDINGS.pdf [dostęp 22 lipca 2016]
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Słowa kluczowe polskie: aktywne uczenie się ; edukacja inżynierska ; nauczanie poprzez rozwi±zywanie problemów ; PBL ; ocena nauczyciela
Słowa kluczowe angielskie: active learning ; engineering education ; problem based learning ; PBL ; teacher assessment ; targeted post-course survey
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.
Informacje o dostępie open-access: open-access-licence: OTHER
Dostęp on-line:


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie