Wynik wyszukiwania
Zapytanie: STRATEGICZNY WYMIAR MODELI BIZNESU W ZARZĄDZANIU WARTOŚCIĄ PRZEDSIĘBIORSTW - K
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/2
Nr opisu: 0000101405
Tytuł oryginału: Komunikowanie społecznej odpowiedzialności łańcucha dostaw w social mediach.
Autorzy: Ewa Stawiarska.
Źródło: W: Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw - kierunki rozwoju. Red. Adam Jabłoński i Marek Jabłoński. Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2014, s. 575-587, bibliogr.
ISBN: 978-83-62897-96-4
Seria: (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej ; )
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Słowa kluczowe polskie: zarządzanie łańcuchem dostaw ; media społecznościowe ; społeczna odpowiedzialność biznesu ; CSR
Słowa kluczowe angielskie: supply chain management ; social media ; corporate social responsibility ; CSR
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/2
Nr opisu: 0000102337
Tytuł oryginału: Pracownik w przedsiębiorstwie produkcyjnym.
Autorzy: Bożena Gajdzik, Wioletta Ocieczek.
Źródło: W: Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw - kierunki rozwoju. Red. Adam Jabłoński i Marek Jabłoński. Dąbrowa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2014, s. 307-322, bibliogr. 18 poz.
ISBN: 978-83-62897-96-4
Seria: (Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej ; )
Liczba arkuszy wydawniczych: 1
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie