Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PUBLIC RELATIONS JAKO FUNKCJA ZARZĄDZANIA W ORGANIZACJACH
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000083237
Tytuł oryginału: CSR jako narzędzie budowania marki.
Autorzy: Dorota Dolińska-Weryńska.
Źródło: W: Public relations jako funkcja zarządzania w organizacjach. Praca zbiorowa. Pod red. Anny Adamus-Matuszyńskiej, Renaty Maćkowskiej. Katowice : Wydaw. Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2011, s. 61-76
Seria: (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; )
Słowa kluczowe polskie: CSR ; marka przedsiębiorstwa ; public relations ; społeczna odpowiedzialność biznesu
Słowa kluczowe angielskie: CSR ; corporate brand ; public relations ; corporate social responsibility
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie