Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PROBLEMY KONWERGENCJI MEDIÓW
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000091406
Tytuł oryginału: E-marketing - in the world of active consumer and media convergence.
Tytuł w wersji polskiej: E-marketing - w świecie aktywnych konsumentów i konwergencji mediów
Autorzy: Małgorzata Koszembar-Wiklik.
Źródło: W: Problemy konwergencji mediów. T. 2. Red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. Humanitas, 2013, s. 351-360, bibliogr. 15 poz.
ISBN: 978-83-61991-43-4
Seria: (Media and Public Relations ; )
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,5
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000098704
Tytuł oryginału: Hipertekst jako efekt konwergencji mediów.
Tytuł w wersji angielskiej: Hypertext as result of media convergence
Autorzy: Grażyna Osika.
Źródło: W: Problemy konwergencji mediów. T. 1. Red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. Humanitas, 2013, s. 177-186, bibliogr. 23 poz.
ISBN: 978-83-61991-35-9
Seria: (Media and Public Relations ; )
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,84
Słowa kluczowe polskie: konwergencja ; hipertekst ; interaktywność ; multimedialność ; dekontekstualizacja
Słowa kluczowe angielskie: convergence ; hypertext ; interactivity ; multimediality ; decontextualization
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000098705
Tytuł oryginału: Konwergencja mediów a naruszenie dóbr osobistych.
Tytuł w wersji angielskiej: Media convergence and the violation of personal rights
Autorzy: Agnieszka* Grzesiok-Horosz.
Źródło: W: Problemy konwergencji mediów. T. 1. Red. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott. Sosnowiec : Oficyna Wydaw. Humanitas, 2013, s. 233-243, bibliogr. 44 poz.
ISBN: 978-83-61991-35-9
Seria: (Media and Public Relations ; )
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,6
Słowa kluczowe polskie: konwergencja ; dobra osobiste ; wizerunek ; prywatność ; cześć
Słowa kluczowe angielskie: convergence ; personal rights ; image ; privacy ; respect
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie