Wynik wyszukiwania
Zapytanie: PODNIKANIE INOVACIE SPOLOCNOST
Liczba odnalezionych rekordów: 7



Przej¶cie do opcji zmiany formatu | Wy¶wietlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/7
Nr opisu: 0000083350
Tytuł oryginału: Issues related to measuring customer capital in an accounting system.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
¬ródło: W: Podnikanie, inovacie, spolocnost. No. 3. Eds: M. Volosin, M. Storoska. Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia v Presove. Presov : Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia, 2010, s. 25-39, bibliogr.
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


2/7
Nr opisu: 0000083355
Tytuł oryginału: Polish advertising market in the face of the European Union challenge.
Autorzy: Grażyna** Storoniak-Palczak.
¬ródło: W: Podnikanie, inovacie, spolocnost. No. 3. Eds: M. Volosin, M. Storoska. Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia v Presove. Presov : Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia, 2010, s. 133-145
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


3/7
Nr opisu: 0000083354
Tytuł oryginału: The impact of the crisis on course of international consolidation processes.
Autorzy: Alina Gorczyńska.
¬ródło: W: Podnikanie, inovacie, spolocnost. No. 3. Eds: M. Volosin, M. Storoska. Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia v Presove. Presov : Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia, 2010, s. 45-60, bibliogr.
Słowa kluczowe polskie: kryzys ; konsolidacja transgraniczna ; podmiot gospodarczy
Słowa kluczowe angielskie: crisis ; cross-border consolidation ; business entity
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


4/7
Nr opisu: 0000078530
Tytuł oryginału: Efektywno¶ć gospodarowania zasobami w przedsiębiorstwach współdziałaj±cych.
Autorzy: Izabela Jonek-Kowalska.
¬ródło: W: Podnikanie, inovacie, spolocnost. No. 2. Ed. M. Pribula. Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia v Presove. Presov : Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia, 2009, s. 205-217, bibliogr. 31 poz.
Słowa kluczowe polskie: współdziałanie ; efektywno¶ć ; zasoby
Słowa kluczowe angielskie: cooperation ; effectiveness ; resources
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


5/7
Nr opisu: 0000077850
Tytuł oryginału: Internationalization of enterprises in the structure of the European Union.
Autorzy: Alina Gorczyńska.
¬ródło: W: Podnikanie, inovacie, spolocnost. No. 2. Ed. M. Pribula. Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia v Presove. Presov : Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia, 2009, s. 51-58, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: internacjonalizacja przedsiębiorstw ; Unia Europejska
Słowa kluczowe angielskie: internationalization of enterprises ; European Union
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


6/7
Nr opisu: 0000083118
Tytuł oryginału: Monitorovani operacniho rizika.
Autorzy: Stanislav Poloucek.
¬ródło: W: Podnikanie, inovacie, spolocnost. No. 2. Ed. Marek Pribula. Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia v Presove. Presov : Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia, 2009, s. 69-78, bibliogr. 16 poz.
Słowa kluczowe polskie: ryzyko operacyjne ; informacja ; przetwarzanie danych ; baza danych ; Basel II
Słowa kluczowe angielskie: operational risk ; information ; data processing ; database ; Basel II
Typ publikacji: U
Język publikacji: CZE
Zasieg terytorialny: Z


7/7
Nr opisu: 0000078532
Tytuł oryginału: Segmentation of Polish consumers based on lifestyles.
Autorzy: Danuta Szwajca.
¬ródło: W: Podnikanie, inovacie, spolocnost. No. 2. Ed. M. Pribula. Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia v Presove. Presov : Vysoka Skola Medzinarodneho Podnikania ISM Slovakia, 2009, s. 328-334, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe polskie: segmentacja rynku ; styl życia ; profile konsumenckie
Słowa kluczowe angielskie: market segmentation ; lifestyle ; consumer profiles
Typ publikacji: U
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w P¦l.


stosuj±c format:
Nowe wyszukiwanie