Wynik wyszukiwania
Zapytanie: ORGANIZÁCIA ZALOŽENÁ NA VEDOMOSTIACH V OBDOBI GLOBALIZÁCIE A INTER
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/3
Nr opisu: 0000078562
Tytuł oryginału: Cost accouting an overall assessment of customer capital.
Autorzy: Wiesława* Caputa.
Źródło: W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 191-198, bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe polskie: rachunek kosztów zmiennych ; raportowanie oparte na obliczaniu kosztów ; obliczanie kosztów
Słowa kluczowe angielskie: variable cost accounting ; reporting-based cost accounting ; cost accounting
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


2/3
Nr opisu: 0000078564
Tytuł oryginału: Intangible resources as factors of the internationalization of companies.
Autorzy: Alina Gorczyńska.
Źródło: W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 209-215, bibliogr. 15 poz.
Słowa kluczowe polskie: internacjonalizacja przedsiębiorstw ; zasoby niematerialne ; przewaga konkurencyjna
Słowa kluczowe angielskie: internationalization of enterprises ; intangible resources ; competitive advantage
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


3/3
Nr opisu: 0000078565
Tytuł oryginału: Market resources as a competitive advantage source of the contemporary enterprise.
Autorzy: Danuta Szwajca.
Źródło: W: Organizácia založená na vedomostiach v obdobi globalizácie a internacionalizácie. Zbornik prispevkov z I. ročnika vedeckiej konferencie s medzinárodnou účast'ou dňa 22. a 23. aprila 2009. Katolicka Univerzita v Ruzomberku. Pedagogicka Fakulta. Katedra Manazmentu a Marketingu. Katedra Ekonomiky a Cestovneho Ruchu. Katedra Spoloecenskych Vied a Socialnej Nauky Cirkvi. Ruzomberok : [Pedagogicka Fakulta Katolickiej Univerzity v Ruzomberku], 2009, s. 243-249, bibliogr. 13 poz.
Słowa kluczowe polskie: przewaga konkurencyjna ; zasoby rynkowe ; marka ; lojalność klienta ; reputacja firmy
Słowa kluczowe angielskie: competitive advantage ; market resources ; brand ; customer loyalty ; corporate reputation
Typ publikacji: RK
Język publikacji: ENG
Zasieg terytorialny: Z
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie