Wynik wyszukiwania
Zapytanie: NOWE MEDIA I TECHNOLOGIE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ - OBSZARY ZASTOSOWAŃ I KI
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | Pobranie pliku do edytora | Przesłanie wyników do modułu analizy | excel | Nowe wyszukiwanie
1/1
Nr opisu: 0000124532
Tytuł oryginału: Promocja śląskich obiektów turystycznych za pośrednictwem aplikacji mobilnych.
Autorzy: Mateusz Naramski.
Źródło: W: Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej - obszary zastosowań i kierunki badań. Red. Gołuchowski, Zbigniew Spyra, Justyna Maciąg. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Wydział Informatyki i Komunikacji. Kraków : Wydaw. "Proksenia", 2015, s. 199-210, bibliogr. 19 poz.
ISBN: 978-83-60789-62-9
Liczba arkuszy wydawniczych: 0,7
Słowa kluczowe polskie: promocja ; aplikacja mobilna ; technologia telekomunikacyjna ; informacja turystyczna
Słowa kluczowe angielskie: promotion ; mobile application ; telecommunications technology ; tourist information
Typ publikacji: U
Język publikacji: POL
Zasieg terytorialny: K
Afiliacja: praca afiliowana w PŚl.


stosując format:
Nowe wyszukiwanie